Lokakuisten plussatestien kuvia

Heippa kaikille! Mä olen kirjoitellut täällä joskus ekan ja tokan lapsen aikaan, mutta siitä on jo useita vuosia. Nyt näyttää kuitenkin vahvasti siltä, että tänne olisi tulossa kolmas😅 Tein ekan testi (ylempänä), kun menkat oli päivän myöhässä. Silloin siis kuukautisista laskettuna 4+1. Ovis oli ehkä päivää tai max 2 aikaisemmin kuin kuukautisten mukaan, eli olisko sitten ollut dpo 16 tai 17? Alempi on tehty kaksi päivää myöhemmin tiistaina ja siinä ihan leffaviivat. Tänään tein vielä digin, kun menkkojen mukaan piti olla 4+6 ja siihen tuli raskaana 3+. Toki tiedän, että laskettu aika tarkentuu sitten aikanaan ultrassa, mutta olisi kiva tietää vähän tarkemmin, jo nyt😅 Hcg:n lisääntyminen on toki yksilöllistä, mutta mitä te veikkaisitte näistä testeistä?

IMG_6912.jpeg

Vau @rihkis miten hienot viivat! jos oot 4+6 saanut digiin 3+ niin todennäköisesti voi olla sit vähän pidemmälläkin? :smiling-eyes: Tai no kirjoititkin että ovis saattanut olla pari päivää aiemmin.Mutta hyvältä siis vaikuttaa! :Clapping Hands Sign:

Heippa kaikille! Mä olen kirjoitellut täällä joskus ekan ja tokan lapsen aikaan, mutta siitä on jo useita vuosia. Nyt näyttää kuitenkin vahvasti siltä, että tänne olisi tulossa kolmas😅 Tein ekan testi (ylempänä), kun menkat oli päivän myöhässä. Silloin siis kuukautisista laskettuna 4+1. Ovis oli ehkä päivää tai max 2 aikaisemmin kuin kuukautisten mukaan, eli olisko sitten ollut dpo 16 tai 17? Alempi on tehty kaksi päivää myöhemmin tiistaina ja siinä ihan leffaviivat. Tänään tein vielä digin, kun menkkojen mukaan piti olla 4+6 ja siihen tuli raskaana 3+. Toki tiedän, että laskettu aika tarkentuu sitten aikanaan ultrassa, mutta olisi kiva tietää vähän tarkemmin, jo nyt😅 Hcg:n lisääntyminen on toki yksilöllistä, mutta mitä te veikkaisitte näistä testeistä?

View attachment 141516

Tai sitte siellä on kaks hcg:n nostattajaa 🤔🤩

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Tätä mun mieskin kuumotteli, meillä nimittäin on suvussa jonkin verran kaksosia. Mutta tuskin ehkä sentään🙈

Ainaki mun työkaveri oli saanu heti kunnon leffaviivat vaikka vasta sinä päivänä piti kuukautisten alkaa. Sai kaksoset 😅😅

• Tykkään
Saako huolestua jos testi näyttää vaan 1-2 viikkoa ja nyt pitäis olla 4+5 😅 toisin ei varmaa ole kuin 2h pidätyksellä ja iltapäivällä..

Vai kannattaako jo odottaa vuotoa 😐

Liitteet

• IMG-20250214-WA0012.jpeg
    IMG-20250214-WA0012.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 7
Saako huolestua jos testi näyttää vaan 1-2 viikkoa ja nyt pitäis olla 4+5 😅 toisin ei varmaa ole kuin 2h pidätyksellä ja iltapäivällä..

Tosta tulee kyllä niin pettynyt ja turvaton olo kun toivois näyttävän jo enemmän!

Mulla näytti 4+4 tehty viikkotesti tota 1-2. Lapsettomuuspolilta siihen sanoivat että ei tarvii olla huolissaan, jos vaan lähtee siitä hcg sitten nousemaan. Sain testiin 3+ eilen rv 5+5. Välissä en testannut.

Toivottavasti kaikki menee hyvin <3

• Ihana
Tosta tulee kyllä niin pettynyt ja turvaton olo kun toivois näyttävän jo enemmän!

