Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko pystyneet viimeisillään harrastamaan ollenkaan mitään liikuntaa? Minusta reipas kävelykin tuntuu ikävälle: puuskututtaa ja harjoitussupistuksia. Joogassakin patjalla selälleen makaaminen tuntuu jo vaivalloiselle. Liikunta on käytännössä jäänyt kokonaan. Tosi pienesti tulee hyötyliikuntaa.
Kuulostaa että kuitenkin jonkun verran pystyt liikkumaan. Se on kyllä hyvä! Ymmärrettävää että vauhti hiipuu.2-3vk sitten 1,5km lenkki tuntui jo aika maksimilta ja olin tosi hidas. Tänään (39+4) kävelin 3,7km ja olisin voinut mennä pidemmällekin, ja olin paljon nopeampi kuin tuolloin 2-3vk sitten. Toki olen vielä huomattavasti hitaampi kun ennen raskautta (silloin vauhti n. 6,5/h, nyt ehkä 4km/h). Toki tänäänkin kävellessä tuli myös ihan tuntuvia supistuksia jossain kohtaa ja häpyliitos vihloi, mutta tukivyö vei lonkkien liitoskivut ja pahimman paineen pois.
Kuulostaa että kuitenkin jonkun verran pystyt liikkumaan. Se on kyllä hyvä! Ymmärrettävää että vauhti hiipuu.
Mä kyllä joudun raskauden jälkeen aloittamaan liikunnan ja kunnon kohottamisen täysin nollasta. No, en ole viime vuosiin niin liikunnallinen ole ollutkaan kuin esim mitä yläaste-ja lukioiässä.