Lista toukomammoista!

Anteeksi vaan vaivasta, mutta ultran täti sanoi että kesäkuulle siirtää minun laskettu aika, joten poistunen tältä osastolta :)
 
Ultrakäynti laittoi suunnitelmat kevään suhteen uusiksi, mutta pysytään kuitenkin vielä täällä toukokuun listassa... Eli uusi laskettu aika on 26.5. Jos sen tonne listaan korjaisi... Näytänkin olevan ainut, joka on saanut LA:n sille sunnuntaille 
 
Täällä laskettu aika muuttui tänään ultrassa muutamalla päivällä eli nyt se on 30.5.13. Olen 30-v ensimmäistä vauvelia odottava vantaalainen ja synnytän Kätilöopistolla.
 
Pitkän pohdinnan jälkeen minutkin voisi listalle lisätä. Olen 26-vuotias tamperelainen ja ensimmäistä odotellaan. Laskettu aika on 2.5.
 
mulle voi muokata tohon listaan, että L.A on 27.5 =) Tänään varmistunu tuolla np-ultrassa=)
 
ÄmÄm 38v, laskettu aika 18.5 ja tulossa vauvat nro 2 ja 3, eli tuplia odotellaan. Kotipaikka Espoo ja synnäri Jorvi
 
Moi!

Ekaa kertaa tänne kirjoittelen kun juuri liityin jengiin mukaan... La ois meillä sit toukokuun 22. Tänään oli ultra ja siellä kaikki hyvin. Ei aivan uutta, mutta silti aina yhtä jännittävää tämä kaikki on.
Meillä löytyy siis ennestään jo 3 lasta. Vanhin on 4v tyttö ja 3 ja 2v pojat :) ..nyt ois sit tyttötoive, mutta saas nähä kumpainenko sieltä tulee ;) E-P asustellaan ja mulla ikää öö 24v.. :) ja Seks ois sit synnytyssairaala..

Oon näitä teidän juttuja ja kuulumisia lueskellut jo pidemmän aikaa, mutta mulla aika oireetonta ollu alkuaika niin ei oo tohtinu/ehtiny/jaksanu aiemmin liittyä remmiin... Ja meillä kun ei vielä tiedä kuin ystäväpariskuntamme ja minun mummani asiasta, mumma asian oli ite aavistellut ja rohkeni kysyä suoraan.. :)
 
Me oltiin np-ultrassa ja la aikaistui viidellä päivällä, joten mun tietoihin voisi korjata, että la 25.5 :)
 
Minut voisi lisätä listaan nyt kun ultrassa on käyty ja rääpäle voi hyvin.

LA 27.5. / Vihdoin / 38 / 1 / Kotka / KOKS
Onnea kaikille samassa tilassa oleville :)
 
Heippa! meillä laskettuaika muuttui melkoisen paljon eli me vaihduttais tuonne alku kuulle 4.5 kun alunperin oli 22.5 vaikka listassa taitaa olla 25.5 mutta kuitenkin nyt 4.5 :)
 
Takaisin
Top