Lokakuisten plussatestien kuvia

Tänä aamuna alkoi yhtäaikaa piirtymään toinen viiva testiviivan kanssa. Aina aiemmin tullut eka testiviiva ja sitte vasta toinen. On jo niin lähellä leffaviivaa että malttaiskohan sitä olla ostamatta lisää viivallisia testejä ja tehä Digi ens viikolla 🤔

Liitteet

• IMG_20250206_052056.jpg
    IMG_20250206_052056.jpg
    728.6 KB · Katsottu: 60
Digitestin tein toissapäivänä 4.2, rfsu:n ylempi testi on maanantailta ja alempi tältä aamulta. Kyllä se sieltä näyttäis vahvistuvan. Vielä viikko sitten rfsu:n liuskatesti näytti hyvin hailakkaa plussaa.

Liitteet

• 20250206_132131.jpg
    20250206_132131.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 47
  • 20250204_082330.jpg
    20250204_082330.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 47
Täällä ollut kunnon kuumotukset tänään, kun viiva ei näytä vahvistuneen toissapäiväisestä yhtään 😥 kuvassa alempana toissapäiväinen ja ylempi tänään dpo 18. Ei onneks ole vaalentunutkaan. Varasin tänään neuvolaan ensikäynnille aikaa ja itkuhan se siinäkin puhelussa jo pääsi, kun jotenkin stressaa vaan niin paljon meneekö kaikki hyvin. Pitäisi nyt koittaa vähän rentoutua, kun ei tämä stressaaminen ainakaan auta eikä asiaan voi muutenkaan itse vaikuttaa. 😶‍🌫️

Liitteet

• 20250207_123853.jpg
    20250207_123853.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 67
Täällä ollut kunnon kuumotukset tänään, kun viiva ei näytä vahvistuneen toissapäiväisestä yhtään 😥 kuvassa alempana toissapäiväinen ja ylempi tänään dpo 18. Ei onneks ole vaalentunutkaan. Varasin tänään neuvolaan ensikäynnille aikaa ja itkuhan se siinäkin puhelussa jo pääsi, kun jotenkin stressaa vaan niin paljon meneekö kaikki hyvin. Pitäisi nyt koittaa vähän rentoutua, kun ei tämä stressaaminen ainakaan auta eikä asiaan voi muutenkaan itse vaikuttaa. 😶‍🌫️
Onko sulla tuoreista testeistä kuvia? Mä huomasin että noi munkin testit mistä laitoin eilen kuvat näyttää nyt kuivuneena tismalleen samalta vaikka tuoreena näyttää vahvistuneelta.

Onko sulla tuoreista testeistä kuvia? Mä huomasin että noi munkin testit mistä laitoin eilen kuvat näyttää nyt kuivuneena tismalleen samalta vaikka tuoreena näyttää vahvistuneelta.
Tässä kuvassa on alempi testi tuoreeltaan tänään ja ylempi on se kuivunut toissapäiväinen, siitä ei ole tuoreena otettua kuvaa mihin voisi verrata. Ehkä tässä tuo tuore näyttää iiiiiihan aavistuksen vahvemmalta viivalta, mutta ei ole oikein vertailukelpoinen kun toinen on tosiaan kuivunut testi.

Liitteet

• 20250207_071143.jpg
    20250207_071143.jpg
    376.4 KB · Katsottu: 23
Viime kierrot on ollut vähän mitä sattuu 38-48 päivän väliltä. Vuoden sisään kaksi raskautta loppunut lyhyeen. Ollut niin kummallinen olo viimeisen viikon aikana, että eilen testasin, vaikka menkkojen pitäisi alkaa aiempien kiertojen perusteella vasta ensi viikolla. Katsotaan miten tämän kanssa homma etenee.

Liitteet

• 4ADF48FB-54B7-493C-8FDD-88FF83D96E60.jpeg
    4ADF48FB-54B7-493C-8FDD-88FF83D96E60.jpeg
    1 MB · Katsottu: 10
Dpo 18/19, testiviiva alkaa näyttää jopa kontrolliviivaa vahvemmalta 😍 luulen että testaan vielä viikkodigillä ma/ti kun sellanen on ja haluaisin saada sen 3+, mutta muuten on testailut tässä. Tietyllä tavalla aika hurjaakin että nyt ei auta kun vaan odotella varhaisultraa.