Mulla näytti 4+4 tehty viikkotesti tota 1-2. Lapsettomuuspolilta siihen sanoivat että ei tarvii olla huolissaan, jos vaan lähtee siitä hcg sitten nousemaan. Sain testiin 3+ eilen rv 5+5. Välissä en testannut.

Toivottavasti kaikki menee hyvin <3
Noni hyvä 😅 en siis viel heitä pyyhettä kehään 😇

Tässä minun tikutus satoa vielä. Viimeisin tältä päivältä tuo alin vihreä joka kuvassa vielää märkä. Oon odottanut milloin tulee leffaviivat vai lähteekö viivat haalenemaan. 🫣
Esikoisesta tuli leffaviivat päivä ennen menkkoja ja nyt sitten niitä on saanut metsästellä 🫠

Liitteet

• 20250214_123702.jpg
    20250214_123702.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 42

En ite heittäis pyyhettä kehään jos pidätysaika ei oo ollu riittävän pitkä! Testaisin huomenna uudestaan 😊

Jos yhtään @iLa lohduttaa niin mää tein noin lyhyellä rakkoajalla kans viiva testin ja se oli huomattavasti haaleampi! Näkyy tuossa mun laittamassa kuvassa se testi keskellä. Nyt vain pidemmän pidätyksen jälkeen uutta testiä 🩷

• Tykkään
Dpo 11-17, yksi puuttuu välistä. Aika paljon haalistuu nuo vanhemmat testit mutta kuitenkin kiva nähdä vahvistumista päivästä toiseen. Nyt on enää yksi liuska jäljellä, taidan pitää parin päivän tauon, jos saisi sitten kunnon leffaviivat vielä 😊

Liitteet

• 20250215_104952.jpg
    20250215_104952.jpg
    484.9 KB · Katsottu: 22
Tänään lisää testiä, ei ainakaan ole haalistunut. Kauppareissulla tuli tunne, että vuoto olisi voimakkaampaa. Kotiin päästyä valui kirkkaampaa verta pönttöön ja paperissa selkeästi kirkkaampaa vuotoa. Parin päivän välein varmaan tulee testailtua, jos tuhruttelu jatkuu.

Liitteet

• 20250215_163649.jpg
    20250215_163649.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 28
Hei kaikille 👋 Siitä onkin jo hetki kun viimeksi tänne odotuspalstoille kirjoitellut 🙈 mutta nyt näyttäis siltä että raskaana ollaan... tosin odotukset ei kovin korkealla 09/24 varhaisen keskenmenon jälkeen. Huolettaa nää viivat kun tosiaan kp 30 tehty tuo ylin testi, loput tehty tänään kp31. Aamulla toinen ylhäältä ja 2 alinta päivällä 3h pidätyksellä.. kierto yleensä sen 25-27pv et siksi nää viivojen vahvuudet vähän mietityttää tässä 🫥
Mitä mieltä? Näkyykö näissä mitään vahvistumista 🙈

Liitteet

• 20250216_123500.jpg
    20250216_123500.jpg
    814.9 KB · Katsottu: 57
Hei kaikille 👋 Siitä onkin jo hetki kun viimeksi tänne odotuspalstoille kirjoitellut 🙈 mutta nyt näyttäis siltä että raskaana ollaan... tosin odotukset ei kovin korkealla 09/24 varhaisen keskenmenon jälkeen. Huolettaa nää viivat kun tosiaan kp 30 tehty tuo ylin testi, loput tehty tänään kp31. Aamulla toinen ylhäältä ja 2 alinta päivällä 3h pidätyksellä.. kierto yleensä sen 25-27pv et siksi nää viivojen vahvuudet vähän mietityttää tässä 🫥
Mun mielestä noissa testeissä näkyy pienoista vahvistumista vaikka toisaalta ei olisi ehkä ihmekään jos ei näkyisi, kun hcg tuplaantuu ilmeisesti noin 48h ajassa eli joka päivä testaamalla ei varmaankaan näe välttämättä joka kerta tosi selkeää vahvistumista 😊 en ole tosin mikään expertti tätä sanomaan, kun itse on tullut testattua vain 2 pv välein tai harvemmin ja just sen takia, että alkaisin varmasti stressaamaan, jos viiva ei ole joka päivä tummunut 😄

Kyllä mun silmään näyttäis vahvistuneen. 😍

Takaisin