Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko syöny haukea? Sekihä on kiellettyjen listalla mut mä kyl aattelin syödä yhen haukipihvin, tuskin siitä haittaa on....:rolleyes:

Itse asiassa olen syönyt haukea. Puolivahingossa. Sellaisessa paikallisen cittarin omassa kalamurekepihvissä missä on haukea, lohta ja jotain kolmatta kalaa... Ja parikin kertaa. Jostain olin lukevinani että pieni määrä ei haittaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua eilen uhannut flunssa oli tänään tiessään ja vedettiin reipas pyörälenkki. Yhdellä kuoppaosuudella tunsin vauvan selvästi laskeutuvan... Pitää painaa paikka mieleen, rytyytän siinä sitten mummopyörälläni eestaas muutaman viikon päästä jos tuntuu ettei muuten lähde syntymään. Itekin oon syntynyt kuoppaisen tien ansiosta: äidillä meni vedet kun istui hurjastelevan lankonsa iskarittoman auton kyydissä rospuuttokelillä.

Päivän ateriat: munkkeja, kakkua, pannukakkua. Välissä nopeasti soijanakkihodareita kotona.

Huh, tunnin spinnaus, kohta vähän kävelen piikkimatolla, jos jotain pistettä aktivoisi :D Desperate???????????????

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Äh, just kun oon ehtinyt innostua pyöräilemisestä, sää muuttuu kamalaksi. Tänään ollaan menossa kaverille saunaan ja olisi just hyvä pyörämatka, mutta en mä kyllä räntäsateeseen lähde polkemaan.

Taas sellainen raahustuslenkki takana ettei tosikaan. Puuuuuuuuuuh. Pienikin ylämäki meinas hyydyttää ja sykkeet pysy 130-140 vaikka miten hitaasti lyllersi. Alapäähän tuikki jonkun verran ja maha tuntui painavan tonnin mutta on kyllä nyt jotenkin kokonaisvaltaisesti RASKAS olo.

Eilen kuopsutetin pihaa voimieni tunnossa useamman tunnin. Haravoin, kitkin, kottikärryilin, lapioin, istutin, harjasin... Tänään en taida tehdä mitään, koska alaselka ja myös tuhero kipuilee inhasti. Supistaisi edes! Tulisi jo!

Spinning, spinning! Vähäsen painaa alapäätä vaikken ole vielä aloittanutkaan, liekö jossain erikoisessa asennossa.. Tuskin on laskeutunut.

Tänään on pakko nukkua päikkärit, viime yö oli niiiiin paska.

Mä oon vähän päätellyt kun oon täälläki seurannu niitä ketkä eniten urheilee ja pääsee liikkumaan, että ei se mitään edistä asioita, päinvastoin! :D Hymiskin sano et supistukset laantu kun lähti lenkkeilemään, ja mä oon nyt huomannu saman, et pahiten supistaa kun makaa kotona sohvalla tai yöllä sängyssä! Niin ja kaikista varmin keino ainakin mulla saada aikaan supistuksia on ensin syödä hyvin, siihen jotai sokeripitosta jälkkäriä ja sitten kyljelleen sänkyyn makaamaan niin helvetti että rupee supistamaan...!

Niin,eikö se ollut se rentoutuneisuus ja mielihyvä,joka edistää supistelua.
Tänään kyllä pitää mennä koittaan tekemään joku kävelylenkki,vaikka olis sitten kuinka vaivalloista.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Juu, kyllä täälläki yöllä, ku nukkuu/makoilee sängyssä niin tulee supistuksia ja sukkapuikko tökkii alas. Body pumpin jälkeen taas en ees muista aina olevani raskaana :D ei tapahdu mitää :p

Mä nauran itsekseni keskellä Prismaa! Oon yksin liikkeellä, ihan vänkäsin, et haluan itse ja nyt huippaa ja heikottaa. Pitää ostaa vaan jauhelihaa ja kissanruokaa... Taidan olla vieläkin vähän heikossa hapessa.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Liikunta ei saa muuta aikaan kuin kipeän selän! Ekastakin aina kun alkoi supistaa niin lähdin lenkille että jatkuis tiheämmin ja aina ne loppui!!! Eli maatkaa vaan, urheilu on typerää eikä siitä ole mitään hyötyä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mielenterveys kärsii, jos en saa hikeä pihalle :D Synnytän sit vaikka lasketun ajan jälkeen / yliaikaisena, mutta ilman spinnausta olisin ollut tyttöystävä ja äiti from the hell!!!
Nytkin välillä mietin miten mies on kestänyt mua... :D

Mun tekis ihan törkeesti mieli niitä vale-Bountyjä... Mut sit pitäs raahautua Lidliin enkä jaksais nyt lähtä mihkään....

Mie tilasin 2 kahvakuulaa sekä 2 Puman paitaa :) Ei malta odottaa, että pääsisi täydellä teholla repimään uusissa vaatteissa!!!

Takaisin