Lokakuun jutusteluille ja plussaustunnelmia:D

Mulla samaa kuin Verdellä! Pinna meinaa mennä kaikesta ja asiaa ei helpota "vaativa" mies, jonka ensin pitää kysyy voisinko minä tehdä hänen puolestaan tai hänelle jotain... Minä miellyttäjänä tietysti teen, mutta nyt on nopeammin mennyt pinna ja kiukuttelen jo melkein toisen pyynnön kohalla, että etkö vois vaan tehdä ite, kun yleensä jaksan pitkään eikä mua haittaa yhtää :'D
 
Täällä ei kyllä oo mies muuttunut juuri... vähän enemmän on kyllä meidän pojan kanssa, että saan välillä hengähtää. Välillä meinaa mullaki pinna kiristyä niin helposti, jatkuvasti oon jostakin äreänä :D

Pahoinvointia on vähän, ei todellakaan pahasti. Viime raskaudessa oksensin lähes jokaisen aterian 20. viikolle asti [emoji19]

Mutta väsyttää iiiihan hirveesti. Päivät täytyy kuitenkin jaksaa tuon pikkusen kanssa. Oon virkeä ainoastaan aamuisin, puolen päivän jälkeen voisin vaan nukkua! Usein otankin pojun kanssa päikkärit :)

Vois itsekin kyllä soittaa neuvolaan, en tiiä olisko ihan mahdotonta saada ultra jo ennen joulua....

Onko kellään vielä ajatuksia vauvan sukupuolesta? Hirveen aikasta toki on vielä :)
 
Anoppi ilmoitti tänään että se on poika, mut ite en oo oikeestaan asiaa edes miettiny. :confused013 Aina oon sanonu että mulle tulee tyttöjä mut nyt tässä kohtaa se sukupuoli tuntuu jotenki merkityksettömältä, toivon vaan että kaikki menee hyvin :happy119
 
mä aattelin että vaikka aikasta onkin niin voitas papoille kertoo isänpäivänä ja jättää muille kertomisen sitten vähän myöhemmälle :wink

Meillä on jo 2v poika joten toivoisin omaa tytöntylleröä mutta jos poika tulee niin ei haittaa :) meillä vaan on "kaksosvaara" D:
 
Mulla ei ole ollut oikein mitään oireita tänään... ihan kuin Verde aikaisemmin totesi että jos on oireita niin vähän huolettaa ja jos ei niin sit vasta huolettaakin...
 
Mullakin edelleen vaan nännit kipeät. Ei mitään muuta oiretta! Kyllä väkisinkin huoli nostaa päätään vaikka kuinka koitan aatella positiivisesti. Hyvähän se vaan on ettei kipuja ole mutta sais nyt ees pientä nippailua tuntua että tietää että siellä masussa jotain tapahtuu. Ja luulis jos jotain ongelmaa tässä vaiheessa tulis niin olis myös vuotoja...
 
Mä kans vessassa kyttään spesiaali tarkkaan wc paperia ku oon pyyhkässy että onko jotain punertavaa tai muuten normaalista poikkeavaa :smiley-ashamed004:laughing002
 
Siis joo kuulostaapa ihan siltä ku olisin itse nuo oireet kirjoittanut mitä te listasitte.. [emoji23] tuntuu että poksahdan.
Meilläkin nyt läheisimmille ihmisille kerrottu, vähän alkaa stressi helpottaa [emoji28]
 
Ja siis ei oo herkkuu tehä näitä yövuoroja näköjään [emoji42] voin vaan kuvitella ku vähä pidemmälle menee ja olot pahenee [emoji28]
 
Sapiisakki, onnittelut! Mun ystävälle kävi samoin! Niillä eka kans insemisaatioo ja sit luomusti tuli ylläri ja oottaa nyt kans talvelle vauvaa.
Mahtavia tämmöiset uuutiset:Heartbigred
 
Juu oli kans perjantaina vähän normia tuskasempi yövuoro.
Nännit on taas niin kipeet et nippaan ne hetkenä minä hyvänsä irti.
 
Mullakin nännit hellänä. Muuta ei vielä ole kuin ehkä vähän nälkä useammin. Tänään meilkä pojan neuvolakäynti ja samalla kerron raskaudesta niin saadaan varattua äitiyspuolelle aika :)

Tuo meidän 2v on ollut ihan kamala taas vaihteeksi! Huutokohtauksia ihan tyhjästä ja mikään ei kelpaa! Onneksi toinen tulee myöhemmin niin tuo kerkeää ehkä kehittämään puhetaitoaan siihen mennessä riittäväksi...
 
Neuvola aika varattu, 21.11 on [emoji4] silloin 8+2. Esikoisen aikaan oli 9 plus jtn. Jotenki tuntuu liian aikaselta nyt :D ei varmaan kuulu vielä sydänäänet tuolloin, esikoisen aikaan kuulu.
 
Onnea onne kaikille! Vähän kateellisena luen teidän joidenkin oireita kun mulla ei tunnu olevan kuuri mitään oireita. Mutta eipä tuosta esikoisestakaan tainnut näin aikaisin vielä olla... Ei voi muistaa. Mutta! Nyt päätin että haluan sinne varhaisultraan. Aika varattu ensi viikolle kun sitten on 6+6. Näkee että onko siellä ketään kyydissä.
 
Varasin kans neuvolan tänää. Se on 24.11 ja sillon on 8+3.

Tänään tuli täyteen rv 5. Ei mullakaan oireina muuta kun järkky turvotus.
 
Mulla tänään 5+2. Tänään on ollu aikamoisia menkkajomotuksia. Toivottavasti kohdun kasvua vaan... Huonoa oloa on silloin tällöin.

Kävin uudessa hcg-mittauksessa tänään ja tulos näytti tosi hyvältä. Hcg on 4600 ja viime keskiviikkona oli 590 eli on vähän enemmän kuin tuplaantunut kahden vuorokauden välein.

Ar-ultra on ensi viikon perjantaina (rv 6+6). Täytyy buukata päivät ja illat täyteen ohjelmaa että malttaa odottaa. :)
 
Esikoisen kaa ultrattii ekan kerran rv 9+4... Tänään kanssa varattiin neuvola 7.12. rv 8+4. Nyt siis rv 3+2. Kovat onnittelut saatiin lastenneuvolasta ja onneks meidän neuvolatäti hoitaa myös meidän ekan äitiysneuvola ajan! Oon kuullu pahaa uudesta hoitajasta siellä niin lohduttavaa mennä ekalla kerralla tutulle joka jo tuntee meidän taustat :)

Meinaatteko taltioida mahan kasvua?? Esikoisen kaa mies oli niin hyshys koko asiasta että en edes itse tajunnut taltioida vaikka toivottu ja harkittu lapsi oli. Kai sitä oli vaan niin pilvissä jo pelkästä raskaudesta :wink nyt sitten haluan alottaa n viikon tai kahden välein mahakuvat :D lauantaina sittenotan ekan kun on rv 4+0 :wink
 
Juu ei mahakuvia kiitos, en tuu loppukeväästä mihinkään kuvaan edes mahtumaan :excited001
 
Takaisin
Top