Mä hain äitiyspäivärahaa heti kun sitä äitiyspakkaustakin ja kyllä ne päätökset on jo tullut pari viikkoa sitten. Ne kyl masentaa. En vieläkään ymmärrä kun sivuilla luki että 89% palkasta ja mä sain vain 60%palkasta. Nyt oon työttömänä n. kuukauden ja saan enemmän ansiosidonnaista. Voisko vaan mitenkään vaan ilmoittautua työttömäksi? :) Lapsilisä on hakematta, mutta eikö siihen kuten vanhempainrahaankin pidä liittää sitten se jälkitarkastustodistus?
Onneksi mulla ei ole ollut närästystä, toivottavasti ei tulekaan.
Mulla on alkanut vihdoin ja viimein puikot heilua, elokuun kans makasin..kun oli niin kuuma niin en pystynyt muuhun, niin sen mun sairasloman. Nyt sitten tuotan tulevalle nuttuja, sukkia, housuja, ehkä haalarit..Villikset pitää itse neuloa. Yritin sen delegoida, mut ei sieltä on tulossa joku koko puku koossa 50!! Siis eihän se välttämättä lämmitä enää tammikuussa kuin mieltä ja värisävyt ihan pielessä, kun piti tehdä vedenvihreä kokonaan niin nyt sekoitetaan joukkoon valkoista lankaa.. Hohhoijaa..
..ja miks huppu pitää tunkea joka tekeleeseen???? En itse nauti hupuista, mitenkä sitten vauva joka suurimmanosan ajastaan viettää selällään, tykkäisi mytystä niskassa?!