Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sulla tuoreista testeistä kuvia? Mä huomasin että noi munkin testit mistä laitoin eilen kuvat näyttää nyt kuivuneena tismalleen samalta vaikka tuoreena näyttää vahvistuneelta.Täällä ollut kunnon kuumotukset tänään, kun viiva ei näytä vahvistuneen toissapäiväisestä yhtäänkuvassa alempana toissapäiväinen ja ylempi tänään dpo 18. Ei onneks ole vaalentunutkaan. Varasin tänään neuvolaan ensikäynnille aikaa ja itkuhan se siinäkin puhelussa jo pääsi, kun jotenkin stressaa vaan niin paljon meneekö kaikki hyvin. Pitäisi nyt koittaa vähän rentoutua, kun ei tämä stressaaminen ainakaan auta eikä asiaan voi muutenkaan itse vaikuttaa.
![]()
Tässä kuvassa on alempi testi tuoreeltaan tänään ja ylempi on se kuivunut toissapäiväinen, siitä ei ole tuoreena otettua kuvaa mihin voisi verrata. Ehkä tässä tuo tuore näyttää iiiiiihan aavistuksen vahvemmalta viivalta, mutta ei ole oikein vertailukelpoinen kun toinen on tosiaan kuivunut testi.Onko sulla tuoreista testeistä kuvia? Mä huomasin että noi munkin testit mistä laitoin eilen kuvat näyttää nyt kuivuneena tismalleen samalta vaikka tuoreena näyttää vahvistuneelta.
Vau mikä viiva!Tänään 5+0 ja vielä testasin kun oireet niin vähissä, tämä kyllä huojensi mieltä (dpo 24)
Mutta hei, lasketteko viikot edellisten menkkojen mukaan vai otatteko huomioon kierron pituuden? Jotkin laskurit näyttäs huomioivan ovulaation vaikutuksen la:n lisäksi myös viikkojen määrään (esim. vau), kun taas toiset (ja neuvola) menee suoraan menkkojen mukaan. Niin en oo nyt ihan varma, pitäiskö tätä nyt ajatella 5+0 vai jo 5+3.
Tänään 5+0 ja vielä testasin kun oireet niin vähissä, tämä kyllä huojensi mieltä (dpo 24)
Mutta hei, lasketteko viikot edellisten menkkojen mukaan vai otatteko huomioon kierron pituuden? Jotkin laskurit näyttäs huomioivan ovulaation vaikutuksen la:n lisäksi myös viikkojen määrään (esim. vau), kun taas toiset (ja neuvola) menee suoraan menkkojen mukaan. Niin en oo nyt ihan varma, pitäiskö tätä nyt ajatella 5+0 vai jo 5+3.
Oviksen mukaan laskisin, sillä ei kuitenkaan oo todellisuudessa mitään väliä milloin kierto on alkanu vaan pelkästään ovis merkitsee. Nyt kävi sattumalta niin että ovis oli just kp14 mutta edellisessä raskaudessa ovis oli ollu kp18 ja ärsytti jotenkin suuresti kun neuvolassa väitettiin että olisin neljä päivää edempänä kun oikeesti olin ja mua painostettiin esim verikokeisiin jo liian aikaisilla viikoilla.Mutta hei, lasketteko viikot edellisten menkkojen mukaan vai otatteko huomioon kierron pituuden? Jotkin laskurit näyttäs huomioivan ovulaation vaikutuksen la:n lisäksi myös viikkojen määrään (esim. vau), kun taas toiset (ja neuvola) menee suoraan menkkojen mukaan. Niin en oo nyt ihan varma, pitäiskö tätä nyt ajatella 5+0 vai jo 5+3.