Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullekin kelpais tuollaiset showerit kun huihuihuilla! :) Kuulostaa hyvältä noms :P Miten tässä ajatukset pyöriiki aika paljon tuon ruuan ympärillä

Söin iltapalaksi voileipäkeksejä, yhen riisikakun, päärynän, rahkaa kera piltin ja banaanin! Ai mitennii ajatukset pyörii ruuan ympärillä?

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon syöny tänään vaan yhen tortilla-pizzan :o Syöminen menee nykyään siis ihan liikaa tai ihan liian vähän tyylillä...

Mulla on eilisten supistusten jäljiltä niin kipee selkä että tänään en kyllä liiku tasan tarkkaan yhtään!

Lidlissä käyty. Ostettu; Crazy Candy Frogseja, Vale-bountyja, muutama paketti erilaisia suklaapatukoita, hedelmä toffee liuskia, ja iso KORVAPUUSTI! Ja Motonetista käyty hakee Bis Bis-looda. AI MITENNI herkkuja tekee mieli?

Ja sille joka himoitsi Bounty jädee niin noita Vale-Bountyja on näköjää Lidlissä jätskinä :p

Bounty...hmmmm...yäk yäk yäk!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Yyh mies toi mulle kaupasta karkkia, kun mun teki mieli ja hyi nyt oksettaa...onneks yli puolet pussista oli salmiakkia, niin ne pistettii sivuu, muute oisin ahminu koko pussin..

Tein eilen kaks kävelylenkkiä ja pesin ne ikkunat (joita onneksi täs tönössä ei oo kun 4 ja nekin aika pieniä). Mut sen verran löi alaselän ja lonkat jumiin että illalla oli jo vaikea kävellä. Yöllä kun lähdin komppaamaan vessaan niin joka askeleella viilahti niin että meinasi tippua jalat alta. Sit kyllä kun hetken jaloitteli niin helpotti.

Söin yhden wannabe Mars-patukan ja sit kävelin viidennestä kerroksesta alas kellariin ja takas ylös! Nyt jos syke ei ollu 200 ni ihme! Tulin sellasta vauhtia, kun vaa pingviini pääsee!

Takaisin