Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ihana kipu takareisissä ja pakaroissa eilisestä aamutreenistä. Ilmeisesti oli siis tehokasta vaikka tein ihan ilman painoja! Koska olo on niin hyvä niin taidanpa alottaa tän päivän ihan samoissa merkeissä :)

Mulla kans painoa tullu ihan riittävästi tän raskauden aikana. Hulluilta päiviltä ostin ison boxin mansikkasuukkoja "kun olivat niin halpoja" ja Lidlistä niitä feikki-Bountyja "kun ei sitä Lidlissä joka päivä asioida". Kaveri unohti tänne karkkipussinsa ja äiti kävi kylässä ja toi pääsiäisestä jääneen rahkapiirakan. Puhumattakaan viime viikkojen omista leipomuksista, jotka on syöjiin nähden liian valtavia. Nyt alkaa herkut olee loppu, ni eikös tänään ystävät(ilmeisesti vain 2kpl) tulevat pitämään mulle niitä hiivatin babyshowereita ja tuovat tarjottavat. Mä koitan lopettaa tän mässyttämisen, kun en haluu mitään jättivauvaa(th:n mielestä hän on pitkä niin ei tarvii olla myös paksu tän lopun takia...).

Cocos & choco-nimisiä ovat, sinisessä pussissa olevia minipatukoita, nam :happy119 Arvaapas janoanko mä sitä sun kehumaa Bounty-jäätelöä? Koitin googlettaakin mistä löytyis, oon niin lovena kookokseen. Että saa vinkata (vaiks mä just uhosinki lopettavani mäiskyttämisen:rolleyes: )

Huihuihui, kuullostaa ihanan lohdulliselta et muillekin makea maistuu ja övereitäkin kenties sattuu... ;) voisin syödä kaikkee makeaa ihan järjettömiä määriä, Bounty-pussi menis ihan huomaamatta. Onneksi tsemppasin eilen kaupassa enkä ostanut yhtään karkkia tai suklaata 'varalta' jemmaan (minkä varalta, maailmanlopun....???? ;) ), ainoastaan perhepakkauksen jäätelötikkuja. Mut nehän onkin paaaaaaljon terveellisempiä, seliseli. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oi tänks! Vois ehk pyytää hovikuskia ajaltamaan Lidlin kaut tänää. :grin Tahronnnn! Oliko miten hintaa ja miten paljon sitä naminamia oli siin paketissa? :p

Bounty jädee oon yrittän iteki metsästää. Itehä söin sitä ekaa kertaa Teneriffalla ja myös vikan kerran, et en oo suomessa kyl ny nähny. Mut muistan kyl nähneeni joskus aikoi sitten suomessaki niitä! :)

Stella: miekin tsemppasin eile kaupassa, enkä ostan mitää kaupasta täl kertaa ja se oli ihan Buffan aterioinnin syytä, kun olin ahtan pizzaa ja pehmistä siellä. Mutta nyt taas on, et ois saatava jotai hyvää.. Synnytysreissu pussi on VIELÄ säilyny koskematta!

Mulla tekis iha hirveesti mieli mennä haravoimaan mut mä en saa et mä jaksasin huruilla huomenna reilu 150km suuntaasa kavereita näkemään ja et mä jaksasin istuu sen pari tuntia tänään viimesessä perhevalmennuksessa! Onneks siellä taitaa tuulla sen verta kovaa ettei se ees kannattas! :p

Makiaa tännekin kiiitos! Ainon lakritsijäätelö ois aika kova sana :P

Tänään jo tietty pikkuisen herkutelleena ollahan esikoisen kanssa mummolassa :) Matkaa tänne vaunuillen tuli (kun vähä kierrettiin) n.5-6km :) Vielä illalla pitäs kotia jaksaa myös, saapa nähä! Mut hyvin jakso kävellä vaikka muksu välillä masussa painaakin aika ilkeesti. Silti semmonen olo että ei tässä mitään synnyttään aleta tuola tienposkesa, et ei muuta ku vaunuillaan vaan! :D

Annoit lyyti mullekin just pätevän syyn maistella vähän herkkuja.. Ihan vaan äitiysloman kunniaksi :p

No mutta eikös se niin mene, että äitiysloma on vähän niin kuin itsensä hemmotteluakin varten? Joten annetaan mennä! Me ollaan jäätelömme ansaittu!

Tää aloittaa kävelyn huomenna kukkien istutuksen jälkeen! Pitääkin kävellä yhtä tooooosi rentouttavaa lenkkiä polulle missä on myös liikunta vehkeitä ;)
Tosin jaloille ei uskalla laittaa painoa paljon, spinningiä ei voi enää todellakaan kuvitella polkea peppu irti penkistä, koska siinä tulee liikaa painoa suonelle, enkä muutenkaan ole varma uskaltaako sitä ollenkaan tehdä enää. 2 viikkoa laskettuun, seuraavalla viikolla äippäpolille, kyllähän siinä nyt selviää vaikka tekisi "vain kävelylenkkiä".

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Pizzakeskiviikko!! Onnellisena siitä kun neuvolalääkäri ei tuominnut painonnousua :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin