Lista toukomammoista!

Täällä ilmottautuu kans yksi toukokuun tuleva äiti. Ensimmäistä odotan, laskettu aika ois 5.5.2013 ja synnytyspaikka lks. Niin ja ikää minulla on 22 v. :)
 
Ilmoittaudun nyt varovasti mukaan. Eli ikä 24, laskettu 24.5, TAYS ja tulossa ensimmäiset lapset, eli kaksosia innolla odottaen.
 
Moikka kaikki!

Halusin liittyä tänne, kun niin paljon olen teidän kivoja juttuja lueskellut, niin pakko oli itsekkin tulla kirjottelemaan :)
Itselläni laskettu aika toukokuun 12, ja synnytys pitäisi tapahtua tuolla Jorvin sairaalassa. Ikää on minulla 21 vuotta, ja ensimmäinen lapsi tulossa.
Ja hei lueskelin noita teidän palstoja, ja kovasti minäkin haluaisin samassa tilanteessa oleviin tutustua, kun omasta kaveriporukasta ei kenelläkään vielä lapsia ole.Mutta kun minä en ole facebookissa, niin miten pääsisin teidän "porukkaan" mukaan. Onko teillä sovittuja tapaamisia tms.?
Hauskaa lumista sunnuntaita! :)
 
Moikka Mymmeli ja Milla !

Tervetuloa mukavaan joukkoon !
Itse en myöskään aiemmin ole facebookissa ollut, mutta lopulta "luovutin" ja tein niin, että liityin facebookiin, koska miltei kaikki keskustelu käydään siellä. Tein oman tilini mahdollisimman salaiseksi, ja en laittanut tiliäni aivan omalla nimelläni, koska halusin vaan mukaan fb:hen tätä asiaa varten. Ryhmä kyllä tietää oman nimeni ;)

Pääkaupunkiseudulla on ollut pari tapaamista, ja edelliseen pääsin osallistumaan. Todella mukavaa porukkaa !

Seuraava tapaaminen pääkaupunkiseudulla vaikuttaisi olevan lauantaina 12.01.2013.
Mutta suosittelen lämpimästi sinne fb:hen liittymistä, sillä sen tilin avaamisen jälkeen, huomasin että tämä vaun keskusteluryhmä ei enää ole niin aktiivinen.....


 
Toukomammat 2013 on ryhmän nimi. Palsta on suljettu, joten sinun pitää laittaa vaun taikatutille privaattiviesti missä kerrot oman facebook nimesi, niin hän kutsuu sinut mukaan.
 
Myös facessa on suunnitteilla tampereen lähiseudun toukomammoille tapaamista helmikuun alulle :)
'
 
Oukei!
Nytten en ainakaan halua vielä liittyä facebookkiin, sillä en tykännyt siitä yhtään! Joten jos joku kiltti jaksaa infota tännekkin minullekkin jotain jos on jotain tapaamisia ja missä :)
Kiva, ja kiitos! :))
 
Ollaan menossa lauantaina 12.1. 2013 Cantina Westiin Helsinkiin syömään. Varailen varmaan pöytää ensi viikolla. Tervetuloa mukaan :)
 
Täällä yksi toukomamma uskaltautuu mukaan! Eli LA 4.5./nimim.charlottez/ikä 29/monesko 2/Paikkakunta Pirkanmaa/synnäri TAYS.
 
Laitan myös tänne kun laskettu aika oli alunperin 30.4. mutta rakenneultran mukaan: 
LA 2.5./nimim._kristiin
a/ikä 23/monesko 1/Paikkakunta Keski-Pohjanmaa/synnäri K-PKS. 
 
Meikä on myöhäisherännyt foorumeille. eli nimim. valkyyria

Eli täällä laskettu aika olisi 18.5, itellä on ikää 27 vuotta ja esikoista odotellaan. Turusta ollaan ja TYKSissä pukataan.

:)
 
Ikää 32v, rv. 19+6 menossa, laskettuaika 23.5.2013, Espoossa Jorvissa ois tarkoitus synnyttää :)

Tämä on toinen lapseni, ensimmäinen täyttää kohta 13 vuotta :)
 
Takaisin
Top