Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paino viisi kiloa pakkasen puolella jo! Muisteltiin miehen kanssa, että laihduin alkuraskaudessa, kun en ällötykseltäni saanut syötyä. Vertaan painonpudotusta siis ekaan neuvolapainoon, joka oli nelisen kiloa vähemmän kuin viime kesänä tähän aikaan.

Hirmu tyytyväinen olen. Jotkut vanhat vaatteet jo ihan pyörivät päällä.

^^ja mä kuljen edelleen äitiyshousuissa... murr.... mut mies just eilen sano, et ei uskois, että niin paljon ylimääräisiä, en kuulema näytä siltä... mut liekkö vaan yritti lohduttaa.....

Kyllähän tuo kuntoilusta käy, kun kantaa 5-kilosen vauvan turvakaukalossaan ja pari kauppakassia kerrostalon kolmanteen kerrokseen :)

Yritin tällä kauppareissulla ostella itselle terveellistä ruokaa. Jospa lähtis toi painoa putoamaan.
Sunnuntaina tulee isommat lapsetkin kotiin, niin sit voidaan porukalla käppäillä tonne leikkipuistoon. Tai pojat menee varmaan noilla potkulaudoillaan ja minä yritän vaunujen kans pysyä perässä :)

Daim-suklaata ihan missä muodossa vain!!! Haluun heti! Oi, mut ei oo kotona enkä lähe hakemaan ja itkettämään Tyttöä...Voih...

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

jäätelö-lakko menossa... elikkäs tämän päivän saldona 1/4 vanilja jäätelöä, päällä mansikoita, keksinmuruja ja suklaakastiketta :taunt014 onhan tätä lakkoa kestany jo viikon ja peräti yks jätkitön päivä takana :oops:

Kyfixfix mä just mietin tänään (syödessäni ihanaa jätskiä) että voisin elää pelkällä jäätelöllä... :o

4 eri porukkaa kylässä kahden päivän aikana ja iso satsi jäätelöä ym herkkuja. Huonot ilmat vaikuttaneet siihen etten oo vaunuillut. Paitsi tänään tunnin lenkki ja nyt yritän hiukan katsoa mitä syön. Ne 2 raskauskiloa kummittelevat edelleen.

Mä kans rrrrrrakastan jäätelöä! Aattelin et maidottomalla vois vähän vierottua mut noi kaurajädetkin on ihan liian hyviä :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Eilen lenkillä kokeilin juoksua ekaa kertaa. Alkuun sujui hyvin, mut sit puoli kilsaa juostuani alkoi alamahaan koskea niin paljon, etten uskaltanut enää jatkaa.. Ilmeisesti ei oo vieläkään paikat siinä kunnossa et kestäis pitemmästi pompottaa.

mä otin kans eilen lenkillä muutaman sadan metrin juoksu pyrähdyksen, mut sen verran hyllyin joka suunnalta et ei millään pysty enempää.... käsillä piti pitää ruhosta kiinni ettei vaan tipu matkalle :eek:

Mä luulen et mulla ois sama kyfixfix. Pitäis varmaan kelmuttaa koko kroppa niin pysyis koossa kävelyä nopeammassa menossa...

synnyttämää mennes vaaka näytti 90 kg nyt keskiviikkona 76,3 kg eli viel pitäs saaha ainaki 6 kg pois mieluummin 10 kg. Mies sano et jouluun asti on aikaa puottaa nää kilot :) vanhoista vaatteista ei oikein vielä mee mitkää päälle mut onneks on kesä ni voi pukeutuu kevyemmin :) sade kelit pilaa vaunulenkit ihan kokonaan en jaksa ees mennä ulos vaunujen kanssa kastumaan.. aurinkoa siis odotellessa :D

Kävin tänään ensimmäisessä jumpassa. Kotona huomasin että toinen liivinsuoja oli vaeltanut tuohon tissien väliin, ja kerännyt siitä kaikki tissihiet. :D

Mies totesi että onpa kätevää, otat seuraavan kerran kolme suojaa.

Tää olis ehkä kuulunut tuonne ällöttäviin..

Takaisin