Joo ei.. Kauheeta myöntää, mutta harrastan enimmäkseen vain hyötyliikuntaa. Nyt ei olla käyty edes vaunulenkeillä, ettei vauva läkähdy. Tykkäisin käydä ja kävinkin aiemmin tänä vuonna vaunulenkeillä mieheni kanssa. Hän hukkuu tällä hetkellä töihin ja työ on fyysistä. Minulla ei ole täällä sukulaisia tai tuttujakaan juuri ollenkaan. En oikein taida saada kiksejä liikunnasta, jos totta puhutaan 

nyt yritän tietoisesti edes jotain saada tehtyä. Väsymys oli mullakin silloin se suurin este, ei vaan ollut energiaa. Joten ymmärrän kyllä täysin teitä jotka kommentoitte asiasta
Tärkeintä on löytää sellanen tekeminen, mistä itelle tulee hyvä olo. Jos väsyttää niin turha stressata itseään liikaa liikunnasta, voi olla että se väsymys helpottaa viimeistään ekan kolmanneksen jälkeen ja sitten saa liikuttua ihan eri tahtiin :) kyllä mä epäilen, että itelläkin väsy iskee kun työt alkaa taas. Oon onneksi nyt vielä lomalla.
. Vauhti lenkeillä on siis hidastunut ja niitä tulee tehtyä harvemmin. Tällä hetkellä sitä yrittää vaan selviytyä päivästä toiseen ja jotenkin hoitaa työn. Kaikki muu tulee sitten sen jälkeen.
onneks 4 koiraa pitää liikkeessä, eikä tekosyitä lenkittömyyteen ole