Lista huhtikuisista

Mulla muuttu LA 6.4 niin sen voi muuttaa tuohon listaan :) Täällähän on näköjään muitaki Oulussa synnyttäviä :)
 
Sall, pittää olla sitten lähempänä kuulolla jos vaikka satutaan yhtä aikaa synnärille :D
 
Seuraavan kerran kun päivität listaa, niin mun la:n vois muuttaa, jos muistat :) Olin laskenut itse väärin, oikea aika 9.4. :)
 
Minut saa poistaa listalta. Torstaina oli np-ultra, jossa todettiin 9+2 viikoilla menehtynyt pikkuinen. :( Sairaalaan jouduin jäämään lääkkeelliseen tyhjennykseen, joka ei sitten tehonnut kokonaan vaan tänään suoritettiin nukutuksessa kaavinta. No onneksi olo jo nyt parempi ja elämä jatkuu. Onnea teille muille odottajille! <3
 
Voi Chipmunk. :`( Suurimmat osanottoni menetyksestä. Minulla kyyneleet täällä valuu, kun on niin paha mieli teidän puolesta. Jaksamisia kaiken tämän keskellä! <3
 
Kiitoksia kaikille. :) Kyllä tämä tästä helpottaa. Osastolla oli niin ihania hoitajia, kätilöitä ja kätilöopiskelijoita, jotka oli koko ajan jututtamassa ettei yksin tarvinnut olla ajatuksiensa kanssa. <3
 
Syvimmät pahoitteluni Chipmunk86! Toivottavasti sinun ei tarvitse tuota enää toiste kokea!
 
Takaisin
Top