Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon vaihtanu jäätelöt smoothieihin niin ei tuu niin huono omatunto herkuttelusta ja mahakin toimii paremmin kun syö marjoja!

voi vitsi hymis, sun kuva sielt sairaalan ruuasta näytti tosi hyvältä!!! toivottavasti phks olis tajunnu alkaa tekee vähä isompia annoksia......

En ole muuttanut sitä siihen tickeriin, siinä siis ekassa ultrassa saatu aika :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kävin "lenkillä" eli 3km mettäteitä ja polkuja pitkin. Korvakuulokkeista pauhasi täysiä hevi! Helpotti ketutustakin mukavasti!

30 min spin, 30 min vatsatanssia/kevyttä kyykkyä (siinä toivossa että vauva laskeutuisi), nyt vähän käsilihastreeniä..

Muokattu viimeksi:
Mies lähti hakemaan puolukoita <3 Kahteen päivään en ole niitä saanut, kun toisessakaan kaupassa ei ollut niitä (käyn nykyään pienissä kaupoissa, hehheh, miksiköhän - ettei törmää tuttuihin.. )....

Oli muuten aika paljon helpompaa muistaa syödä tarpeeks kun oli vielä sairaalassa kun ruoka tuotiin valmiina siihen sängyn viereen. Eilen söin illan vaan miehen jämiä ja tänään oon syöny eineskeittoa! Mutta en mä tajuu sitä omaa nälkää kun seurailen vaan vauvan oloja ja kelloonkaan en tajuu kattoa. Meinaa särkylääkkeetkin unohtua ottaa!

mun oli pakko tehdä ihan lista keittiön pöydälle kun unohti syödä.... tuntu etten enää tuntenu nälkää synnytyksen jälkeen ja napostelu lähti käsistä ihan totaalisesti.....

No mä oon vedelly porkkanoita pitkin päivää mut se ei taida ihan riittää...

On varmaan outoa toi syömishomma raskauden jälkeen kun nyt on pitäny syödä kolmen tunnin välein ettei tuu huono olo. Mielenkiinnolla odotan kuinka käy ja muistaako sitä itte syödä laisinkaan

Mä pelkään että menee napostelulinjalle kun rytmit menee uusiksi vauva-arjessa. Ehkä pitäis pyytää miehen pakata mulle eväspaketit niin tulis syötyä ruokaakin eikä höttöä. Sitä en usko että multa nälän tunne kaikkoaa, kaiken muun kyllä unohdan mutta syöminen harvoin pääsee unohtumaan.

Musta kanssa huomaa, että hyvin oon muistanu olla ruoka-aikaan kotona. En pistäis pahitteeksi, jos vauvan vuoksi muutama ruokailu kerta päivässä jäisikin väliin :grin

Mie toivon vaan sitä ettei ihan heti kolmen tunnin syömättömyydem jälkeen alkais oksetusolot! Mut koitan kyl syödä hyvin. Maidon juonti on ollu tosi positiivinen juttu raskausaikana. Juon nykyään paljon maitoa ja vielä sitä plusmaitoa. Kynnet ei oo esimerkiksi koskaan ollu näin hyvässä kunnossa!

Ettekö vois pyytää miesten apua ruokahuollossa? Jos vauvan ruokinta ja hoito on kuitenkin pääosin äidin harteilla, niin ei musta ole liikaa vaadittu jos mies viitsis huolehtia äidin ruokailuista.

Mun mies on aika epäsäännöllisesti kotona, mutta auttaa kun pystyy. Eilen se ei ollu täällä kun ohimennen muutaman kerran niin mä pidin tärkeempänä käydä suihkussa puhdistamassa ton sektiohaavan ja pumpata maitoo...eli siis oma vika! Se kävi kyllä munkin puolesta ruokakaupassa. Oli sit edes niitä porkkanoita mitä napostella!

No tuo tietysti hankaloittaa tilannetta kun mies ei ole kovin paljon kotona, mutta hyvä jos kauppareissuja kuitenkin tekee puolestasi. :) Vielä kun ens kerralla olis porkkanoiden lisäks jotain ravitsevampaakin. :wink

Mä en ymmärrä miks se lääkäri laitto mulle vielä eilen lenkkeily kiellon!!? No en minnekkää lenkille kyllä kykenekkään, tien poskeen jäisin mut en silti ymmärrä miks mun pitää välttää edelleen kaikkea mikä aiheuttaa supistuksia!!? MIKSI!!? En tajunnu ees kysyä että mitä se hommalla ajo takaa, järkytyin niin paljon! Toiset tekee kaiken mahollisen ja mahottoman et tulis supistuksia ja mun pitäs maata loppuaika lahnana ettei vaan vahingossakaa supistelis. En ymmärrä.

Takaisin