Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä oon niin katellinen teille kaikille laihtuneille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä lopetan tän ketjun lukemisen kohta kokonaan :angry2

Älä nyt! Kaikki etenee omaan tahtiin! Kyllä ne kilot lähtee itse kultakin kunhan vaan antaa itelleen aikaa ja löytää sopivat keinot! Täällä kannustetaan varmasti :)

Tänään läks kahvakuulatreenit 10 kg:n painolla, on tehokasta! Hikoilin kuin possu ;-D Tosin siltä näytänkin vielä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyfixfix: älä suotta ole kateellinen. Mulla lähti raskauskilot helposti, mutta muuten painoa on 20kg liikaa ja niiden tiputtaminen tulee olemaan vaikeaa. Ennen raskautta sain painonpudotuksen hyvään alkuun, mut sit tulin raskaaksi ja laihduttaminen tyssäs siihen. Nyt pitäs löytää uusi into painonpudotukseen.

no heti ku manasin niin lähti kilo..... taidan jatkaa manailuani :wink on mullakin raskauskilojen lisäksi se 7 mitkä haluisin pois, mut ne on aina niin julmetun tiukassa..... mut kuhan nyt ensin edes nää, et mahtuis ne tavalliset vaatteet edes päälle...... inhottaa kulkee noissa vernareissa ja äitiyshousuissa :sad001

Mullakin lantio vielä niin leveä ja kiloja se 13 niin ei kyllä vielä luovuta äitiyshousuista - mutta ei haittaa, jo se 17 kg mikä on lähtenyt on helpotus, niin suuri helpotus että ei pysty edes käsittämään ite :)
Jokainen kilo on jo edistystä, ite yritän ajatella niin :)

Mulla jäljellä edelleen se 10kg mikä on kyllä ihan puhasta läskiä! Siihen auttaa vaan liikunta mut vähän hirvittää alkaa sitä puottaa et miten käy imetyksen?? Tyydynkö pallukka ulkomuotooni ihan suosiolla nii pitkään ku imetän? Pari vuotta sitten laihutin 10kg enkä muuttanu ruokavaliota oikeestaan ollenkaan, lisäsin vaan liikuntaa ja aloin juoksemaan joten toivon että nää 10kg lähtis samalla menetelmällä. Lantio on levinny meleko paljon, palautuukoha se ikinä? :confused:

^ Mä olen syönyt sen mitä mieli tekee ja rehkinyt vaunulenkeillä hiki päässä. Maitoa piisaa edelleen runsaasti, tosin kropalla on mistä ottaa.

Mä olen keskittynyt nyt vaan suklaan syömiseen ja itseni järjissä pysymiseen... Mökillä on kyllä paljon portaita joita on tullut ravattua!

Liikaa suolaista juhannuksena, paino oli väärässä suunnassa. Nyt oikeesti katson mitä naamaani pistän, koska ristiäiset on tulossa ja ois syytä näyttää hyvältä tossa mekossa. Ananasta kehiin ja puolentoista kilon laihdutustavoite. Aamulla vaaka näytti 58,6, joten kun oon sen tänne kirjannut, niin ois syytä alentua...

Me sovittiin miehen kanssa herkkulakko ristiäisiin saakka eli kuukaden ajaksi. Pyydänkin nyt, että juustokakut ja naksut jätetään mainitsematta:rolleyes: Ei vaan tää lakko on tuhoon tuomittu ennen ku alkaakaan, joten samapa kai tuo mistä suunnasta kiusaukset iskevät :p

Just aattelin hehkuttaa ingmanin rocky road jätskiä et kui hyväääääää tääää oooooonnnnnn!!!!! :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en onneks tiedä mistä puhut, ku en oo sitä vielä kerennyt maistamaan. Mut jäde yleensä on kyl paheistani:confused:

Mä niin odotan että pääsis vetämään ihania pitkiä vaunulenkkejä vauvan kanssa. Mutta aina alkaa vaunuista kuulua parku 30 min kohdalla. Siinä ajassa ei pitkälle pääse...

Manducassa jaksaa vähän paremmin mutta näillä 10-12 asteen keleillä en oo uskaltautunut kävelylle kun ei ole takkia minkä sisään mahduttais molemmat.

Tänään sovittiin just miehen kanssa että se on vauvan kanssa joko huomenna tai ylihuomenna duunin jälkeen sillai että pääsen itekseni lenkille. Ihan hissukseen toistaiseksi kun vasta toipumassa viikon lentsusta, mutta NIIN odotan jo että pääsen pistää musat korviin ja kävelemään just sen lenkin minkä alun perin suunnitelinkin ilman itkuista nousevaa tuskanhikeä :) Jei!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pitkät vaunulenkit ovat haaveena täälläkin! Vauva ei tunnu viihtyvän pitkään, ja toinen on tuo taapero, joka ei jaksa kävellä pitkiä matkoja, eikä viihdy istumassakaan pitkään (eikä äiti raaski toisaalta istuttaakaan kauaa, jotta sais liikuntaa hänkin). Tekosyitä nämä ehkä, mutta jos vaikka tulis vähän lämpöisempää, jotta vois tarvittaessa imettää jossain matkan varrella, niin olis rauhallisempi mieli lähteä kauemmaksikin, esim leikkipuistoon :)

Mä oon haaveillu jo pari päivää vaunulenksusta, mut sais noi rankkasateet väistyä! Juhannusaattona käveltiin mun äidille grillaamaan, ja oli ihana liikkua kun ei ollut ristin sielua missään. Ja se on harvinaista näin pääkaupunkiseudulla. Pikkusenki saa päikkäreille kaikkein helpoiten ku laittaa vaunuihin ja lähtee liikkeelle.

Takaisin