Liikunta/treenaus raskauden jälkeen

Onks kellään muulla käynyt niin että ensin bebe nukkuu aina vaunuissa, jatkaa jopa 3-4h unia tyytyväisenä mutta nyt ei meinaa nukahtaa millään vaunuihin, huutaa ku hyeena ja herää heti ku pysähtyy? Miten mä saan ton takas siihen moodiin?!?!
 
Nää tuntuu muuttuvan nää tyypit sitä mukaa ku tulee elinpäiviä lisää. Se mikä eilen toimi ei välttämättä toimi tänään. Viime viikolla jäbä sammu samantien ku laitto illalla pinnasänkyyn. Tällä viikolla se ei enää ookaan niin kiva paikka ja siellä ei huvittais olla yhtään...
 
Täällä taas kääntyny niin päin, että jätkä sammuu jo ennen ku ollaan lähdössä ulos. Pistin eka kertaa suoraan partsille nukkuu. Yleensä on siis nukahtanu vasta ulkona vaunuissa ja meinannu herätä aina ku vähänkään pysähtyy...

Päätin ottaa ihan levon kannalta nyt tämän pätkän ja käydä myöhemmin tänään sit ulkoilee, kun on muutenkin menoa :)
 
Meillä neiti alkaa huutaa kurkku suorana heti kun vaunuihin laittaa... En ymmärrä mistä johtuu. Mutts päivittäin siis pääsee kunnon huudot kuuntelemaan, onneksi esikoinen on kai jo tottunut, ja onneksi pieni nukahtaa aina kun on parikyt metriä työntänyt
 
Todella hämmentävää kun heti jos luulee et näin tää nyt toimii niin ei sit toimikaan. Laittaa epäilemään omia kykyjään ja maalaisjärkeään. No opettaapahan ylisuunnittelevalle ettei voi aina kaikkea ennakoida...
 
Joo kyllä täälläki lukujärjestys muuttuu joka toinen päivä :joyful: Tän viikon uutuus on se että aamulla kun noustaan klo 9 (joka aamu soittaa kello sillon) niin herra ei oo nälkäinen vaikka edellisen kerran on syöty 6.30, haluaa vaan hengailla. Ja aamupäivän 45 minuutin voimanokoset on jäänyt pois. Eli meni mun oma aamuaika sitte uusiks :smug:
 
Tulipa hauska treeni ja hyvä äiti -fiilis, kun pelattiin esikoisen kanssa pihalla sellaista lautapeliä, jossa noppaa heittämällä edetään pelilaudalla ja laudan jokaisessa ruudussa on jokin liikunnallinen tehtävä kuten tietty määrä punnerruksia, vatsalihaksia, jännehyppyjä, kuperkeikkoja tai kärrynpyöriä. :happy: Sitten treenattiin vielä tunnin verran erilaisia akrobatiajuttuja; siltakaatoja, jne. (Mä olin kyllä vaan lähinnä opettajan ja avustajan roolissa.) Mies vietti sillä välin laatuaikaa nukkuvan vauvan kanssa käymällä ruokakaupassa. Tää olikin eka kerta, kun olin vauvasta erossa, jos ei lasketa kahta n. 5 minuutin pikavisiittiä lähi-Siwaan neidin ekan elinviikon aikana. :oops:
 
Mikä tollanen lautapeli on?!?! Haluun! Voisikohan sellasen tehdä itekin?
Mä oon nyt 2 kertaa käynyt hot power core pilateksessa ❤️ aivan mahtavaa! Toimii myös lantionpohjan lihaksille.
 
Toi peli löytyi tän vuoden Kevätpörriäisestä; on siis muutaman koululaisen itse tekemä, vaikka onkin nyt tuohon lehteen painettu. :)
 
Eikö toi ny kuullosta joltain tältä, Kasvata lihaksia ja notkeuttaa luonnonhelmassa :grin

Ja sainhan mä kehujakin mieheltä tosta urakasta, totes samalla et olis naapurin ukko hyytyny muutamaan kertaan jos olis joutunu kantaa :grin
 
Kyllä tuo pikkumiehen kanniskelukin jo lisää lihasvoimaa. Itsestä tuntuu poika niin hentoiselta käsissä ja ihmettelen, että kasvaako tämä poika ollenkaan. Mies taas hetken poikaa kanniskeltuaan sanoo heti, että tämähän on taas kasvanut päivän aikana niin että oikein on raskasta kanniskella. :) Ja mies sentään tekee raskasta fyysistä työtä. :)
 
Me oltiin kanssa Elixian strong mama tunnilla. Bebe seuraili kiinnostuneena kaikkea sitä heiluntaa ja äiti sai kyykätä :D harmi vaan kun oli viiminen kerta ennen kesätaukoa! ;( no pystyyhän noita kotonakin tekeen mutta olis se maiseman vaihdos tehnyt meille molemmille hyvää...
 
Onks toi Elixian strong mama sellanen että vauvat vaan katselee? Mua harmittaa niin paljon että se äiti-vauva-tunti poistui! Mä nii odotin sitä!
 
Mä kävin pilateksessa tänään! Teki kyllä hyvää mutta voi apua missä kunnossa mun lantionpohjan lihakset on vaikka oon treenannu niitä :D
 
Takaisin
Top