Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mää käyn salilla pari kertaa viikossa ja oon miettiny että saanko tehä esim vatsarutistuksia.Mulla on ollu vuotoa..jotku sano että silloin ei saisi harrastaa liikuntaa.En halua kuitenkaan ihan plösähtää.Lisäksi tanssin balettia.
Kiitos vastauksista Daiya Taidan jättää ne vähemmälle.
ärsyttää kun ensimmäinen mikä jää on aina tuo liikunta, vaikka tykkään kyllä liikkumisesta. On vaan niin masentavaa kun on ollut joskus elämässään paaaaaljon paremmassa kunnossa... niin nyt varsinkin kun heti puuskuttaa ja sykkeet taivaissa niin ei paljon huvita lähteä rankempaa treeniä vetämään :banghead:
Oon yrittäny ettiä jotain hyvää ryhmäliikuntamuotoa, mut kaikissa on lihaskuntoa tai painojen kanssa puuhaamista, ni pelkään ettei jaksa alkuunkaan tai tulee pissa housuun
Ehkä valitsen zumban tai jonkun rauhallisen body balancen...
mutta hieman mietityttää et mitä tästä tulee kun hyötyliikuntaakin ollut kesällä luvattoman vähän ja kunto varmasti jo surkea ja lisäksi tää raskaus. Portaiden nousukin tuntuu nostavan sykkeet ylös niin että hengästyy selvästi ja menee hetki ennenkuin tasaantuu.. :bag:
ilmottauduin kuitenkin raskausajan physiopilatekseen et ois ees jotain ja ehkä se motivois muuhunkin liikuntaan