Lokakuun jutusteluille ja plussaustunnelmia:D

Musta ei oo esikoisen raskausajalta _yhtään_ kuvaa [emoji27] (oli kyllä mutta kovalevy hajosi) niin nyt kyllä otan kaikki kamerat ja kännykät täyteen [emoji28] pitänee itsekin pitää vähän jotain "kuvapäiväkirjaa" :)

Ihana lukea muiden juttuja ja roikkua täällä, kiva huomata että niin monella on niin samat ajatukset mielessä :D on tää kyllä pitkä aika oottaa ja toivoa että kaikki menee hyvin [emoji4][emoji173]️ esikoiselle ajattelin jo kertoa kun kerran jotain lipsautin jo miehelle puhuessa ja esikoinen kuuli, ja alkoi kauhee tivaus että Mitäs tuo tarkoitti. Mites te muut aiotte kertoa mahdollisille pikkusisarille?
 
Muutamia kuvia on tallessa viime raskaudesta ja synnytyksestä, mutta en oo kovin montaa kertaa niitä katsellut. Oon todella pahoinvoivan ja turvonneen näköinen, naama nätisti finnejä täynnä ja hirveen iso maha :D

Esikoiselle kerron varmaan sitten kun aletaan jo olla loppusuoralla. Hän on tosiaan vasta 1-vuotias, en tiedä kuinka paljon ymmärtää sitten kun kerron.

Neuvola varattu jo ens kuun lopulle, ja siellä varataan sitten eka ultra. Hirveen kauan saa odottaa ennenku saa mitään mielenrauhaa... pitää yrittää nyt vaan ajatella muita asioita :)
 
Ite odotan että pääsen kertomaan luokkakavereille :pOllaan aika tiivis porukka ja raskausepäilyjä ja syytöksiä on pitkin vuotta singottu joka suuntaan, yhdellä on la maaliskuussa. Melkein tekis mieli jo, mutta jos pääsis ennen joulua ekaan ultraan no vois toivottaa sit hyvät joulut meiltä kolmelta, luoja ku oikeen kutkuttaa koko ajatus :excited001:excited001
 
Viime raskaudessa aloin ottaa masukuvia rv16 lähtien joka poksumis päivä :) nyt meinaan tehdä samoin ku maha alkaa kasvamaan :)
Ollaan esikoiselle kerrottu mutta en tiiä miten on tajunnut kun on vasta vajaa 1,5 vuotta :D
 
Onnea kaikille plussan saaneille! Itsellä takana taas kumman oireeton päivä. Vähän illalla nippailee. No katsellaan... en oikein osaa sanoa mitä odotan. Viime raskaudessa yrjösin viimeisen kerran leikkaussalin pöydällä sektion aikana.

Onko muuten muita sektiolla lapsen saaneita? Vähän jännittää että mille tuntuu kun alkaa kohtu kasvaa, toisaalta siitä on jo niin kauan. Mutta eihän tuo vatsa sama ole kuin ennen sektiota...
 
Täälläkin lähes oireeton päivä tänään. Täytyis nyt vaan osata nauttia niin pitkään ku tätä hyvää oloa kestää.

Hahaha mä oksensin synnytyksen aikana joka kerta ku join jotakin... sitten siinä kun synnytysjakkaralta nousin vauvan synnyttyä, oksensin päälleni :D jälkeenpäin näille jutuille pystyy jo nauramaankin :D
 
Huomenta teille. Eilen päivällä tein positiivisen testin. Raskauslaskurin mukaan La Ois 8.7. Eli viikkoja on tänään 4+3.
 
Moikka.

