Lokakuisten plussatestien kuvia

Testasin eilen illalla ylemmän yllätysplussan pregcheckin liuskalla ja alemman tänä aamuna. Taisin kuitenkin hötkyillä, koska äsken päivällä tekemäni sekä rfsun liuska sekä digitaalinen viikkonäyttöinen testi näyttikin negatiivista. Yllättävän vahva väärä positiivinen siis pregchekillä jota olen pitänyt aika luotettavana ja testeissä kuitenkin ihan värilliset viivat, ei harmaat viivanpaikat. Luotan kuitenkin enemmän nyt sitten kahden eri testin ja etenkin sen digin negaan kun hedelmöittymisajankohdasta olisi tänään ”jo” 4+1. Raskaus tosiaan olisi ollut aika yllätys joten en oikein ehtinyt vielä suhtautumaan mitenkään. Iloista odotusta muille! 😊💛
49D712E1-3A0B-4D55-A3E8-A9A7B86FEF71.jpeg
 
Testasin eilen illalla ylemmän yllätysplussan pregcheckin liuskalla ja alemman tänä aamuna. Taisin kuitenkin hötkyillä, koska äsken päivällä tekemäni sekä rfsun liuska sekä digitaalinen viikkonäyttöinen testi näyttikin negatiivista. Yllättävän vahva väärä positiivinen siis pregchekillä jota olen pitänyt aika luotettavana ja testeissä kuitenkin ihan värilliset viivat, ei harmaat viivanpaikat. Luotan kuitenkin enemmän nyt sitten kahden eri testin ja etenkin sen digin negaan kun hedelmöittymisajankohdasta olisi tänään ”jo” 4+1. Raskaus tosiaan olisi ollut aika yllätys joten en oikein ehtinyt vielä suhtautumaan mitenkään. Iloista odotusta muille! 😊💛
View attachment 118811
Olisi kyllä kumma jos olisi vaan viivan paikka tuo alempi koska on punertava väriltään. Sinuna jatkaisin testailuja 😊 Täällä forumilla on tullut vastaan tilanteita että pc on plussa mutta digi ei vaikka digin pitäisi olla herkempi. Toivotaan parasta!
 
Olisi kyllä kumma jos olisi vaan viivan paikka tuo alempi koska on punertava väriltään. Sinuna jatkaisin testailuja 😊 Täällä forumilla on tullut vastaan tilanteita että pc on plussa mutta digi ei vaikka digin pitäisi olla herkempi. Toivotaan parasta!
No joo oon itsekin ajatellut että sitä punaista siihen ei tule ilman hcg:tä ja paketin molemmat liuskat tosiaan silmiin nähden punertavia. Ja kuivanakin viivat näkyvissä. Oon vaan nyt lueskellut että noissa pregchekeissäkin on ollut niitä huonoja eriä, mutta en sit tiedä että onko niissä vaan viivanpaikat olleet sitten vahvoja vai miten. Aamulla testaan uudestaan pregchekillä niin josko se sitten antais osviittaa 😊 Kemiallisessakaan raskaudessa ei koko viiva kuitenkaan häviä kuudessa tunnissa.
 
Testasitko @LiSu tänään uudelleen? Selväati kyllä näkyis viivaa. 🧐 Ite sain myös joskus pc:n testillä väärän positiivisen, mutta se viiva ei mun muistaakseni ollut kyllä noin selkeä. Laitoin sillon kuvan kera palautetta oc:lle ja sain hyvityksenä testejä. 😅
 
Komppaan @Kuuttituutti a! ☺️ toisinaan joillain on näkynyt pc:ssä viivaa ja digi antanut silti negaa. Jatkaisin myös testailuja 😊
Joo tein pc puikon ja haaleampi viiva enää piirtyi, eli uskoisin kyseessä olleen kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno. Eli antoi liuskat varmaan ihan aidot plussat mutta hormoni ollut sitten varmaan jo laskusuhdanteessa 068E9983-9443-4448-97D9-AE4A83518974.jpeg
 
Komppaan @Kuuttituutti a! ☺️ toisinaan joillain on näkynyt pc:ssä viivaa ja digi antanut silti negaa. Jatkaisin myös testailuja 😊
Joo tein pc puikon ja haaleampi viiva enää piirtyi, eli uskoisin kyseessä olleen kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno. Eli antoi liuskat varmaan ihan aidot plussat mutta hormoni ollut sitten varmaan jo laskusuhdanteessa. @NM90 piti vastata 😅6D8466EF-B6FB-4F43-B101-1AC5B4F93812.jpeg
 
