Liikunta raskaana

Meillä oli suunnitteilla laskettelureissu maaliskuulle. Mut silloin olis itsellä 16+ viikot. Ei taida olla laskettelu kovin suositeltua enää tuolloin.
 
Just lueskelin, niin ei suositella laskettelua ollenkaan raskaana ollessa. Pitää kattoa, että pääseekö sitä edes niin pitkälle tässä raskaudessa ja perua reissu sit lähempänä, jos jatkuu.
 
Aloitin syksyllä salilla käymisen ja ilmajoogassa oon tykänny kans käydä. Salilla käyntiä meinasin jatkaa ja jos sais lisäksi vielä uimassa käytyä. Tuota joogaa mietin, että pitääköhän se lopettaa 🤔 Jossain sanotaan että voi harrastaa myös raskaana ja jossain taas ei suositella. Tuntus et ainakin pääalaspäin riipunnat vois olla sellasia vältettäviä liikkeitä 🤔
 
Meillä oli suunnitteilla laskettelureissu maaliskuulle. Mut silloin olis itsellä 16+ viikot. Ei taida olla laskettelu kovin suositeltua enää tuolloin.
Aivan sama homma täällä! Mutta eipä taida olla asiaa rinteeseen enää noilla viikoilla.
 
Unohdin tänään olevani raskaana, kun katselin ratsastuskoulun kevätkauden tunteja.. Olin ihan, että joo vois varata, ainiin, paitsi, että ei vissiin nyt kannatakaan.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Muuten on tullut vaan lenkkeiltyä koirien kanssa, toivottavasti sitä jaksaisi tehdä mahdollisimman pitkälle :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Aivan sama homma täällä! Mutta eipä taida olla asiaa rinteeseen enää noilla viikoilla.
Joo ei ehkä kannata 🤣 ja kun ei pysty edes sitä rinneravintolaa käyttää siinä hyödyksi... Ehkä en lähde poikien reissulle viikoksi mukaan kattoo selvinpäin ku ne tirpoo märkää.

Pitäis vähän enemmän liikkua itsellä, ettei mene ihan kauhean huonoksi kunto...
 
Aloitin syksyllä salilla käymisen ja ilmajoogassa oon tykänny kans käydä. Salilla käyntiä meinasin jatkaa ja jos sais lisäksi vielä uimassa käytyä. Tuota joogaa mietin, että pitääköhän se lopettaa 🤔 Jossain sanotaan että voi harrastaa myös raskaana ja jossain taas ei suositella. Tuntus et ainakin pääalaspäin riipunnat vois olla sellasia vältettäviä liikkeitä 🤔
Kun vartalo on tottunut voi jatkaa ihan hyvin. Itsekin katsonut videoita loppuraskaudessa olevista joogatreenereistä ja ihan pääalaspäin olivat.
 
Kun vartalo on tottunut voi jatkaa ihan hyvin. Itsekin katsonut videoita loppuraskaudessa olevista joogatreenereistä ja ihan pääalaspäin olivat.
Joo kyllä mä ajattelin jatkaa omien olojen niin salliessa 😄👍🏻
 
Unohdin tänään olevani raskaana, kun katselin ratsastuskoulun kevätkauden tunteja.. Olin ihan, että joo vois varata, ainiin, paitsi, että ei vissiin nyt kannatakaan.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Muuten on tullut vaan lenkkeiltyä koirien kanssa, toivottavasti sitä jaksaisi tehdä mahdollisimman pitkälle :Smiling Face With Smiling Eyes:
Ai toinen ratsastaja täällä! Mäkin alan pikkuhiljaa jättämään ratsastuksen pois...
 
Pitäisi kyllä aktivoitua vapaa-ajan liikunnan suhteen. Toki työ sisältää todella paljon nostoja/liikettä ja askelia mutta silti tuntuu että tahtoisin vielä touhuta jotain muutakin. Luonnossa tulee liikuttua, mutta siihen se sitten onkin jäänyt..
 
Mä meinasin ruveta päivittäin, tai ainakin 4krt viikossa tekemään kävelylenkkejä. On myös jumppakortti voimassa vielä kevään, niin kai sielläkin täytyy yrittää käydä aina kun on terveenä. Nuo kaksi pientä kun ovat ainakin syksyllä tuoneet lähes viikottain jotain kivaa flunssaa tms tarhasta, niin jäi itselläkin liikkuminen pois..
 
Just lueskelin, niin ei suositella laskettelua ollenkaan raskaana ollessa. Pitää kattoa, että pääseekö sitä edes niin pitkälle tässä raskaudessa ja perua reissu sit lähempänä, jos jatkuu.
meillä myös olisi laskettelureissu tulossa pääsiäisen aikaan eli huhtikuussa... Taidan tyytyä lyllertämään laduilla (jos uskallan sitäkään tehdä); reissuun on lähdössä isompi porukka, niin ei voi kokonaan perua.


Harrastin ennen raskautta erittäin aktiivisesti crossfitiä, mutta nyt alkuraskaudessa on treenaaminen ollut viikkoja tauolla sairastelun ja väsymyksen vuoksi. Tällä viikolla palasin varovasti treenin pariin. Sykkeet nousevat ja lihakset hapottuvat paljon herkemmin kuin ennen raskautta (no toki treenitaukokin selittää osan), mutta aion kyllä jaksamisen mukaan, ja soveltaen, jatkaa treenejä niin pitkälle kuin mahdollista.
 
Tuli ilmoittauduttua uintikurssille, mitenhän sitä jaksaa.😂🙈
 
Mä suunnittelin aivan samaa, mutta laiskuus ja mukavuudenhaluisuus iski. Sä oot jaksamisessa jo yhden askeleen pidemmällä 😅🙈
No tämä oli onneksi vain kolme kertaa ja 20€ niin ei niin iso kynnys, jos en vain jaksa🙈
 
Uiminen on kyl kivaa. 🙂 ei oo nyt toviin tullut käytyä.
Ite lähes päivittäin käyn lenkillä, vaikka välillä etovanolon takia ei jaksais, mut lenkkeily on piristänyt, vaikka sit vähän lenkillä ryvittää ja yökötyttää. Muut lenkkeilijät varmaa ihmeissään kahtoo😄
 
Minä käyn taaperon kaa vielä vauvauinnissa. Se ei toki oo semmosta oikeeta uintia, vaa lähinnä leikkiä ja taaperon viihdyttämistä. Mutta sekin mukavaa kyllä ja taapero rakastaa sitä. Aina sanoo: mennään uimaan jeeee. Samalla tuulettaa käsiä 🥰
 
Mekin miehen kans ois laskettelmaan lähdetty jos tässä reissuun taas päästäisi, mutta ihan kun en ole vielä pro siinä niin saattaa sattua pahastikkin niin en ota yhtään riskiä 🙈 Joten keksin muuta aktiviteettia taaperon kanssa ☺️
 
Mie nyt en mikään pro ole, jonkun verran lasketellut kyllä, mutta luin tosiaan netistä, ettei ollenkaan kannattaisi lasketella. Edes alkuraskaudesta.
Mekin miehen kans ois laskettelmaan lähdetty jos tässä reissuun taas päästäisi, mutta ihan kun en ole vielä pro siinä niin saattaa sattua pahastikkin niin en ota yhtään riskiä 🙈 Joten keksin muuta aktiviteettia taaperon kanssa ☺️
 
Takaisin
Top