little black dress-haaste

Mulla taitaa jäädä tämä iltaan tänään, kun en aiemmin näytä saavan rauhallista hetkeä yksin (tai siis pojan kanssa kaksin) kotona. Mähän en ole miehelle sanonut mitään koko haasteesta, ajattelin sitten kuukauden päätteeksi kertoa :)

No, nyt aamupäivästä on äitivauvajumppa, voin tehdä siellä sitten katumusharjoituksia iltaa odotellessa :wink

Onko joku huomannut mitään muutosta kunnossa tai kropassa? Mulla taisi mennä viime viikko lomalla vähän epäterveellisissä merkeissä, joten en usko että kroppa on tässä muuttunut- mutta huomaa kyllä että kunto on näissä liikkeissä vähän parantunut, et en mä oo ihan turhaan rääkännyt itteeni noilla Burpeilla!

Niin ja muutoksista, kävin vaa'alla eilen ja tänään ja mun painoni on NOUSSUT yli kilon siitä, kun haaste alkoi :sad001:eek: Täytyy nyt seurailla, onhan tässä varmaan imetys ja sen osuus kalorinkulutuksesta vähentynyt kun poika on ruvennut syömään enemmän kiinteitä. Mutta aika jyrkkä nousu, kun kuitenkin yleensä punnitsen vatsa tyhjänä heti aamusta, eli tulosten pitäisi olla melko vertailukelpoisia. Vaikka haluaisin tietty ajatella, että ihan vaan siitä johtuu, että lihas ottaa kropassa tilaa läskiltä :grin Tuskin.

Mutta noin muuten, otin mittoja n. viikko takaperin ja sentti-pari on huvennut vyötäröltä ja lantiosta. Lisäksi ihan kuin käsivarret olisivat vähän paremman näköiset kuin ennen. Ja tuntuu myös, että kunto ja voimat olisivat vähän kasvaneet :) Toivottavasti kaikki nämä muutokset eivät ole vaan mun korvien välissä!

Mäkin olen tän päivän suorituksen uurastanut. Kivaa oli :wink Vaa'assa en oo käynyt tai mittoja ottanut, mutta tuntuu tosiaan ihan siltä, kuin että kunto olisi noussut!

Tehty! Ei ole enää montaa jumppaa jäljellä!

Olen yllättynyt, että näin pitkälle oon päässyt. Nythän mennäänkin sitten katkeransuloiseen loppuun asti! Kävi miten kävi :cool:

Ja kannustan kyllä muitakin kokeilemaan näitä haasteita, jos vaan kiinnostaa, hauska tapa tehdä edes jotain :)

Tehty täälläkin! :) Olen samaa mieltä Brummelisan kanssa näistä haasteista. Mun ainakin tulee tehtyä paljon ahkerammin, kun tietää, että tehdään porukalla enkä ole vain itsekseni ähisemässä täällä (vaikka teknisesti ottaen tietysti olenkin). Ja haasteita on aika moneen lähtöön ja kuntoon.

Jihuu, done! Onneksi Brummelisa on aina hyvissä ajoin aamusta tehnyt haasteen, mä olisin varmaan tänään unohtanut koko jutun jos en olisi nähnyt raporttia täällä odottamassa :)

Onko muita kun herne, brummelisa ja minä jotka ovat tähän asti tehneet kaiken?

Mulla taitaa jäädä taas iltaan kun tuo pyörremyrsky on niin elementissään heti aamusta..... Yleensä pojan kylvyn jälkeen hän istuu sitterissä ja mamma jumppaa ja käy suihkussa valvovan silmän alla.

Myönnän että en oo tehny... :( Tipuin ihan kärryiltä sen sairastelun takia ja sen jälkeen en oo saanu itseäni niskasta kiinni. Olen tehnyt kyllä muuta; kun poika on aamupäiväpäikkäreillä olen laittanut musan soimaan ja tanssinut hulluna ja samalla jumpannut kaikkea omasta päästä keksittyä. Ei mitenkään loogista ja systemaattista treenaamista vaan enemmänkin semmoista hillumista :D Tykkään ihan hirveästi tanssimisesta ja kun sitä nyt ei ole päässyt "harrastamaan" tuonne ulkomaailmaan ihan miten huvittaa niin olen nyt ottanut siitä tavan herätellä itseäni aamupäivällä. Se on kivaa, vaikka ei se nyt ehkä tuo semmoisia tuloksia kuin "kunnon treenaaminen". Olen myös käyttänyt käsipainoja ja jumppaillut niiden kanssa tanssimisen lomassa. Jotkut liikkeet tuosta haasteesta on jääneet (ei burbee!!) ja niitä olen tehnyt myös. Vedän semmoisen puolen tunnin tanssi-jumppasession oikeastaan joka päivä ja se on mukavaa :)

Apua, mä oon taas jättänyt noi helv... burpeet iltaan.. mies laittaa poikaa nukkumaan, niin jospa mä meen häiritsemään naapureita tolla mun pomppimisella....

Takaisin