Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla paino oli synnäriltä lähtiessä sama kuin ennen raskautta joten ei oo tarvinu sen puolesta ressata mut et se sit vähä saakin lipsumaan tuonne herkuttelun puolelle. Eilen leivoin esikoisen tuleville synttäreille ja ei onneksi niitä tullut sen kummemmin syötyä mutta muuta sitten tulikin mätettyä naamaan.
Iltaruuaksi oli sitten kanasalaattia.
Mutta itseä vaan ärsyttää kun on semmonen sokerihiiri tällä hetkellä... Ei minkäänlaista itsekuria :D

Mullakin on vähän se tilanne että koska paino kävi jo liian alhaalla niin sillä on helppo perustella itelleen sitä juustokakun mussuttamista, vaikka oikeesti pitäis syödä enemmän ihan kunnollista ruokaa eikä pitää painosta huolta herkuilla...

Itsekuri hukassa täälläkin... En mitenkään pystyis syödä 4 palaa fazerin sinistä eikä yhtään enempää! En pystynyt edes, vaikka tiesin että vauva saa ilmavaivoja jos syön :o mutta kun kotona ei ole suklaata (pystyn olemaan ostamatta), niin ei tule syötyäkään :) ihan kauheeta kun en voi olla syömättä edes vauvan takia mutta heikko olen :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Unohdin taas ottaa aamupainon. Viimeksi oli jo lähtöpainoon jäljellä noin viikko sitten.

Muista juoda vettä hyvä ihminen!!! Oon ihan superhuono siinä. Nyt tankkaamaan!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Huh. Vedin vähän liian rankan treenin pyörällä kun meinas taju lähtä :D Vieläkin posket punaiset vaikka spinnauksesta on jo useampi tunti, tais olla tehokasta!

Mä oon alkanut punnertamaan. Kaks kertaa takana ja nyt on NIIN hirvee hedari ja niskat jumissa. Auts!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hah! Joinpa 1,5 litraa vettä tänään. Eka kerta pitkään aikaan. Mulla on nyt 1,5 litran pullo että tiedän paljon pitää päivässä saada juotua. Synnytyksen jälkeen oon juonu enemmän kahvia kun vettä/päivä, joten oli tehtävä muutos!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Sama juttu, puolentoista litran pullo odottaa juojaansa. Ja sen myötä tajusin, että yhtenä päivänä ennen pullon käyttöönottoa olin juonut vaan litran.

Mun liikunnat on minimissä parhaillaan kun selkä reistaa ja ei pysty muuhun kuin vaunulenkkeihin ja nekin on jääny nyt liian vähälle viime viikolla. Ja tullut syötyä kaikkea herkkua kyläreissuilla ja ristiäisissä.

Mä oon ollu kipee jo juhannuksesta asti ja viime torstain tanssitreenejä lukuunottamatta ei oo kyllä tullu liikuttua yhtään! Huomenna ajattelin lähteä kävelylle tytön kanssa jos sää sallii!

ja noi sateiset ilmat risoo mua, mä kun en kaatosateessa lenkkeile..

Täälläkin pienimmäisen kanssa suunnitelmissa vaunuilua huomiselle! Esikoinen saa touhuta pihalla isänsä kanssa :) Toinen kun tykkää touhuta hiekkalaatikolla ja potkia palloa pihalla!
Monesti katsonu kun esikoinen mennä viuhtasee pihalla meneen ja miettiny että palionkohan tuota itsekin kaloreja kuluttais jos aina juoksis joka paikkaan ja koko ajan! :D

Joo, pakko aktivoitua huomenna vaikka tuleekin parit kaverit kylään, mut vaikka illalla sitten kun aamu menee leipomiseen ja kaupassakäyntiin.

ImageUploadedByVau Foorumi1404190405.271347.jpg
Olin 9 kk ilman kahvia, nyt sitten mökillä lankesin ja jäin samointein koukkuun! :/ 1 plussa on se, että nää nesteet läks liikkeelle vieläkin nopeammin.. Miinuksia taas on turha hampaiden tummuminen, kofeiiniöverien mahdollisuus, joka tuo mukanaan kaikkea vapinasta ärtymykseen..
Mutta kai se on pakko olla joku pahe, aina :/ Cokiskaan ei ole maistunut hyvältä sitten raskauden, joten nyt onkin kai aika olla kahvinjuoja :D

Mä juon aamulla vain sen 2 kuppia kahvia. Jos oon vain kotona eikä ketään tule edes kylään, niin enempää en juo. Aamukahvit on pakko saada, mutta se sitten yleensä mulle riittääkin.

mun kahvinjuonti on ryöstäytyny käsistä :confused: mut ei voi mitään ku täytyy jaksaa valvoo öisin o_O

Takaisin