Mun malttaminen loppu tänään ja tein uuden testin. Edellisen tein sunnuntainaJos on vaan tehny yhden raskaustestin niin sehän on ihan ok testata uudestaa esim viikon päästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun malttaminen loppu tänään ja tein uuden testin. Edellisen tein sunnuntainaJos on vaan tehny yhden raskaustestin niin sehän on ihan ok testata uudestaa esim viikon päästä?
Hyvä etten oo ainoa.. viimeksi tiistaina tehtyMun malttaminen loppu tänään ja tein uuden testin. Edellisen tein sunnuntaina![]()

Heippa kaikille! Mä olen kirjoitellut täällä joskus ekan ja tokan lapsen aikaan, mutta siitä on jo useita vuosia. Nyt näyttää kuitenkin vahvasti siltä, että tänne olisi tulossa kolmasTein ekan testi (ylempänä), kun menkat oli päivän myöhässä. Silloin siis kuukautisista laskettuna 4+1. Ovis oli ehkä päivää tai max 2 aikaisemmin kuin kuukautisten mukaan, eli olisko sitten ollut dpo 16 tai 17? Alempi on tehty kaksi päivää myöhemmin tiistaina ja siinä ihan leffaviivat. Tänään tein vielä digin, kun menkkojen mukaan piti olla 4+6 ja siihen tuli raskaana 3+. Toki tiedän, että laskettu aika tarkentuu sitten aikanaan ultrassa, mutta olisi kiva tietää vähän tarkemmin, jo nyt
Hcg:n lisääntyminen on toki yksilöllistä, mutta mitä te veikkaisitte näistä testeistä?
View attachment 141516
Tätä mun mieskin kuumotteli, meillä nimittäin on suvussa jonkin verran kaksosia. Mutta tuskin ehkä sentäänTai sitte siellä on kaks hcg:n nostattajaa![]()
Tätä mun mieskin kuumotteli, meillä nimittäin on suvussa jonkin verran kaksosia. Mutta tuskin ehkä sentään![]()
Tosta tulee kyllä niin pettynyt ja turvaton olo kun toivois näyttävän jo enemmän!Saako huolestua jos testi näyttää vaan 1-2 viikkoa ja nyt pitäis olla 4+5toisin ei varmaa ole kuin 2h pidätyksellä ja iltapäivällä..
Vai kannattaako jo odottaa vuotoa![]()
Noni hyväTosta tulee kyllä niin pettynyt ja turvaton olo kun toivois näyttävän jo enemmän!
Mulla näytti 4+4 tehty viikkotesti tota 1-2. Lapsettomuuspolilta siihen sanoivat että ei tarvii olla huolissaan, jos vaan lähtee siitä hcg sitten nousemaan. Sain testiin 3+ eilen rv 5+5. Välissä en testannut.
Toivottavasti kaikki menee hyvin <3
En ite heittäis pyyhettä kehään jos pidätysaika ei oo ollu riittävän pitkä! Testaisin huomenna uudestaanSaako huolestua jos testi näyttää vaan 1-2 viikkoa ja nyt pitäis olla 4+5toisin ei varmaa ole kuin 2h pidätyksellä ja iltapäivällä..
Vai kannattaako jo odottaa vuotoa![]()
Mietin myös jos odottaisin kiltisti ens viikkoonEn ite heittäis pyyhettä kehään jos pidätysaika ei oo ollu riittävän pitkä! Testaisin huomenna uudestaan![]()
Mun mielestä noissa testeissä näkyy pienoista vahvistumista vaikka toisaalta ei olisi ehkä ihmekään jos ei näkyisi, kun hcg tuplaantuu ilmeisesti noin 48h ajassa eli joka päivä testaamalla ei varmaankaan näe välttämättä joka kerta tosi selkeää vahvistumistaHei kaikilleSiitä onkin jo hetki kun viimeksi tänne odotuspalstoille kirjoitellut
mutta nyt näyttäis siltä että raskaana ollaan... tosin odotukset ei kovin korkealla 09/24 varhaisen keskenmenon jälkeen. Huolettaa nää viivat kun tosiaan kp 30 tehty tuo ylin testi, loput tehty tänään kp31. Aamulla toinen ylhäältä ja 2 alinta päivällä 3h pidätyksellä.. kierto yleensä sen 25-27pv et siksi nää viivojen vahvuudet vähän mietityttää tässä
Mitä mieltä? Näkyykö näissä mitään vahvistumista![]()
Kyllä mun silmään näyttäis vahvistuneen.Hei kaikilleSiitä onkin jo hetki kun viimeksi tänne odotuspalstoille kirjoitellut
mutta nyt näyttäis siltä että raskaana ollaan... tosin odotukset ei kovin korkealla 09/24 varhaisen keskenmenon jälkeen. Huolettaa nää viivat kun tosiaan kp 30 tehty tuo ylin testi, loput tehty tänään kp31. Aamulla toinen ylhäältä ja 2 alinta päivällä 3h pidätyksellä.. kierto yleensä sen 25-27pv et siksi nää viivojen vahvuudet vähän mietityttää tässä
Mitä mieltä? Näkyykö näissä mitään vahvistumista![]()