little black dress-haaste

Mulla menee taas iltaan, mutta mä teen noita lankkuja kunnes mulla pysyy paketti kasassa sen 100sek! Nyt menee 70sek kunnes läsähdän lattialle keräilemään itseäni.

Mutta mahtavaa leidit, kohta on eka haaste suoritettu :smiley-bounce013

Apua, mä ihan totaalisesti unohdin tän eilen :eek: No teen tänään burpeeiden kunniaksi tuplat :p

Nyt pitää suorittaa haaste loppuun maanantaihin mennessä että on sitten tehty ennen suomeen tuloa!!

Mun pitäisi aloittaa juoksuharrastus taas, mutta kun en millään saa aikaiseksi. Onko joku mukana jos kehitetään oma juoksuhaaste?

DONE, no more burpees!! :dance011

Ja juoksuhaaste, hmmm.... mä en ole koskaan "löytänyt" juoksemista, vaikka haluaisin tykätä siitä. Mä voisin kyllä koittaa haasteen kautta innostua lajista!

Ajattelin, että se juoksuhaaste voisi olla aika helppo. Pari kertaa viikossa 20-30-40-50-60min hölkkää. Sopisi mun tämänhetkiselle kunnolle :grin

Ja kahden päivän haasteet (little black dress+arm) DONE! Alkoi pikkaisen tuntumaan 50+10+10 ojentajapunnerrusta ja sitten tuo burpeet. HUH!

Mulla muuten lonksuu lonkat tosi paljon tossa mountain climberissa, tuntuu että lähtee jalka irti. Onko muut huomanneet samaa?

Sitä juoksuhaastetta ei ole muualla kun mun päässä :grin Ajattelin että esim joka kolmas päivä juostaan 20min ja joka kerralla 5min pidempään. Tai jotain vastaavaa, mitä mieltä olette? Tähän haasteeseen voisi tulla mukaan meidän aktiivijuoksijat antamassa meille tsemppiä ja luomassa ryhmäpainetta :smiley-ashamed004

Mä voisin olla innostunut tuosta juoksuhaasteesta :) Mä en ole koskaan ollut mikään lenkkeilijätyyppi, saati juoksija, mutta nyt olen viime aikoina vähän mietiskellyt että josko sitä vaikka kokeilisi... Pitäis nimittäin kohottaa kuntoa ihan tuntuvasti. Mutta siihen tarttis olla tosi hyvät jalkineet, noi ihan tavan halpislenkkarit ei taida olla kovin suositeltavat ainakaan pidemmän päälle.

Tehty! Hei, viimesiä viedään :)

Mullakin on ollut mielessä tänä kesänä aloittaa jonkinmoista hölköttelyä, mutta mulla ei ole lenkkareita (tekosyy) ja hyvät lenkkarit on kalliita (toinen tekosyy, halvemmatkin kelpais aluksi) ja kun tässä ois nyt näitä rahareikiä kesälle muutenkin (seliseliseli...). Asiaan, en oo tosiaan ikinä juossut, niin tarttisin tosi helpon aloittelun. Mies kyllä varmaan auttais aluksi. Lenkille lähtöön ei sinänsä oo mitään estettä, illalla voi mennä ku muksu käy nukkumaan tai sitten kärryjen kaa, vaikka noi ei ihan juoksurattaat varsinaisesti ole, painavammat varmaan (kovempi reeni :grin ) Ja ne lenkkarit, jotkut halvat peruskengät riittäisi aluksi tosiaan. Sit jos innostuu, niin voi sijottaa enempikin niihin.

Olisko paikallaan perustaa joku "Treeniketju" minne jokainen vois aina kertoo mitä on tehnyt (oli sit lenkki, haaste tai 15 min jumppa). Toimis tsempparina, motivaattorina ja pienenä paineenakin?

Facebookissa valtavasti mainostettiin kuukauden vatsalihashaastetta, joka siis alkaa huomenna! Liityin siihen ja sain miehenikin mukaan. Eli tästä lähin iltaurheilut suoritetaan olohuoneen lattialla vieretysten, ei sängyssä päälletysten :gen113

Täällä ei välipäivää vietetty, vaan tehtiin vikat ojentajapunnerrukset, mountainit ja hypyt (ja tuo arms-haaste)!!

Huomenna viimeinen päivä ja sitten halkean ylpeydestä vaikka paremminkin olisi voinut mennä jos lankku pysyisi sen 100sek ja 50 burpeeta menisi putkeen, mutta tehty on kaikki tavalla tai toisella :)

PS. Noita jumping Jack ei kannata tehdä virtsarakko täynnä.... :smiley-ashamed008

Koska aloitetaan Beach Body-haaste??? Maanantaina 9.6? Päästään taas tekemään lankkuja :wink Ja tuossa haasteessa ei sitten ole mitään välipäiviä :grin

:cool: Jep, tehty on. KOKO haaste! Tein vikat päivät, tää on nyt mun puolesta paketissa! Vähän nyt pistelee ja kuumottaa, mut se unohtuu tässä ylpeillessä.

Aplodit muuten meille :gen014

Ihan hyvinhän tää meni, ajattelin et olisin romahtanut jossain vaiheessa, mut selvisin loppuun lähes tulkoon kunniakkaasti. Onneks mun ainoot silminnäkijät, poika ja koira, vaikenevat tästä iäksi.

Kohti uusia haasteita, vai mitä? :wink

Ja tehty myös täällä, sekä LBD että arms :smiley-bounce012

Ihan loistavaa, en uskonut itsekkään alussa että saan kaiken tehtyä :)

Ja kyllä, kohti uusia haasteita :)

DONE!! Huominen vielä, ja sitten tämä on tehty. Ja taidan tämän jälkeen olla niin hullu, että aloitan sen Sophien ehdottaman beach body -haasteen! :grin:eek:

Takaisin