Lokakuisten plussatestien kuvia

Tässä dpo 14, vähän samat fiilikset kuin @Sarsabutt . Meillä on pakastealkio siirretty, muistan että esikoisestakin stressasin hulluna viivaa ja sitä kuinka se ei ollu heti niin tumma kuin muilla. Vielä kummittelee viikkotesti, mutta teen sen myöhemmin. Tai hommaan lisää viivatestäjä #viivahulluus

Tässä jatko-osa, onneksi on vahvistunut! Vielä ei väriltään oo aivan yhtä punakat mutta lähellä ollaan! Nyt aion malttaa 2 päivää.. koska kuten kuvasta näkyy niin 14-->15 ei juuri eroa, okei testiki oli eri.

Liitteet

• IMG_20250203_053659.jpg
    IMG_20250203_053659.jpg
    860.6 KB · Katsottu: 50
Ollakko vaiko ei? Rfsu erittäin herkkä omiin silmiin olevinaan näyttää jotain, mutta perus rfsu negaa. :Face Without Mouth:

Liitteet

• IMG20250205092350.jpg
    IMG20250205092350.jpg
    984.3 KB · Katsottu: 72
  • IMG_20250205_105315.jpg
    IMG_20250205_105315.jpg
    847.8 KB · Katsottu: 72
Ollakko vaiko ei? Rfsu erittäin herkkä omiin silmiin olevinaan näyttää jotain, mutta perus rfsu negaa. :Face Without Mouth:
Mulla rfsu liuskat näytti edes hailakkaa viivaa vasta aika myöhään, kun esim. samaan aikaan testatun pregcheckin viivojen näkemiseen ei tarvinnu mielikuvitusta 😄 Tein myös tuon saman varhaisen testin silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja sain testiajan puitteissa hailakan mutta värillisen testiviivan, josta siitäkin olin huolissani onko vaan räikeällä tavalla väärä positiivinen (ks. kuva, aamu- ja päiväpissasta samalta päivältä). Nyt jos tekisin testejä uudelleen, jättäisin tuon merkin testit kauppaan tai sit malttaisin vaan rauhassa muutaman päivän (vaikeaa, tiedän) 🫣

1000026996.jpg

Toivotaan, että @diamante viiva vahvistuu lähipäivinä!! 🤞🏼☺️

Nämähän on eri herkkyyksisiä testejä eli jos hormonia on tosi vähän vielä virtsassa ei sen kuuluisikaan näkyä molemmissa.

Ei auta kun odottaa, vahvistuuko. Tsemppiä! 👍

Ei raskaustestin kuva, mutta kävin eilen mittauttamassa hcg:n verestä ja tulos oli 1620. Minulle on tehty pakastealkionsiirto ja siirrosta oli eilen 11 päivää eli dpo olisi silloin 16. Onko täällä muita, jotka olisivat käyneet veritestissä?

Minulla on takana kemiallinen ja kohdunulkoinen raskaus ja niissä samoilla päivillä hcg ollut paljon matalampi.

Ei raskaustestin kuva, mutta kävin eilen mittauttamassa hcg:n verestä ja tulos oli 1620. Minulle on tehty pakastealkionsiirto ja siirrosta oli eilen 11 päivää eli dpo olisi silloin 16. Onko täällä muita, jotka olisivat käyneet veritestissä?

Minulla on takana kemiallinen ja kohdunulkoinen raskaus ja niissä samoilla päivillä hcg ollut paljon matalampi.
Mun korvaan tosi hyvä tulos! Tässä kuva taulukosta josta oon ottanut osviittaa silloin kun multa on otettu verestä hcg.

Liitteet

• IMG_8302.jpeg
    IMG_8302.jpeg
    232.6 KB · Katsottu: 57

Mulla testattiin myös pas:n jälkeen tuona samaisena päivänä dpo16 ja tulos oli 604. Kemiallisesta tulos oli 25 dpo 16. Sivusta tulin vain huutelemaan, en siis odota lokakuista 🙈😅

Ehkä uskaltaa pikkuhiljaa itsekin liittyä tänne keskusteluun ❤️ Noin 1,5 vuoden yritys jo takana, jonka aikana yksi kemiallinen pari kiertoa sitten. Todella pelokas olo meneekö tälläkään kertaa kaikki hyvin, mutta viivat on ainakin ihan mukavasti lähteneet vahvistumaan... olen koittanut pysyä siinä, että vain joka toinen päivä testaisi, vaikka tiukkaa tekee 😄

20250205_180243.jpg

Ehkäpä mäkin uskallan liittyä joukkoon vaikka lupasin itellen et a) en testaa liian aikasin ja b) en tuu tänne huutelee liian aikaisin, etten jinxaa mitään :Face With Tears Of Joy: En oo siis yhtään varma mikä dpo tää vois olla, koska edelliset kuukautiset oli ihan ihmeelliset ja yritin tikutella ovista, mut en saanu missään kohtaa tasavahvoja viivoja. Ainoat hailurat viivatkin oli tyyliin kp 18 tai jotai. Nyt menossa kp 32 eli tää vois olla jotain dpo 12-13. Oletan siis että tää vois olla plussa vaikka onkin noin hailura? Tiedän ettei täysin voi verrata muiden testeihin, mut mitä täältä katsellut muiden kuvia niin eikö tää vois olla aika tyypillisen näköset dpo 12 viivat vai voisko olla näin räikeet viivanpaikat? Täytyy testailla lähipäivinä uudelleen.

IMG_3716.JPEG

Ehkäpä mäkin uskallan liittyä joukkoon vaikka lupasin itellen et a) en testaa liian aikasin ja b) en tuu tänne huutelee liian aikaisin, etten jinxaa mitään :Face With Tears Of Joy: En oo siis yhtään varma mikä dpo tää vois olla, koska edelliset kuukautiset oli ihan ihmeelliset ja yritin tikutella ovista, mut en saanu missään kohtaa tasavahvoja viivoja. Ainoat hailurat viivatkin oli tyyliin kp 18 tai jotai. Nyt menossa kp 32 eli tää vois olla jotain dpo 12-13. Oletan siis että tää vois olla plussa vaikka onkin noin hailura? Tiedän ettei täysin voi verrata muiden testeihin, mut mitä täältä katsellut muiden kuvia niin eikö tää vois olla aika tyypillisen näköset dpo 12 viivat vai voisko olla näin räikeet viivanpaikat? Täytyy testailla lähipäivinä uudelleen.

View attachment 141233
Näyttää ainakin mun silmään aika samalta kun mun dpo12. Viivanpaikalta ei ainakaan näytä kun selkeesti punertaa 😊

Takaisin