Joo tein pc puikon ja haaleampi viiva enää piirtyi, eli uskoisin kyseessä olleen kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno. Eli antoi liuskat varmaan ihan aidot plussat mutta hormoni ollut sitten varmaan jo laskusuhdanteessa View attachment 118837
Tässäkin näkyy vielä selkeä hailakka viiva, mutta tosi harmillista, että haalenevat 🥺❤️
 
Täällä 4+3 ja tämä päivän toisesta pissasta. Tein testin myös ekasta mutta oli tätä selvästi haaleampi. Oon tyytyväinen nyt näihin tasavahvoihin ja viikonloppuna vielä digi ja sit loppuu testailu 😊 Mulle on tehty neuvolasta lupaukset veren hcg seurannasta jos yhtään tuntuu siltä niin sit turvaudun siihen seuraavaksi jos tarvitsee 😊
 

Liitteet

  • 577DB58C-CAA0-4207-9EAB-5E5D6AC7153E.jpeg
    577DB58C-CAA0-4207-9EAB-5E5D6AC7153E.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 57
Täällä 4+3 ja tämä päivän toisesta pissasta. Tein testin myös ekasta mutta oli tätä selvästi haaleampi. Oon tyytyväinen nyt näihin tasavahvoihin ja viikonloppuna vielä digi ja sit loppuu testailu 😊 Mulle on tehty neuvolasta lupaukset veren hcg seurannasta jos yhtään tuntuu siltä niin sit turvaudun siihen seuraavaksi jos tarvitsee 😊
Upeasti lähtenyt vahvistumaan 😍 ihanaa, että neuvolasta saa tarvittaessa labrat!
 
Ensin tein sunnuntaina tuon apteekin normitestin, ja kahden vuoden yrittämisen jälkeen yllättäen täysin odottamaton mutta erittäin toivottu plussa! ❤️ Pakko oli vielä Clearbluella varmistaa että onko tosiaan näin, nyt pitäisi olla 5+4 ja toivotaan parasta että kaveri pysyy matkassa mukana, 20.2. olis varhaisultra. 🥰 Edellinen päätyi 2021 keskenmenoon 6+3. 💔
 

Liitteet

  • 4EC14720-3A33-4142-AE93-F8D6BAFC1749.jpeg
    4EC14720-3A33-4142-AE93-F8D6BAFC1749.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 16
  • 478790CE-0424-4DBB-BEEB-119613B2F1D2.jpeg
    478790CE-0424-4DBB-BEEB-119613B2F1D2.jpeg
    318 KB · Katsottu: 17
Kyllä tämä täältä pikkuhiljaa vahvistuu 😊 Tämä on mun vika olemassaoleva testi, pitää varmaan ostaa vielä pari että näkis leffaviivat jossain kohtaa. Digitesti odottaa kaapissa, haluisin kuitenkin siihen 2-3 tai 3+, niin en viitti vielä tehdä 😅
 

Liitteet

  • 20230202_071435.jpg
    20230202_071435.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 12
Tänään aamulla Pregcheck liuska dpo 13 kp 25/27

Eilen illalla Pregcheck liuska

Ja vikana toissa-aamuinen Rfsu Testaa varhain.

Taitaa se plussa olla, vaikka vielä vähän haaleita viivat... 🤭
 

Liitteet

  • IMG_20230202_065144.jpg
    IMG_20230202_065144.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 14
  • IMG_20230201_202941.jpg
    IMG_20230201_202941.jpg
    4.5 MB · Katsottu: 14
  • IMG_20230201_070809__01.jpg
    IMG_20230201_070809__01.jpg
    952.6 KB · Katsottu: 14
@Pilkkunen On kyllä erinomaiset viivat tuolle dpolle! 😊

Mua häiritsee, kun meidän S-marketissa on ennen myyty pregcheckin raskaustestejä, mut nyt siirtyneet sielläkin rfsun testeihin. Ei saa täältä muuta kuin rfsun testejä kuin sitten apteekista hakemalla 🙄 Rfsu kun yleensä näyttää vähän haaleempaa kuin muut niin en sellaista haluais ostaa.
 
Takaisin
Top