Liikunta

Mua vähän harmitti että ei ollu täällä meidän lähistöllä mammajoogaa, oisin mieluusti mennyt. Normijoogassa alkoi aika monet liikkeet jo olla työläitä viimesellä kolmanneksella.
 
Sama täällä :/ ja muutenki aika moni ryhmäliikuntatunti oli hankalaa mahan kanssa..ois kiva että olis enemmän tarjontaa myös raskaana oleville
 
Mä oon nyt päivittäin saanu itseäni liikkeelle tunnista pariin :) Ja ihanaa, kun ystävät suostuu lähtee mun kans metsään, niin ei tarvii näitä liukkaita kotikulmia vain talsia päivästä toiseen. Vieläkään ei tule mitään oloja liikunnasta, mutta välillä huomaan vatsan olevan kireä, muttei satu mihinkään ja senkin huomaan aina sattumalta.
 
Tänään kävin kävelyllä: mikä pettymys! Jaksoin kävellä 10 min., vauva painoi virtsarakkoa ja jäämoskaa tihuutti naamaan :/
 
Kävelin tänään kauppaan 3km ja vaikkei matkana juuri mikään, niin kävi ihan hikiliikunnasta pelkkä kävelykin(tosin oon edelleen myös flunssassa). Mut kyllä taas virkisti ihan älyttömästi!

Rv 37+1 ja ei onneks vielä ongelmaa liikkua, nyt tuntui painetta haarovälissä mutta luulen et se johtui sipsuttelusta jään takia kun sai koko ajan jännittää paikkoja ettei mee persiilleen.
 
Viimepäivinä/viikkoina liikunta ollut lähinnä pieniä etanakävelylenkkejä koiran kanssa tai pihassa leikkimistä. Tänään naapurin naiset virnuili, että kukas se sieltä lyllertää :D Nyt 40+1.
 
Mulle on max liikuntasuoritus jätti-prisman kahlaus alusta loppuun..
 
Tein just noin 200 m kävelylenkin, kunnes alaselkäkipu ja alavatsakipu alkoi ahistaa... Toivottavasti jaksan kuitenkin joka päivä käydä ees vöhän ulkona, muuten kaatuu seinät niskaan!
 
Kuulostaa niin hassulta "tein just 200m kävelylenkin". Iha niinku mä :D Joskus sit (lue: ei varmaan ikinä... t. 40+2) ei-raskaana varmaa naurattaa tuhottomasti nää maratoonin mittaset kävelyreissut :D
 
Joo, en ymmärrä että miten oon voinu vielä pari viikkoa sitten riehua jossain Baila! -tunnilla. Nyt näyttäis siltä, että tämän mamman bailut on bailattu :joyful:
 
Mä edelleen oon koittanut edelleen 3-4 kertaan viikossa käydä 5km lenkillä. Vauhti on hidastunut huomattavasti ja lenkin jälkeen on ollut aikamoisia liitoskipuja, mutta korvien välille tekee hyvää.
 
Salillakin kulkee ja Sh'bam huomiselle varattu, pelkäänpä että kerkeän opetella vielä seuraavankin ohjelman tätä menoa :grin Korvien välille nimenomaan parasta lääkettä kun tuntuu tätä kotona oloa yhtäkkiä piisaavan :p
 
Mäkin kipitän (totuus; lyllerrän) vielä reippaan viis kilsaa ihan semmosta semi vauhtia tasaisella. Aktiivisuusranneke sanoo, että askelia tulee keskimäärin 10-20 tkm vuorokaudessa. Yritän aina pidemmän kävely- tai seisomispätkän jälkeen vähän nostaa jalkoja ja kölliä :) Myös koiran Dobo-pallo ja foamroller on pelastanu monta iltaa, kun on alkanut kiristää selästä. Maanantain osteopaattia odotan kyllä tän turvotuksen takia innolla!
 
Takaisin
Top