Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä dpo 14, vähän samat fiilikset kuin @Sarsabutt . Meillä on pakastealkio siirretty, muistan että esikoisestakin stressasin hulluna viivaa ja sitä kuinka se ei ollu heti niin tumma kuin muilla. Vielä kummittelee viikkotesti, mutta teen sen myöhemmin. Tai hommaan lisää viivatestäjä #viivahulluus
Miltä päiviltä nää sun testit on? On kyllä vahvistunut!Pari päivää lisää ja näyttää vahvistuvan. Torstaina sitten hcg, niin nähdään missä mennään.
Tässä on dpo:t 8-16.Miltä päiviltä nää sun testit on? On kyllä vahvistunut!
Mulla rfsu liuskat näytti edes hailakkaa viivaa vasta aika myöhään, kun esim. samaan aikaan testatun pregcheckin viivojen näkemiseen ei tarvinnu mielikuvitustaOllakko vaiko ei? Rfsu erittäin herkkä omiin silmiin olevinaan näyttää jotain, mutta perus rfsu negaa.![]()

Nämähän on eri herkkyyksisiä testejä eli jos hormonia on tosi vähän vielä virtsassa ei sen kuuluisikaan näkyä molemmissa.Ollakko vaiko ei? Rfsu erittäin herkkä omiin silmiin olevinaan näyttää jotain, mutta perus rfsu negaa.![]()
Mun korvaan tosi hyvä tulos! Tässä kuva taulukosta josta oon ottanut osviittaa silloin kun multa on otettu verestä hcg.Ei raskaustestin kuva, mutta kävin eilen mittauttamassa hcg:n verestä ja tulos oli 1620. Minulle on tehty pakastealkionsiirto ja siirrosta oli eilen 11 päivää eli dpo olisi silloin 16. Onko täällä muita, jotka olisivat käyneet veritestissä?
Minulla on takana kemiallinen ja kohdunulkoinen raskaus ja niissä samoilla päivillä hcg ollut paljon matalampi.
Mulla testattiin myös pas:n jälkeen tuona samaisena päivänä dpo16 ja tulos oli 604. Kemiallisesta tulos oli 25 dpo 16. Sivusta tulin vain huutelemaan, en siis odota lokakuistaEi raskaustestin kuva, mutta kävin eilen mittauttamassa hcg:n verestä ja tulos oli 1620. Minulle on tehty pakastealkionsiirto ja siirrosta oli eilen 11 päivää eli dpo olisi silloin 16. Onko täällä muita, jotka olisivat käyneet veritestissä?
Minulla on takana kemiallinen ja kohdunulkoinen raskaus ja niissä samoilla päivillä hcg ollut paljon matalampi.

En oo siis yhtään varma mikä dpo tää vois olla, koska edelliset kuukautiset oli ihan ihmeelliset ja yritin tikutella ovista, mut en saanu missään kohtaa tasavahvoja viivoja. Ainoat hailurat viivatkin oli tyyliin kp 18 tai jotai. Nyt menossa kp 32 eli tää vois olla jotain dpo 12-13. Oletan siis että tää vois olla plussa vaikka onkin noin hailura? Tiedän ettei täysin voi verrata muiden testeihin, mut mitä täältä katsellut muiden kuvia niin eikö tää vois olla aika tyypillisen näköset dpo 12 viivat vai voisko olla näin räikeet viivanpaikat? Täytyy testailla lähipäivinä uudelleen.
Näyttää ainakin mun silmään aika samalta kun mun dpo12. Viivanpaikalta ei ainakaan näytä kun selkeesti punertaaEhkäpä mäkin uskallan liittyä joukkoon vaikka lupasin itellen et a) en testaa liian aikasin ja b) en tuu tänne huutelee liian aikaisin, etten jinxaa mitäänEn oo siis yhtään varma mikä dpo tää vois olla, koska edelliset kuukautiset oli ihan ihmeelliset ja yritin tikutella ovista, mut en saanu missään kohtaa tasavahvoja viivoja. Ainoat hailurat viivatkin oli tyyliin kp 18 tai jotai. Nyt menossa kp 32 eli tää vois olla jotain dpo 12-13. Oletan siis että tää vois olla plussa vaikka onkin noin hailura? Tiedän ettei täysin voi verrata muiden testeihin, mut mitä täältä katsellut muiden kuvia niin eikö tää vois olla aika tyypillisen näköset dpo 12 viivat vai voisko olla näin räikeet viivanpaikat? Täytyy testailla lähipäivinä uudelleen.
View attachment 141233