Lista huhtikuisista

Jos sitä vähitellen ilmoittautuisin minäkin... la olis 5.4., G5P0, synnytyssairaala näillä näkymin Espoossa Jorvin sairaala
 
Pari muutosta olis mun kohdalla, laskettu vaihtui 6.4 ja paikkakunnankin vois samalla vaihtaa Kouvolaksi :)
 
Ehkä mäkin uskallan listata itseni tänne
LA 30.4./ Dulu / G2P0 / Oulu / OYS
 
Ja minut saakin poistaa. Tänään alkoí aamulla ruskea tuhru, ylty iltapäivällä ihan veriseksi vuodoksi. Eli taas km.. päästiin tällä kertaa 6+4.. Nyt ei oo kuumetta eikä vatsa-ja selkäkipua.. Taidan jo uskoa että luonnon merkkinä minulle, ettei minua ole äidiksi tarkoitettu. :(
 
Jade voi ei olen tosi pahoillani :sad001 ! Tuota itsekin pelkään, joka päivä, joka hetki. Onnea uusiin yrityksiin ja voimia :3some
 
Voi ei jade:( tsemppiä uusiin yrityksiin., kyllä sinut on äidiksi tarkoitettu. Vaikka varmasti inhottavaa kerta toisensa jälkeen pettyä. Pidän peukkuja teille ja toivotaan että ens kerralla pysyisi matkassa mukana!
 
Jadelle jaksamista! :(

Ilmoittautuisin mukaan, toivotaan että kaikki menee hyvin... Eli:
22.4./Virvatuli/G1P0/Helsinki/Naistenklinikka
 
Eikös naistenklinikka ole rempassa, vai hoidetaanko siellä kuitenkin synnytyksiä? :o Meitä neuvolassa terveydenhoitaja varoitteli, että Kättärillä saattaa niihin aikoihin olla aikamoiset ruuhkat kun siellä hoidetaan nykyään naistenklinikankin synnytykset.. Mutta ehkä ymmärsin väärin :)
 
Hupsan, niinpäs taitaa olla! :confused: Maanantaina on neuvola, joten silloin varmaan selvinnee synnytyssairaala. Voi siis hyvin olla, että naikkarin synnytykset hoidetaan kättärillä! Sinänsä se ei haittaisi, koska kättärillä mieluummin synnyttäisinkin. Olen siis riskisynnyttäjä diabetekseni takia, ja automaattisesti ajattelin että naikkarilla synnytän, koska kaikki diabeetikot sinne ojataan. Naistenklinikalle sain kutsun diabeteshoitajalle ja erikoislääkärille, eli ainakin jotain vastaanottoa heillä siellä on. Hyvä kun mainitsit, täytyykin selvittää asia! :)
 
Heippa kaikki!

Täällä ollut jo pidemmän aikaa takapiruna seurailemassa juttuja, nyt vasta uskallan liittyä joukkoonne :) takana keskenmenoja, joten tää raskaus pelottaa jonkin verran... pe:na kävin ultrassa vuotojen takia, ja yllätys oli suuri kun lääkäri kertoikin näkevänsä jatkuvan raskauden ja vieläpä kahdet sykkeet <3 eli tuplia odotellaan...

tuplat14, rv 7+6
 
tuplat14. meillä on melkein sama la! :) tsemppiä raskauteen. Neuvolahoitaja muuten tänään sanoi, että todennäköisesti tulen synnyttämään naistenklinikalla. Mutta lähempänä varmaan selviää. Hoitavat siis edelleen siellä riskisynnytykset.
 
Takaisin
Top