Juu ei saa ees meetwurstia syödä :)
Ai ei saa? Nimim. just viikonloppuna vedin suoraan paketista oikein antaumuksella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu ei saa ees meetwurstia syödä :)
Mä oon mielenkiinnosta mittaillu pari kertaa, siinä se on koko ajan 36,9-37,2 eli mulla ainakin ollu koko raskauden ajan lämmöt koholla.Olen ymmärtänyt, että yksi raskauden merkki on kohonneet lämmöt. Edellisten raskauksien aikana en ole ajatellut koko asiaa, joten lämmöistä ei mitään tietoa.
Palelee pirusti, mutten kaikista mittailuyrityksistäni huolimatta ole yhtään kuumeinen. En edes muutamaa kymmenystä.
Onko kukaan mitannut mielenkiinnosta lämpöään?
Rv 4+2
Olen ymmärtänyt, että yksi raskauden merkki on kohonneet lämmöt. Edellisten raskauksien aikana en ole ajatellut koko asiaa, joten lämmöistä ei mitään tietoa.
Palelee pirusti, mutten kaikista mittailuyrityksistäni huolimatta ole yhtään kuumeinen. En edes muutamaa kymmenystä.
Rv 4+2
Olen ymmärtänyt, että yksi raskauden merkki on kohonneet lämmöt. Edellisten raskauksien aikana en ole ajatellut koko asiaa, joten lämmöistä ei mitään tietoa.
Rv 4+2
Rv 4+2
Esitä, että syöt ja juot normaalisti. Perinteistä "vaihdoin alkoholittoman siiderin tavalliseen siideripulloon" -meininkiä. :DMitäköhän tässä muuten tekisi, kun minut on kutsuttu viikonloppuna syömään ravintolaan, jossa on mm. sushia? Se on sellainen buffet-tyyppinen paikka. Siellä on suunnilleen koko miehen suku paikalla. On vähän turhan huomiotaherättävää, etten juo alkoholia enkä syö sushia, kun molemmista minun tiedetään tykkäävän. En oikein tykkää ajatuksesta, että kaikki jo nyt arvaavat minun olevan raskaana, mutten tiedä, millä verukkeella voisin olla esim. syömättä sushia.
Saako kasvissushia muuten syödä raskaana ollessa vai onko se merileväkin välteltävien joukossa? Minulla on lääkäriaika vasta 7.11. enkä saa sitä ennen oikeastaan mitään tietoja, en edes noita, mitä saa syödä jne.