Mä käyn taaperon kans uimassa ja se on mun ainut säännöllinen harrastus kodin ulkopuolella. Teen aina ite mahdollisuuksien mukaan vesijumppaa lasten altaassa ja taaperon kans touhutessa olen itse aktiivinen koko ajan, niin että tunnin vedessä olon jälkeen jo tuntuu että on liikkunut. Käydään yleensä sellaiseen aikaan ja ystävän kans, että siellä altaassa ei ole juuri muita ja mun omat vesijumppalut ei herätä kummasteluja.
Lisäksi joka viikko ainakin muutamana päivänä meillä on taaperon kans kunnon tanssit ja jumpat olkkarissa. Tää youtubesta tanssi koreokrafioiden opettelu tuli taaperon aloitteesta, ku hän alkoi kiinnostumaan jumppaamisesta ja kun en löytänyt lapsille sopivaa jumppa videoo, kun jooga oli liian tylsää, niin laitoin tanssia ja heti seuraavasta päivästä lähtien taapero on alkanut pyytämään joka päivä tanssia. Mun tanssi taidot on edelleen ruosteessa, mutta kovaa vauhtia toi pikkunen kehittyy, niin haaveilen että syksyllä löydettäis joku yhteinen tanssiharrastus.
Nykyään kaikki liikkuminen menee taaperon ehdoilla, mutta ehkä kun tää kesä ja miehen työkiireet alkaa olemaan ohi, niin alan harrastamaan taas yksin liikkumista. Uiminen tai nykyään enemmänkin vesijuoksu oli mulle ekassakin raskaudessa se mitä tykkäsin tehdä loppuun saakka.