Lista toukomammoista!

Meillä oli eka ultra tänään ja sen mukaan laskettu aika hyppäsi päivällä joten La olisi nyt 26.5 jos tämän voisi korjata  Eli 26.5/ Suffeli88 / 24 / 1 / Tampere / Tays

kiitos :)
 
Moikka. Täällä olisi kanssa yksi toukokuun odottaja joka haluaisi mukaan listalle :) La 2.5.2013/ Jonsu / 23//2/uusimaa/Lohjan sairaala
 
Noniin nyt uskaltaa  ilmoittautua eli saapi lisätä listaan :)     

31.5.13 / H<3T / 23 / kolmas / Riihimäki / KHKS
 
Moikka,

täällä jälleen yksi joka pikkuhiljaa uskoo olevansa raskaana :)

LA  Nimimerkki  Ikä  Monesko  Paikkakunta  Synnäri 

24.5.2013/ Toukoäippä-73/ 39/ 1/ Espoo/ Kätilöopisto 
 
Heippa, täällä vielä yksi uusi toukokuinen odottaja ilmoittautuu listoille mukaan: Crystal/37v/toinen/TAYS, LA 10.5.2012 Viikot nyt 16+5 ja edelliskertaa epävarmempi olo vaivannut, vaikka jo pieniä liikkeitäkin olen satunnaisesti tuntenut. Tänään oli neuvola ja oli helpottavaa kuulla taas ne sydänäänet :)
 
Nimim. minzki. Laskettu aika 28.5.2013, ikä 30, ensimmäisen lapsi, naimisissa, Renton, WA USA, Ketään muita ulkomailla asustelevia ?
 
Tässä yks toukomamma ilmottautuu mukaan listaan.
LA 5.5./Nalzu/29/1/Helsinki/Naistenklinikka
 
Moi, tämä on eka viestini koko vau.fi;ssä enkä tiedä vielä miten keskustelut ym. toimii täällä.
Tähänkö vastataan tätä kautta ja joku sitten lisää tiedot listaan?
No,

Korppiluuanarkia/ 30/ 1./ Helsinki/ Kätilöopisto.

Kiitos lisäyksestä - jos se toimii näin..? :)
 
Heippati! Taidanpa ilmottautua nyt sitten tännekin. Eli meidän esikoisen laskettuaika olisi 29.5. Minä olen 24 vuotias ja seinäjoelta. Synnäri olisi siis seinäjoen keskussairaala.
 
Listaa taas muokkailtu, hihkaiskaa jos joku on loppupäässä tippunut pois listasta, kun oli viimeksi päivityksessä mennyt muutama päivä yhteen.
 
Oo heippa mietintämyssy! Muuten olen ollut aika hyvässä voinnissa mutta väsymys, unettomuus ja mielialan heittelyt ovat olleet todella pahoja. Töissäkään ei ole ollut yhtään joustoa tai ymmärrystä. Nyt sitten olenkin työuupumuksesta sairaslomalla :/
Mies onneksi on jaksanut hoitaa asiat kotona niin on edes vähän saanut helpotusta.

Mites sinä olet voinut?
 
Mame: kiitos, suht hyvin olen voinut - kunhan muistan syödä riittävän usein välipaloja !

Hui ! saikulla työuupumuksesta....ei kuulosta ollenkaan hyvältä... Muistathan laittaa itsesi ja vauvan kaiken muun edelle, ja levätä silloin kun tuntuu siltä? Onneksi sinulla on mies tukena.

Paljon tsemppiä - toivottavasti asiat järjestyy nopeasti :)
 
Tulin pitkästä aikaa katselemaan tälle puolelle ja huomasin, että olen vielä listalla, elikkä minut saa sieltä poistaa, koska olen tuolla huhtikuisten puolella ollut np- ultrasta lähtien :)
 
Takaisin
Top