little black dress-haaste

Jee, hyvä leidit!! Mä teen sarjan kuhan olen käynyt töissä!

Myös täällä lapaluut kipeät ja vatsassakin tuntuu että jotain tuli tehtyä eilen... vaikka mäki siivosin koko kämpän eilen.. seli seli :) kadonnutta lihaskuntoa etsiessä menee hetki :eek:

Mä joudun tunnustaan: me tultiin tytön kans kotiin aika myöhään, tulomatka oli "pikkuisen" rankka, koti oli rehellinen man cave ja pimahdin siitä niin, että siivosin saman tien kaiken.. Ja sit olin niin väsynyt, etten jaksanut pistää enää pyykkejä narulle. Nukahdin 10 aikaan.
JOTEN aloitan päivää myöhemmin, mutta jotta lupaukseni pitää, tuun illalla raportoimaan!!

^ mä ehdin aamulla ajatella, että täähän on yllättävän helppoa, mutta sit tuli ne burpeet vastaan ja palautti mut maan pinnalle :grin Vaikka ihan tosissaan, tulee hyvä fiilis kun päivä lähtee käyntiin jumppailulla :)

Ja Elwwis, tsemppiä, sitä vartenhan nämä haasteet ovat, että saadaan sitä kuntoa palautettua. Tästä se lähtee! Mä en ole kertonut tästä haasteesta miehelle ollenkaan, ajattelin, että yllätän sitten, kun jaksan punnertaa enemmän kuin hän :laughing021Meillä mies kyllä kannustaa mua kovasti liikkumaan ja liikkuu itsekin, mutta viime ajat homma on tupannut olemaan sellaista, että viikko mennään ja sitten innostus lopahtaa. Ja parisuhteessa taas tulee syötyä paljon, paljon enemmän kuin sinkkuna aikanaan (enhän sinne jääkaapille menis, mutku mies...) :oops:

Done. Shit shit shit! Tuo vaikutti ohjelmassa semmoselta pehmeeltä laskulta. Mut mulla on niin huono kunto, että en tiä paljonko tuosta pystyy kasvattaan?!
Rankaisin itseäni tekemällä perään minuutin polvennostojuoksua todetakseni, että mun kroppa todella on tämmöinen jauhosäkki, ja kohta lähden 4 km lenkille.

Mähän selvitän ton dammit!!!!!!!!
Reissun jäljiltä jo ihan poikki ja selkä rikki, siispä huomista ootellessa, jos kerta tuntuu "treenikin".

*masentunut*

Minäkin aloitin nyt ykköspäivästä. On se rankkaa, mutta lopussa kiitos seisoo (vai mitä?!) :)

Ihanasti löllyy toi mahanahka noissa hypyissä :laughing021/:sad010

Ja voi ju..auta noi burpeet :eek:

Niin siis DONE myös täällä :gen014

Voi tsiisus, mun lihakset on kipeet (niin, MITKÄ lihakset) :eek:

Tein tänäänkin, ihan kiva sarja nyt.

Vedin eilen sipsejä ja katoin euroviisuja. Hiton viisut. Huomenna taas. Ja lauantaina. SIPSEJÄ!!! :happy

Done! Askelkyykkyjä ja niitä siltoja (onko se tuon liikkeen suomenkielinen nimi) tuli tehtyä ylimääräisiäkin, kun koirat olisivat halunneet osallistua ja olivat ihan pikkuisen häiriöksi :grin

Mä olen ihan superinnostunut tästä haasteesta! Alkuun pääsi helposti, kun ekat sarjat olivat aika lyhyitä, silti ainakin tänä aamuna huomasi, että jotain on tullut lihaksillaan tehtyä :)

DONE!

Nyyhk, kyl on reidet ja perse päässeet kuihtumaan, ennen meni BodyPumpin askelkyykyt 20kg painoilla ja nyt nuo 20 toistoa tuntuu :crybaby2

Mies innostui tosta mun haasteesta ja aloitti tuon ARM-haasteen. Se näytti niin kevyeltä että mä aloitin sen myös :happy093

Liitteet

• ARM challenge.jpg
    ARM challenge.jpg
    385.5 KB · Katsottu: 7
Ihmettelin IHAN SAMAA ja mietin että jos meidän liikunnanohjaajat täällä näkisivät mun tekniikan niin sapiskaa tulisi :smiley-ashamed008

Täälläkin tuntee, että jotain on jaloillaan tehnyt :) En tiedä, onko se tuo haasteen välipäivän aiheuttama aamujumpan puute vai kehno keli (ainakin pk-seudulla), mutta tänään onkin sitten ihan huolella vetämätön olo. Tekis mieli mennä sohvalle ottamaan päikkärit, mutta nyt ei enää raaski, kun poika varmaan herää kohta omiltaan...

AI tänään oli välipäivä, huh, onneksi :grin Ei sen puoleen meitsi menee just punnertamaan! Illalla ku mies on katsomassa tennistä niin ostin itselleni illaksi punaviiniä ja nachosipsejä. Noilla eväillä jaksaakin tehdä vähän etätöitä kuhan poika on nukahtanut :grin

Mun täytyy kyllä nyt myöntää että tää meni vähän plörinäks, unohin aloittaa maanantaina, niin aloitin tiistaina ja sit unohin taas eilen :D Huomenna on pakko ottaa itsensä niskasta kiinni, eli aloitan vasta huomenna tän haasteen :oops:

Aamujumppa tehty! Kevyestihän tää menee :wink Rupee jo tottuu tähän. (Yeah, katotaan päivästä 10 eteenpäin miten menee :eek: )

Tehty täälläkin! Nuo ojentajapunnerrukset (onko se oikea termi tuolle "triced biceps"ille?) ottivatkin voimille, tuli selväksi, että olohuoneen rahi on liian korkea penkki meikäläiselle ;)

Nyt saa sitten hörppiä hetken aamukahvia ihan rauhassa, toivottavasti poika malttaa vielä vähän aikaa nukkua. Meillä oli tosi kaoottinen aamu joten tämä tulee tarpeeseen :)

DONE! Ja kivasti tuli tehtyä ojentajapunnerrukset ja vuorikiipeilyt kahdesti kun ne ovat myös tuossa ARM-haasteessa. Eipä tuo haittaa kun eilen tuli herkuteltua :dance011

Takaisin