Lista toukomammoista!

Nyt täytyy päivittää Vau.fi on antanut tuon 8.5 jolloin sitä varmaankaa ei edes lasketa enään, jonka olen antanut päivämääräksi.
neuvolakortissa lukeekin lakettuaika 7.5 ja utra antoi 6.5 eli laskettua aikaa ei siiretty.


eli tämmösiä päivän kuulumisia emoticon
 
Ohhoh, onpas meitä paljon!

Ja täällä siis yksi lisää: LA 12.5. / ikää 32 / 2. lapsi / Espoo / Jorvi
 

Täällä ilmoittautuu jälleen yksi:

- LA 2.5. / Hempsu / 29 / Ensimmäinen lapsi / Hämeenlinna / Kanta-Hämeen Keskussairaala
 
Täällä myös yksi toukovauvaa odottava :)

LA 27.5. / Amelina / 26 / Ensimmäinen / Helsinki / Naistenklinikka
 
Päivittelimpäs tuossa taas listaa, hihkaiskaa jos on tiedot mennyt pän mäntyä tai jotain lisättävää :)
 
Heips,

tänään käytiin ultrassa ja samalla muuttui laskettu aika. Uusi LA on 7.5. Tuon voisi päivittää listaan. :)
 
Täällä Turkulainen liittyisi seuraan :)
Eli
12.5. / Lilo88 / 24 / Ensimmäinen / Turku / Tyks
 
Hei,

Lisätään listalle toinen Hyvinkääläinen. Laskettu aika 25.5. Ikä 25 ja ensimmäinen lapsi. Hyvinkään sairaalaan kai täällä mennään.
 
Hei, Tänne vielä ilmottautumaan: 19.5./ MimiMom / 30 / toinen / jorvi Ihana lista, suurkiitos ylläpidosta!
 
Minutkin voisi lisätä listalle :) 

Minimoi, LA 6.5, 26 v, esikoista odotan, Keski-Pohjanmaalta, synnytän Keski-Pohjanmaan Keskussairaalassa (K-PKS)
 
Heippa,

mulla on la aikaistunut päivällä, eli oikea päivä siis 16.5. ja synnäriksi olen valinnut Kätilöopiston.

hyviä vointeja kaikille =)
 
Heippa,

mulla on la aikaistunut päivällä, eli oikea päivä siis 16.5. ja synnäriksi olen valinnut Kätilöopiston.

hyviä vointeja kaikille =)
 
Heippa!
Täälä ilmottautuisi yksi toukomamma.
Elsa 13, toinen lapsi, ikä 34 Päijät-Häme ja synnytyssairaala phks.
LA 8.5.
 
Takaisin
Top