Lista huhtikuisista

Jospa mäkin täältä takapiruilemasta ilmottaudun mukaan joukkuun, kun keskiviikkona nähtiin pienen sykkeet. :) Eli 26.4./Mymmeli88/G2P1/KHKS :happy7
 
Huolitteko vielä mukaan? :) Ultrassa käyty tänään varmistamassa km, sieltä löytyikin 8+3 viikkoja vastaava sintti sydän sykkien!!! Siellä on myös isohko hematooma, joka tulee vuotelemaan varmaan ihan jonkin aikaa.. syytä ei lääkäri osannut sanoa.. Omien laskujen mukaan tänään olisi tullut täyteen 8+0, joten la ei ala vielä ainakaan muuttamaan.
 
Siis ihan mahtava juttu Jade84 :hello2 ! Tervetuloa takas! Voi että on kyllä ihan uskomaton juttu, varmasti ollu aika näkemisen arvonen ilme sulla ku lääkäri on sanonutki yhtäkkiä että täällähän on elämää :love2
 
Kiitos teille ihanat! :) Ja toivottavasti saan nyt ollakin ihan kevääseen asti mukana remmissä!
Dulu, joo, ihan varmasti ilme oli melkoinen, lääkäri vähän pohjusteli siinä että oon aikamoisen hedelmällinen nainen kun jo toisen kerran tän vuoden puolella plussaan vaikka pidin tuon 3kk:n tauonkin yrittämisessä! Siinä sit ultrasauva sisään ja samantien sano että täällähän on pieni vauvan alku tiukasti kiinni, onnea! Minähän siinä sitten naama monitoriin kiinni kattomaan että mitä vit..!! Olin kuin puulla päähän lyöty! Typerä hymy kasvoilla koko loppututkimuksen ajan ja mitä lääkärin kanssa siinä keskusteltiin. Täytyy myöntää, että nyt on hyvä fiilis! Täytyy ilmeisesti yläkerran ukkoakin kiittää.. :smiley-bounce012
 
mahtavaa jade!! :) meillä oli kans viime pe varhaisultra ku oltiin 100% varmoja että kesken menny ku veristä vuatoa tuli jonka jälkeen tuli viäläki (ja tuloo edelleen) ruskiaa vuatoa ja raskausoireet katos, mut ultrassa näkyikin vilkas sikiö sykkeineen 8+4 viikoin ja onni jatkukoon :) mulla oli kans hematooma vuatanu joka viäläki tuloo vuataan ettei siitä tartte murehtia onneksi :)
 
Jeps, meidän la siirtyi 7.4, vähän niinkuin itse aavistelinkin. :dance008 Tää uus pikkuinen on kyllä täysin päinvastainen tapaus ku esikoinen saman ikäsenä, tyypillä ei ollu mitään kiirettä ja ei olis millään viittiny vaihtaa hyväks koettua asentoa kätilön pyynnöistä huolimatta. Just ja just saatiin tarvittavat mitat mitattua. Esikoisen kans oli ihan toisesta syystä vaikeeta mitata ku toinen ei ollu hetkeäkään paikoillaan :angel4.

Viikkoja oli silloin vaan sen verta vähän että täl viikolla mennään uudestaan tsekkaa et suolet on vetäytyny masuun niinku pitääkin. :dance011
 
Takaisin
Top