Lista huhtikuisista

Melkein joka päivälle on synnyttäjä, ihan loppukuusta muutama päivä ettei ole laskettuja aikoja :) Mielenkiintoista nähdä kuinka nää sit pitää paikkansa :)
 
Omani ennustan menevän toukokuun puolelle kun on ensimmäinen. Eikös ne aina tuppaa viihtymään siellä vähän pidempään? :)
 
Twin, ei se aina niinkään mene. Mulla esikko syntyi 9pv. etuajassa. :D Eikä kukaan kolmesta oo menny viä yliajalle! ;) Tää vimppa ny sit tietty!! :D (ku tulee asiasta mainittua..)
 
Juu ei se aina tarkota et ensimmäinen pysyis pidempään. Mun tätin kolme ekaa syntyi rv 37 ja viiminen meni melkee 2 viikkoa yli :) Meillä oli melko täsmällinen esikoinen, kun 7. päivä oli LA ja 6. päivä syntyi.
 
Heippa! Minäkin nyt liityin tänne tovin seurattuani. :) LA 3.4. Nimimerkki MammaMaria ja sairaala PHKS. Tuota G ja P-asiaa en kyllä ymmärrä...
 
G = Raskauksien määrä (nykyinen mukaanlukien) ja P = synnytyksien määrä. Toi tieto löytyy äitiyskortista jos ei itse tiedä :) Muoks: Oho oli jääny sivu auki eikä ilmoittanut et oli uusia viestejä tullut... Hupsista.
 
Heipsan kaikille ja ihanaa joulun aikaa! Sivusta seuranneena täälläkin, ja vihdoin rohkenin joukkoon mukaan! :oops:

Elikkäs

17.4./nonppanen/G1Po/Tampere/TAYS
 
Takaisin
Top