Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamuisin voit syödä riisipuuroa tai puolukka-vispipuuroa?! Vadelmia ja karhunvatukoita (saakohan niitä mistään?).

Hedelmiä joka välissä. Ananas, banaani, mango, päärynä, viinirypäleet....

Vuohenjuustokanaa pääruoaksi. Lisukkeeksi vaikka salaattia.

Toinen ruoka voisi olla savukalaa ja uusia perunoita. (Oliko perunat sallittu?)

Iltapalaksi soijajogurttia marjoilla.

^ Soija oli bannattu. Samoin vispipuuro on no go, koska siinä on vehnää.

Maizena-paketin kyljessä on muistaakseni maissipuuro-ohje, mutta koska Maizena on silkkaa tärkkelystä, en välttis joka päivä söisi. Tattaripuuron tekoon löytyy monia reseptejä, esim. tuorepuuroversio.

Oi joi! Mulla valuu jo kuola! Näin tänään kanttarelleja, ja masensi koska niistä tehty kermakastike kuuluu kesän menekki ruokiin. Se on ehkä korvattavissa yllä mainitulla reseptillä.

Muoks. Oho ei ookaan enää yllä, ku mulla kesti tekstin lähetys. Mutta anyway risottoa tarkoitin.

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo suoraan sanottuna hajuakaan mitä on tattari :oops: mutta tuorepuuro lähtee kanssa kokeiluun. Samoiten savustettu kala ja potut. Ootte naiset ihan huippuja! Omat aivot on ollu poissa käytössä jo tovin, joten ette usko kuinka paljon tästä on mulle apua.

Mä en oo tehny yli viikkoon ruokaa...muistaakseni 10 päivää sit viimeks. Oon yrittäny pysytellä poissa kotoa kun oli sitä riitaa ja muuta niin on tullu syötyä paljon ulkona. 10 päivää leipiä, salaatteja ja litroittain jäätelöä! Jääkaapissa on tällä hetkellä 2 kananmunaa, 1 rahka ja nektariini.

Tänään kävin taas 9km lenkillä. Sykemittari näytti 943kcal kun tulin kotiin. Oli hyvä lenkki ja sen päälle hyvä jäätelö!

No näin mä Lälly arvelin, että oot varmasti niin väsynyt, ettet jaksa ajatella. :)

Tattari ja muut spesiaalit löytyy ruokakaupan jauho- ja ryynihyllystä. Jos puuro ei maistu, syö vaikka muroja riisimaidolla ja hedelmillä.
Mä heittelen ideoita tänne sitä mukaa kun keksin ja ehdin kirjoittaa. :happy Poppareitakin voit syödä! :grin

Öäh, tässähän tuli nälkä kun luki noita Arethan kokkaisvinkkejä :P

Itsekin olin tänään ahkera ja leikkasin nurmikon. Siihen päälle vielä lenkki ihanassa iltasäässä ilman vaunuja ja tulihan tuota taas juoksuakin heräteltyä eloon :D Raskausaika kun meni vain kävelten lyllertäessä :D

Ei tuore, hyvä kala tartte muuta kuin ripauksen suolaa ja oikean kypsyyden. Ylikypsä ja vanha kala on kamalaa. Kaupasta ostettuna se on kallista, mut en tiedä olisko kesäaikaan halvempaa?! (mies on ammattikalastaja sivutoimeltaan, ni meillä harvemmin on ostokalaa)

Kävin ekaa kertaa itsekseni lenkillä :) sauvoilla menin, yrityksenä saada hartioissa taas veri kiertämään, huonolla menestyksellä :D ehkä seuraavalla kerralla tekniikka paremmin haltuun! Oli kuitenkin monella muulla tapaa hyvä lenkki ja edes pieni oman ajan käyttö.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vielä kun mun pinnistelyistä olisi hyötyäkin.. Ei ainakaan vielä näy missään tää mun tän hetkinen efortti diettailun suhteen :sad001 Toinen vaan kipuilee jatkuvasti , ja mua masentaa ku en voi tehdä mitään sen eteen että olis parempi olla.

Lälly älä luovuta! Tuloksia voi näkyä vasta parin viikon päästä, joten maltti on valttia!

Tsemppiä kovasti!

Ite en pystyis tuohon dieettiin noin laajassa mittakaavassa. Ihan vaan, koska vaatii niin paljon ajatustyötä ja veis aikaa valmistaa itelle eri sapuskoita jne.. Että ison hatun nosto täältä sulle!!

Josko tuota pienimmäisen kanssa menisi tänään vähä vaunuilemaan :) Siinä mieli lepää kun päästelee vaunuilla pitkin pitäjiä ja toinen nukkuu! :)

Ulkona 26 lämmintä! Vaunulenkki saa siiis jäädä mutta miten ois mattojen pesua ja ikkunoiden puunaamista! :P

Siis mikä ilma! Eipä taida tänäänkään innostaa lähteä paistamaan mukuloita vaunuihin joten rauhallisesti menee tääkin päivä (mitä nyt illalla sitten kahvakuulaa) :D
Ukkosia odotellessa kun on kerta lupailleet

Täällä tulee sadekuuroja. Mut me käytiin torilla ostaa marjoja, syömässä Chicosissa ja kaupassa. Siinä oli tarpeeks aktiviteettia meille tälle päivälle.

Mun paino on taas tippunu! En ala!! Tänään vaaka näytti enää 57,5 kun lähtöpaino oli 59. Nyt mentiin jo alipainon puolelle enkä ymmärrä mitä oon tehny väärin. Oon syöny joka päivä ulkona enkä tosiaan mitään pelkkää salaattia vaan ihan kunnon tuhtia ravintolaruokaa ja silti näin on käyny :( Huomenna soitan neuvolaan. Haluun käydä luotettavammalla vaa'alla!

Takaisin