Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei treenihirmut, mä oon päättänyt vihdoin hankkia kotiin käsipainot, kun en mä enää salillakaan tule käyneeksi. Minkä painoiset olis hyvät? Ihan höyhensarja ei kiinnosta, olisi ihan kiva nähdä taas läskin alta muutama lihas. Muita speksejä, jotka pitäisi osata ottaa huomioon?

Mulla on säädettävät käsipainot 2kg tangolla. Eli siis pelkät tangot 2x2kg ja sit 8x0,5kg levyt ja 8x1kg levyt muistaakseni... Voi olla että noita kilon levyjä on enemmänkin. Mutta siis noilla saa tehtyä jo tosi monipuolisen treenin!

Säädettävät mäkin ostaisin. Salilla oon käyttäny 5-10 kg käsipainoja lihaksesta ja liikkeestä riippuen.

Näin muutes viime yönä painajaista, meijän kolmen kuukauden ikäinen "vauva" paino yli 9kiloa ja yritti jo kävellä. Olikoha tää niinkö vinkki et nyt loppuu se herkuttelu!? :rolleyes:

Tässäkin ketjussa huomaa ajan kulumisen. Alkuun mietittiin mitä kaikkea saa ja ei saa syödä, mitä vitskuja pitää ottaa, koska pitää himmata vatsalihasten tekoa ja paljonko uskaltaa nostaa sykettä.

Nyt vinkkaillaan parhaimpia herkkujäätelöitä ja mietitään sitä että miten edes sais ne lenkkarit jalkaan :grin

En oo muuten hetkeen aikaan oikeasti missään miettiny että mitähän THL tästäkin juustosta tai kalasta sanoisi...:rolleyes:

Joo samaa mietin! Olin tänään kauppahallissa ihastelemassa herkkujuustoja, eikä todellakaan kiinnostanut THL:n kanta pienten meijerien hygieniaan.

Mä vetelin viikonlopun aikaan haukipihvejä(kaks vaan..) ja kylmäsavulohi-
tahnaa. Siis ite tehtyä jossa oli kylmäsavulohta, ruohosipulituorejuustoa ja ranskankermaa. Äsken söin juustoleipää..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Awwww, toi kylmäsavulohitahna kuulostaa tosi hyvältä! Mies tuli just kaupasta, lähtisköhän se heti takaisin...

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Voi kun voiskin vaan maata ja syödä kokoajan kaikkea :'D Olisin kyllä sitten tän 100 kg:n sijasta varmaan jonkun 120 kg :O
Kateeks käy, ken pystyy vaan makaamaan ja olemaan liikkumatta saamatta näitä 35 kg mitä olen itse saanut.
Aamulla vedin taas 35 min spinnin, 15 min jalkajumppaa päälle :D
Kohta spinnaan vähän lisää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tunnin kävin haravoimassa ja lopputuloksena puoliksi haravoitu takapiha ja helkutin kipiät lonkat! Yöksi napataan taas lääkettä että saatais ees jonku verran nukkua!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mäkin kaivoin pakkasesta mansikoita eikä ne varmaan ehdi suliksi asti ennen kuin katoavat. Kohta joutuukin ostamaan marjat kaupasta. Pakastin on melkein tyhjä!!!

Liii-saaa, eikös sun laskettu oo huomenna :o toi lilypie vetää viikon jäljessä 0___o

Tänään on kummallinen päivä, ei tee mieli ruokaa eikä tee mieli herkkujakaa. Tämmösessä mielentilassa on tosi vaikee keksii mitä ruokaa laittas että ois ees raskaan työn raatajalle sapuskaa.

Koska eskimot on niin naurettavan pieniä niin niitä voi syödä monta (hyvin monta) päivässä eikö?Oon niin tööt ettei todellakaan kiinnostaa edes yrittää kävelylle kauppaan. Lenkkeily vessaan kahdesti tunnissa käy treenistä

Mulla jo banaani-puffet ja Twix-jätski kiduksissa. Kohta tulee yks (viimesistä, oikeesti!!!) kyläilijöistä (jonka seuras voi onneks pauhata mitä vaan) ja sit herkutellaan raakasuklaalla. Ja illalla aion heittää huiviin uudet jätskit jos siltä tuntuu. Jätskistä tulee jotenki hyvä olo, en tiedä onks se kun on niin paljon sokeria ja toisaalta viilentää.

Mul on niin kauhee hiki jo sohvalla istumisesta et tuoppi jäävettä ja jäde on ainoot jotka jeesi, vaikka ikkunat onkin selällään. Hermoja ei kyllä viilennä.

Takaisin