Täällä ollaan ensimmäistä kertaa raskaana, rv 4+3 tänään, la 8.7 :) sunnuntaina ajoin aamulla kauppaan ja täristen tein testin, haalea viiva tuli (en tehnyt aamupissasta). Itkuhan siinä pääsi, vuosien haave vihdoin totta! :Heartred ensimmäisestä osumasta otollisena päivänä tulin raskaaksi, hullua! miehellä vaan kestänyt lämmetä asialle KAUAN. Eilen aamulla tein vielä digitestin ja plussa sieltä tuli. oon nukkunut hullun huonosti, ensin jännitin alkaako menkat, sitten edessä odottavaa testiä, nyt jännitän että joku menee pieleen.. tuntuu että onko tämä tottakaa ja olenko muka raskaana! oireet olivat kyllä vahvat jo viime viikon, nyt nippailee masua ja tissit pulleat. neuvolaan soitin tänään, 23'11 ensimmäinen :) nyt tuskailen kenelle kerrotaan ja milloin, muutama ystävä ja raskaana oleva siskoni tietävät.
 
Heippa! Täällä plussattiin 27.10 ja nyt vasta löysin tämän keskustelupalstan :) täällä viikkoja 5+3 eli tulisin mielelläni mukaan juttuihin! Melko oireeton olen vielä, mut se on varmaan ihan hyvä. Lapsia ei ennestään ole ja ikää on tasan 30v. Miehen kanssa siis elellään ja heinäkuun alussa meitä sit olis kolme.
 
Uskaultauduin uudestaan mukaan, kun keskenmenoja takana kaksi, viimeisin syyskuussa... Mutta uskomatonta, tänään ihan kaupan perus tikussa haalea plussa, ei edes mikään early predictor! Mä vaan oon saanut noita plussia nyt kolme kertaa turhaan, joten en usko nykyään edes plussaa... mutta jos tämä kerta olisi nyt eri. Erilaista tässä on se että testi on tehty tollasella marketin testillä eikä millään hienolla aikaisella.
Se olis sitten 20.7. 2017. Toista lasta tässä yritetty jo kohta kaksi vuotta mutta eipä ole kuulunut. Nyt vaan niin toivon ettei tarttis pettyä sadannen kerran! Huoh.
Kaikille plussaonnea! Vauvakuume saavuttaa pian jo aivan hurjat mittakaavat! ❤️
 
Friddel: 3+5 olis tänään.. alussa mennään vasta. Toi La oli ihan oma päätelmä ja tein sen yhden netin laskurin mukaan.
Siis 3+4 juurikin :-)
 
Ihanaa. Ei alkaneet kuukautiset tänään!! Oon varma että kohta alkaa kun näin stressaan asiaa mutta kun ei meinaa pysyä nahoissaan jos VIHDOIN olis tärpännyt. Oon käynyt läpi tän asian jo kahden vuoden aikana monta kertaa, nyt ei enää meina jaksaa. Varsinkin kun plussa on tullut ja sit ei mitään olekaan. Olisipa jo vk8 ja kaikki olis menny hyvin Toivon niiiin paljon. Hysteeristä, tiedän!! Mutta kun tätä virttä ei viitsi jankuttaa 24/7 miehelle niin onneks täällä on ymmärtäväistä porukkaa
 
Hienoa nähdä miten hyvin plussanneita on joukkoon tullut lisää! :)
Kala1900 tiedän niin tunteen kun tekisi mieli KOOOKO AAAJAN puhua vauvasta miehelle ja miljoonasta muusta asiasta siihen liittyen :P
Töissä oli pakko kertoa ajoissa riskien takia että onneksi työtovereille voi puhua asiasta sekä oli pakko kertoa siskolle koska arvasi.. Olin siis niin läpinäkyvä :D
Olo on kuin mursulla.. Nimittäin turvotus osaa olla välillä ahistavaa kun puristaa jo housutkin. Nyt parina päivänä huomannu myös etovan olon ja naama kukkii..
Vatsa on vaan kummasti ollut sekaisin jo parin viikon ajan vaikka syön maitohappobakteereja päivittäin.
Jospa se johtuu stressaamisesta..? Omaan ainakin jännitysvatsan..
17 pvä olisi neuvola-aika joten sitä tässä odotellessa :)

Rv 5+3, la 7.7 esikoinen :Heartred
 
Takaisin
Top