1000025847.jpg

Nyt tuli itku. En oo koskaan saanut missään kesken menneessä näin vahvaa testiviivaa. Testasin nyt vielä, ettei olekin lähtenyt haalistuun. Ens viikolla ehkä tsekkaan tätä myös, mutta vois alkaa jo uskoa mahdolliseen onnistumiseen. 🥲

Liitteet

• 20250208_105758.jpg
    20250208_105758.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 101
Pahoittelut huonosta kuvasta mutta varovasti kastan varpaitani tänne ryhmään.
Päivällä tein testin kun olisi ollut kuukautisten alkamis päivä ja tulos kieltämättä pääsi täysin yllättämään. 🫣
Huomenna ajattelin tehdä aamusta uuden testin ja katsoa lähteekö viiva vahvistumaan.

Liitteet

• Screenshot_20250208_190027_Snapchat.jpg
    Screenshot_20250208_190027_Snapchat.jpg
    106.8 KB · Katsottu: 78
Tänään 5+0 ja vielä testasin kun oireet niin vähissä, tämä kyllä huojensi mieltä (dpo 24) 😍

Mutta hei, lasketteko viikot edellisten menkkojen mukaan vai otatteko huomioon kierron pituuden? Jotkin laskurit näyttäs huomioivan ovulaation vaikutuksen la:n lisäksi myös viikkojen määrään (esim. vau), kun taas toiset (ja neuvola) menee suoraan menkkojen mukaan. Niin en oo nyt ihan varma, pitäiskö tätä nyt ajatella 5+0 vai jo 5+3.

Liitteet

• IMG_9027.jpeg
    IMG_9027.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 51
Joo itseä on aina rieponut toi, että on tavallaan kaksi laskettua aikaa kun ovis on mulla usein myöhemmin kuin kp 14. Itse meen todellisen kierron mukaan ja joskus neuvolaankin sanoin oikeaa myöhemmän menkkojen alkamispäivän siksi, että olis vain yksi laskettu aika ja viikot. 🫠

Tänään 5+0 ja vielä testasin kun oireet niin vähissä, tämä kyllä huojensi mieltä (dpo 24) 😍

Mutta hei, lasketteko viikot edellisten menkkojen mukaan vai otatteko huomioon kierron pituuden? Jotkin laskurit näyttäs huomioivan ovulaation vaikutuksen la:n lisäksi myös viikkojen määrään (esim. vau), kun taas toiset (ja neuvola) menee suoraan menkkojen mukaan. Niin en oo nyt ihan varma, pitäiskö tätä nyt ajatella 5+0 vai jo 5+3.
Vau mikä viiva! ❤️ mulla on aika paljon vaihtelua kierron pituudessa ja tää kierto oli taas pitkästä päästä, jos laskisin menkoista olis jo 6+2 mut kun sain ovulaation tikutettua ja oli muutenkin selvät oireet niin oon laskenut siitä, eli et se olis 2+0, niin sen mukaan nyt on 4+6 😊

Mä lasken aina oviksen mukaan. Mulla kierron pituus ja oviksen ajankohta saattaa vaihdella pcso:n takia. Nytkin tässä kierrossa josta raskauduin, oviksen on täytynyt olla lähes viikon myöhemmin kuin luulin. Siksi aina nuo neuvolan laskurit ei oo ihan oikeassa.😅

Oviksen mukaan laskisin, sillä ei kuitenkaan oo todellisuudessa mitään väliä milloin kierto on alkanu vaan pelkästään ovis merkitsee. Nyt kävi sattumalta niin että ovis oli just kp14 mutta edellisessä raskaudessa ovis oli ollu kp18 ja ärsytti jotenkin suuresti kun neuvolassa väitettiin että olisin neljä päivää edempänä kun oikeesti olin ja mua painostettiin esim verikokeisiin jo liian aikaisilla viikoilla.

Tää viikkojen määrittäminen on kyllä vähän vaikeaa itsellekin, kun laskutavat hieman poikkeaa toisistaan. Menkoista laskien ollaan luultavasti jokunen päivä pidemmällä kuin mitä ovulaatio on ollut. Ja nykyään kierto on ollut epäsäännöllisempi ja keskimäärin pidempi kuin aiemmin. Mutta koska oviksen ajoituksesta ei oo tarkempaa tietoa, lasken viikot nyt menkoista kunnes ne (luultavasti) tarkentuu ultrassa arvioidun koon perusteella. ☺️

Takaisin