Liikunta/treenaus raskauden jälkeen

Tuleeko kellekään muulle liikkumisesta sellasta juilimista alavatsaan? Oon siis käynyt vaunulenkeillä ja varsinkin pitkien lenkkien jälkeen yöllä tuntuu välillä ikävältä alavatsalla. Yritin tuota poikittaista vihlontaa kuvailla neuvolassa mutta ei sanonut siihen oikein mitään. Itse olen yhdistänyt lenkkeihin, mutta tiedä häntä...
 
Miulle tulee ainakin, ja pikkasen lisäs myös jälkivuotoo, eli oletin et kohtu kipuilee ja vähän rauhallisemmi pitäs olla..
 
Oli mullakin tuota juilimista kera lisääntyneen jälkivuodon. Mutta meni itekseen ohi.
 
Poitsu tänään 10 viikkoa, minkä kunniaksi mamma aloitti salitreenit! Ihmeen hyvin kulki ja olo aivan superi! Sunnuntaina uusiksi :) Aion käydä nyt aluksi vähintään pari kertaa viikossa tekee lihaskuntoo. Välillä vois käydä myös joogassa tai tanssillisilla tunneilla, jos pääsee lähtee. Mut lihaskunto tosiaan nyt se, jota pitää vähän palautella. Vaunulenkit jatkuu myös. Oon TOSI innoissani!!!! Nyt päikkärit ja myöhemmin vähän vaunuilee... Täällä ainakin ihana ilma :)
 
Täällä tuli isoja tiskirättejä taivaalta. Eli kun en päässyt vaunuilemaan niin tein kunnon treenin kahvakuulilla. Niillä saa tehtyä niin monipuolisen treenin koko kropalle. Ja keskiviikkona kävin ekaa kertaa hot pilateksessa ❤️ ens viikolla pääsee sit jo salille kun kortin jäädytys loppuu. Nyt kun vielä pääsis noista herkuista eroon niin kyllä se kroppakin tulis hääkuntoon.
 
Joo, noi herkut on se pahin. Itellä ei juuri kilojen puolesta haittaa herkuttelut, mut niistä tulee vatsan turvotusta ja morkkis. Ja silti käsi käy herkkukaapilla tiuhaan. :/ Armoton hiilarihimo päällä koko ajan, eikä asiaa helpota tää kotona kykkiminen... Mut ai sitä autuutta, kun pääsee käymään vaikka juoksulenkillä. Sitä on ihan taivaissa niiden endorfiinien takia, jaksaa olla taas parempi äiti. Ja olo tuntuu heti ihan supertimmiltä! :P
 
Mä oon tosi huono lähtee salille, en tykkää yhtään käydä :eek: vaunulenkeillä käydään joka päivä kerran tai kaks. Ajattelin myös hommata ton kahvakuulan ni tulis kotonakin tehtyä jotain muuta ku istuttua sohvalla :laughing021 Toi neiti kyllä käy jo hyvästä painosta ku sitä kantelee :gen113
 
Endorfiini, mä alotin viime viikolla noi kauan odotetut juoksulenkit ja ahh, oli niin ihanaa kun muistinkin!!! :) Kauan sä joudut vielä odottelemaan?
 
Inhoan kaikkea lihaskuntotreeniä ja kuntosaleja. Miehellä olis kaikenlaisia laitteita mutta saa reenata niillä kyllä ihan keskenään. Juoksusta tykkään mutta olen ajatellut ensin nostaa kuntoa vaunulenkeillä. Tiedän että pitäis myös lihaskuntoa parantaa ja nyt löysin omani :-) latasin 7 minutes training ohjelman, jossa 7 minuuttia tehdään lyhyillä tauoilla eri lihaksia. Nyt en voi edes itselleni uskotella etten ehdi. ;-) voin jättää vaikka yhden käynnin foorumilla väliin ja tehdä sen sijaan treenin ;-) tästä 7 minuutista on ainakin hyvä alkaa, jos sitä vaikka joskus innostus oikeesti ;-)
 
Endorfiini, mä alotin viime viikolla noi kauan odotetut juoksulenkit ja ahh, oli niin ihanaa kun muistinkin!!! :) Kauan sä joudut vielä odottelemaan?

No itseasiassa tänään alotin juoksua 5min vaunulenkimw aikana. Joka viikko sit 5min pitempää kroppaa kuunnellen :) hiljaa hyvää tulee, parempi näinpäin! Mut odotan kyl niitä kunnon hikilenkkejä!! Ehkä sit loppukesäl :wink
 
Onko teillä oikein juoksurattaat? Meillä on niin painavat vaunut ettei niiden kanssa jaksa juosta...ehkä kesällä poika jo viihtyy vähän paremmin isin hoidossa niin pääsee sit pinkomaan :-)
 
Ok, teillä on sit varmaan jotain kevyempää mallia tai sit mulla on vaan niin paljon huonompi kunto ;-)
 
Testasin eile vaunujen kans juoksuu, ihan ok kun on kevyet vaunut, mut ai kun sattuu ojentajii..ehkä käyn mielummin ilman..
 
Kävin eilen noin 10 km vaunulenkin ja ai juma mikä paine tuli alapäähän, levolla helpotti mutta tuntu kuin olis sisälmykset valumassa ulos..:|
 
Takaisin
Top