Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kerro heti salaisuuteesi! Ei kun anna mä arvaan. Vaativa vauva ja siihen vielä vähän vanhempi mukelo? Mä ootan innolla kans huomista punnitsemista. Aletaan pikku hiljaa olemaan lähtölukemissa, mutta siihenhän ei käy tyytyminen. Herkut on onneks jääny pois maidottoman ruokavalion myötä, joten toivoa on!

Eläkää eläkää... Mullaki paino siis ihan kondiksessa mutta tänään jäi nyt kaunis ulkoilma ulkoilematta :( Ja huomiselle luvannu sajetta...
Kahvakuula on onneksi keksitty joten illalla "treeniä" kun mukulat unilla!

Mä en ole tehnyt siis mitään! Eli juuri niin kuin Lälly sanoi; vaativa vauva ja leikki-ikäinen! Syömisiä en ole katsonut YHTÄÄN! Liikkuminen on ollut tasan hyötyliikuntaa, eikä muuta. PIzzaa ollaan tilattu enemmän kuin koskaan ja karkkia kuluu joka päivä ainakin vähän. Toiveet on korkealla että kun pääsee vielä treenaamaan kunnolla niin karisee ne esikoisestakin jääneet kilot.. Siihen olis vielä 8kg matkaa...

Karkkia menee ihan liikaa! Kahvia sitäkin enemmän! Liikunta aika nollissa mitä nyt päivä ja iltalenkin heitän koiran kanssa (ansaitsisi enemmän). Jotenkin mie odotan sitä jälkitarkastusta, mutta miks mie en voi kunnon vaunulenkkiä koiran kanssa heittää (yli tunnin olisi hyvä)???

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mä kävin eilen ekaa kertaa juoksemassa kun pää meinas hajota. Tuntui ja teki hyvää mutta nyt tuli morkkis kun en oo käynyt vielä jälkitarkastuksessa. Mutta se on niin kovin pitkällä - vasta heinäkuun puolivälissä. Pitänee kuulostella mitä kroppa sanoo tuosta eilisestä ja katsoa uskaltaako sitä enää juosta ennen tarkastuata.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mun on pakko jättää herkut pois ja alkaa saaha tuota painoo tippuu!! Mut mää pelkään että se imetys kärsii!! Perkele nää 10kiloa on tiukassa!!

Vaaka näytti 86 kg tänä aamuna :D Hitto että on nää 19 kg tiukassa!!
Painan edelleen 2 kg enemmän kuin esikoisesta viimeiselläni, melko masentava ajatus.
Päätin pitää treenitauon, tarkoituksena jättää ensin nää herkut ja muut pois.
Nyt kun näillä ihroilla treenaa niin ei kyllä pienene vaan lihas kasvaa..
Niin se on aina mennyt mulla.

Noh, joku päivä olen pienempi, nyt ei muutenkaan ole sen aika..

2 päivää olen ollut syömättä herkkuja ja olo on kyllä kevyempi, ehkä tää tästä.. Niin pikkuhiljaa, ettei kannatta edes stressata..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä nyt kovasti yritän vähentää herkkuja, etenkin arkisin. Arkiherkuiksi käy hedelmät,marjat yms tervellinen mutta jädet ja leipomukset saa jäädä vknlppuun herkkupäivään. Yritys hyvä kymmenen, katotaan onnistuuko. Nälkä on ku hevosella, kunhan sais pidettyä et suuhun mätettävä sapuska olis edes terveellistä.

Sanoinkos mä täällä jo, että aloin karkkilakkoon. Tai siis löin itseni kanssa vetoa, että oon jouluun asti syömättä karkkia. Muita herkkuja saa syyä. Ihan hyvin on tää eka viikko ainakin menny, vähän leffaan mennessä ketutti kun ei saanu irttareita ottaa mukaan :)

Lisäksi tänään kävin 5km vaunulenkillä ja hakkasin kottikärryllisen halkoja siihen päälle vielä. Nyt tuntuu, että energiaa riitäis vaikka kahvakuulareeniin tai nurtsin leikkuuseen sit kun mies tulee kotiin. :D

