Mä olen käyttänyt ojentajapunnerruksiin yläkertaan meneviä portaita, voi näppärästi valita parin eri tason väliltä :)
Saas nähdä jääkö nyt pari päivää väliin tän flunssailun takia...
Jos selviän ees joten kuten kunnialla (tai hengissä) tästä haasteesta, voisin tehdä seuraavaksi tuon arms -haasteen ja ottaa siihen rinnalle abs -haasteen. Jos ei nyt ihan just päivälleen mene samallalailla, niin ainakin jotenkin mukaillen sitten Tavoitteita pitää olla
Day 10 tehty! Lääh ja puuh, kyllä täälläkin sai burpeiden välissä puhallella! Positiivista on varmasti se, että joko tämän haasteen seurauksena tai muuten vaan, ne ekat 10 burpeeta menivät joltiseenkin hallitusti
Hehheh, mustakin tuntuu, että ekat burpikset meni ihan hienosti, mutta viimeset oli jo vähän sellaista "burpeenkaltaista" vikurointia. Suosiolla tein iisisti ensin 10, sitten puhalsin pari kertaa, taas 10 ja pienet puhaltelut ja sitten loput.
Mä tein tänään day 13, kun huomenna on miehen serkun häät jotka kestää koko päivän. Alkaa muuten noi toistot tuntua, kuten myös toi 70 sekunnin lankku!
Kattelin tota Beach Body-haastetta, niin se vasta onkin HC Mutta se lähtee meikäläisellä käyntiin kuhan tämä haaste on tehtynä :) Kuka lähtee mukaan!??
Huh tuota beach bodya! Korjaiskohan se meitsin riipparit ja kaikki?
Mutta jos tämänhetkisestä haasteesta hengissä selvitään, niin lupaan harkita (hullu mikä hullu), jonkun haasteen haluan joka tapauksessa ottaa myös kesäkuulle :)
Olen todella innolla lukenut tätä teidän ketjua ja ohjaushommien jäädessä kesälomalle vähän jopa innostunut tekemään kanssanne. Mutta nyt koittaa se täydellinen nolaus…. Mä en ymmärrä noista englannin kielisistä termeistä mitään Suomentakaa jokuy pliis, niin mä oon ihan mukana!
Olen vieraisiin liikkeisiin myös katsonut nuo mallivideot; mä yleensä tunnen liikkeen joko suomeksi tai englanniksi, mutta jos pitää miettiä kieleltä toiselle niin olen hukassa