Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käväsin heittämässä vielä 1 h kävelylenkin, nyt vatsat hakee paikkaa ku niin alavatsaa puristaa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei viitsi edes haaveilla vaunuilemaan tällasilla ilmoilla! Ulkona jo tähän aikaa mittari näyttää 23 eli puolen päivän aikaan jo hipoo 30? Vähä ehkä pistää jurppimaan kun olisihan tuo kiva pikkuisenkin kanssa ulos vähän päästä.

Itse en omista vaakaa mikä on ihan ok koska en mä halua tietää tällä hetkellä että paljonko elopainoa on. Tullut syötyä nimittäin liiankin hyvin viime aikoina

Mullakin nousi paino viikonloppuna kun mässäiltiin miehen isän luona. Eilen sit taas paluu arkeen ja tajusin illalla et en ollut syönyt mitään klo 13 jälkeen :o ei ollut kyllä tarkoitus. Illalla olikin kauhee nälkä ja siitä varmaan sain tän migreeninkin... :(

Elisha en viiti minäkään! Suunnittelin että nakkaan vauvan rintareppuun ja meen kasteleen kukkia ulos van tulin toisiin aatoksiin ku pyörähin ulkona. Pysyköön poika sisällä, kaikista mukavin.

Sama täällä, harmittaa kun tulee oltua niin vähän ulkona kun on niin kuuma!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

juu,kyllä ottaa niin päähän nää helteet kun ei raaski viedä tyttöä vaunuihin huutamaan. Ja autossakin sillä on tukalaa. Ja koko viikko vissii luvattu 28-30 hellettä. Sisällä sit kai pitää olla.

Sisäjuttuihin täälläkin valmistaudutaan :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mepä ulkoiltiin 4,5h ja olen näköjään polttanut käsivarteni.

Lähdettiin aamulla kympiltä ulos vaunuilla. Mentiin leikkipuistoon, siitä sit käveltiin keskustaan hampurilaiselle ja sit takas leikkipuistoon. Kuuma oli, mutta onneksi oli juotavaa mukana. Ja taas julki-imetin pojan leikkipuistossa :)
Isot pojat tykkäs kovasti, kun saivat ajella polkuautoilla :)

Me pyörittiin tänään pitkin poikin keskustassa. Poika oli manducassa ja nukkui koko kolme tuntisen reissumme. Lämpöä oli varmaan lähemmäs 30 astetta, enkä pukenut toiselle kuin bodyn. Ite oon onneks kylmäverinen tyyppi eikä pieni helle haittaa, mutta kotiin päästyämme oli molempien masut hiestä märkinä.

^ siis mua mietityttää just toi että eikö se oo vauvalle liian kuuma? Emmää uskalla vauvan kanssa lähteä vaunuilemaankaan ku on näin kuuma.

lyyti, mulla vähän sama. Jotenkin vaan sitä on sitten hermona koko vaunuilun ajan että tupehtuuko toinen koppaan

Ja tuo Manduca myös, siinähän on vauva koko ajan osittain auringossa, ja siinä on hirvittävän kuuma!
Pari pikkulenkkiä olen uskaltanut tehdä päiväsaikaan. Siinä se.

Ja meillä kyllä neuvolan tätiki sano ku kyselin tästä ulkoilusta että helteellä kannattaa pysyä sisällä. Meillä siis näin. Ulos tekis mieli mut ite oon niin arka vauvan kans ulkoilussa näillä keleillä. Viileemmällä sitte! :)

Nii kyllä se parempi on pienimmäisen olla sisätiloissa :) Ainakin oman mielenrauhan vuoksi :D

Me ollaan kesäreissussa ja melkein koko ajan ulkona vaikka on +30C. Vauva juo tiheämmin ja tarjoan tissiä ahkerammin. Ja varjossa tietty on. Manducassakin oli sunnuntaina ja siellä oli loppupeleissä täysin suojassa auringolta kun oli hattu päässä. Autossa päivittäin jonkinlainen matka ja siinä saa viilennystä.

Ja aurinkolasit löytyy täältäkin, tosin vauva ei oo vielä niistä oikein digannut :)

Muokattu viimeksi:
Me ollaan ulkoiltu kyllä helteilläkin. En vaan laita sitä kopan peiteosaa kiinni ja lyhythihainen body päällä, vaan harso on suojana. Aurinkolasit tietty myös, harson läpi vähän pääsee kirkasta valoa. Hyvin ollaan pärjätty :) .

En mäkää tosta kuumuudesta huolestu kuhan syötöt tarpeeksi useasti. Elää ne vauvat kuumemissakin maissa, ja meitä viilensi tänään merituuli kivasti :)

Me oltiin kans tytön kanssa 13-20 vaunuilla liikenteessä ja hyvin meni. Tyttö nukku parit pidemmät päikkäritkin kuumuudesta huolimatta ja nyt on molemmilla ollu seuraa ja on syöty hyvin!

Takaisin