Mä en ole tehnyt siis mitään! Eli juuri niin kuin Lälly sanoi; vaativa vauva ja leikki-ikäinen! Syömisiä en ole katsonut YHTÄÄN! Liikkuminen on ollut tasan hyötyliikuntaa, eikä muuta. PIzzaa ollaan tilattu enemmän kuin koskaan ja karkkia kuluu joka päivä ainakin vähän. Toiveet on korkealla että kun pääsee vielä treenaamaan kunnolla niin karisee ne esikoisestakin jääneet kilot.. Siihen olis vielä 8kg matkaa...

MIKS TÄÄ EI TOIMI MULLA?!?!?!?!?!?!!?!?!? mä oon kumminki käyny lenkillä ja jumppaillu jotenki... no joo, syömiset on mitä on mut mulla on edelleen 16kg jäljellä :smiley-angry016:smiley-angry002:smiley-angry003:smiley-angry007:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017

Miten sitä sais itelle energiaa ja motivaatiota alkaa liikkua enemmän. Kolme kiloa raskaudesta vielä jäljellä,oliskin vaan se,mutta kun sitä ylipainoa oli jo ennen raskautta yli 10kg,jotka nekin tarttis saaha pois. Haluais kauheesti liikkua,mutta sitä on jotenkin niin laiskistui raskauden myötä. Ärrr! Vitsi tätä ikuista painon kanssa tappelua! :smiley-angry016

Mulla on raskauskilot lähteneet ajat sitten, mutta olisi edelleen 20kg tiputettavaa.. :(

Perjantaina ekaan jumppaan!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mulla putos ekan kahen viikon aikana 9kg ja siihen se on jämähtäny. Paino pysyny 71-72 kilossa ja matkaa lähtöpainoon n.5kg.

Mie oon jo pari viikkoa käyny salilla ja useemman kerran viikossa käyn kävelyllä, mutta paino junnaa samassa. Toki on tullu välillä syötyä herkkuja, mutta useimpina päivinä syön varmaan ihan liian vähän suhteessa kulutukseen. Välillä miettiny onko menny kroppa säästöliekille ku ei mitää tapahdu.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

8 kg ylimääräistä. Välillä kävi jo alempana mutta tais olla nestehukkaa. Useimmat vanhat vaatteet kuitenkin menee joten ei haittaa niin kauheesti.

Edit. Normaalipainoon olisi matkaa varmaan 20 mut oon ihan tyytyväinen silloin kun oon vasn vähän lihava :)

Muokattu viimeksi:
Mulla tippu 70kiloon kolmessa viikossa, nyt on kuukauden päivät (ylikin) junnannu siinä. Noh, eiköhän ne siitä lähde, kun vaan muistaa ja jaksaa vaunulenkkeillä, tehä klapihommia ja leikata nurtsia. :D

Hittolainen! Toinen sadepäivä mikä siis tarkoittaa sisällä kökkimistä! Esikoisen pitäis kyllä jo päästä ulos purkamaan energiaansa kun sisällä olo on hankalaa niin hälle kun meille kaikille! Toivotavasti illasta vähän selkenis niin päästäis vähän ulkoilemaan ja leikkimään pihalle! :)
Mulla tosiaan paino oli sama kuin ennen raskautta synnäriltä kotiin päästessä mutta kyllä mullakin kiloja on mitä sais vielä tiputtaa. Tuntuu vaan että nää ylimääräset ei lähe kuin vain vuodattamalla niitä kuuluisia verta, hikeä ja kyyneleitä! Mutta se saa olla sitten kun imetys alkaa olemaan loppupuolella! Nyt aika hyvä tasapaino ruuan ja kuntoilun välillä joten en halua riskeerata imetystä alkamalla treenata liikaa!

Nyt voinkin heti korjata, et paino oli tänää 1800g vähemmän kuin kuukausi sitten. Saattaa tosiaan olla, et kun ei ehdi päivällä syömään ja pojan iltaitkuja oon hoitanu vaunulenkeillä, ni painokin alkas pudota.

Takaisin