Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla ainaki pitää tosi tarkkaan asetella kämmen, et saan sen oman sykkeen ees näkyviin eli liikkuessa se 85 ja sit vähänki liikutat kättä toiseen asentoon ni heti pamahtaa se 136 vähintää ja se ei voi pitää paikkaansa, jos kaks kertaa polkasen tooooodella hitaasti ja ilman vastusta. Et satavarmasti se on vauvan syke eikä miun :D

Käsista mittaava mittari ehkä ottaakin sitä impulssia koko yläkropasta niin voi tulla muksu mukana :) Päälle puettavan mittarin anturit on vaan tossa rintakehän kohdalla.

Kohta kuumaa kanakeittoa, varpaat ja kaikki pystyssä että tän päivän lepo tuottaisi tuloksia ja tää marjojen, valkoisen teen ja hunajan juominen!
Särkylääkettä en ottanut kuin eilen ja yöllä, tänään en sittenkään mene mihinkään vaan levätään kotona..
Kukat ja muut saa odottaa!

Pitää kai vetää vielä päälle appelsiinimehua, että sais oikein yliannostuksen c-vitskuja!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Eipä se kyllä ihan taida mennä niin että vauvankin syke nousee kun äidin syke nousee... Ennemminkin just toisin päin. Tosin vauvalla on ihan eri lähtötaso siinä sykkeessä.

Mä kävin tänään yksin isoilla ruokaostoksilla ja siinä kun kannoin sen n. 500m niitä kahta painavaa kauppakassia kotiin niin tuli pitkästä aikaa taas sellanen olo että oon tosi raskaana. Supisti, vihlo ja hengästytti niin ettei oo taas pariin viikkoon niin paskalta tuntunu. Meinas mennä jalasta tunto selkäkivun takia niin oli pakko pitää pari taukoakin matkalla. Aion kuitenkin tänään vielä siivota ja venytellä ettei mee ihan istuskeluks koko päivä. Ei haittais yhtään vaikka tulis lisääkin supistuksia kun ne on ollu niin vähissä viimeaikoina!

No sitten miun neuvolatäti on ammattitaidoton, jos ei mene niin! Ammattilaisen sanomisia toistelen.. Pitääpä epäillä sitten tästä eteenpäin mitähä neuvolassa valehdellaan.. :cool: "Jos äiti on kiihdyksissä niin vauvan sykeki nousee.." .

Istun sohvalla ja syön sipsejä ja juon cocista ja katon töllöä. Mies uhos et huomenna mennään Pizza Hutiin syömään. Yrp.
Liikuntaakin oli tänään, joo... Käveltiin anopille 2km matka, meni about tunti. Eka kilsa meni kutakuinkin ilman "kohta kuolen"-fiilistä, toisen kilsa teki tosi tiukkaa ja piti pysähtyä 10m välein. Voisko noille metsäreiteille laittaa hei penkkejä tälläsiä valaita varten!?!?
Aamupala sentään oli terveellistä:tuoretta ananasta, verigreippiä ja kiiviä.

Terveisin rasvakala!

Hillitön hiilarinälkä. Ja hiilarin mättäminen vaan pahentaa himoa. Pitikin hankkia se jumboässämix tonne kaappiin...

Meinasin tossa äsken tapattaa itseni, tai no varmana oltais vauvan kanssa molemmat menehdytty ellen olis saanu pyörää viime tingassa hallintaan. Oltiin äsken miehen kanssa pyörälenkillä ja viimestä alamäkeä menossa ennen kotipihaa, ku mä menetin pyörän hallinnan mutkassa liian kovan vaudin takia. Ajauduin pyörätieltä pientareelle ja siitä matka jatkui hallitsemattomasti kohti kehä 1, jossa nopeus rajoitus on siis 80km/h. Pyörä viiletti uhkaavasti kohti vastaantulevia autoja, ja sain viime hetkellä käännettyä suuntani tien sivuun. Syke kävi varmaan lähellä kahtasataa! Tossa pienessä hetkessä kerkes käymään läpi niin kauheita asioita, että itku tuli kun pääsi kotiin. Mies sano kans et meinas paskoo alleen ku seuras vierestä tätä episodia. Ei varmaan vois mitään kauheempaa olla ku nähä oman perheensä kuolevan silmiensä edessä. Mutta mitä tästä opin: ei enää pyörän selkään ennen ku vauva on ulkona!

Hui hirveetä Lälly! Onneks selvisitte kuitenkin säikähdyksellä. Voin kyllä kuvitella miten kamala paniikki tollasessa tilanteessa iskee päälle...

Joo on vieläkin pieni shokki päällä.. Ja mies sano et näkee tosta vielä painajaisia. Onneks oli tällä kertaa onni onnettumuudessa!

Nii meinaan oon tunnettu pyöräily "taidoistani".. Oon kaatunu aikuisiällä varmaan enemmän ku lapsena yhteensä. Ja se on ihan yleinen vitsi, mut nyt oli hauskuus kaukana.

Joo ei varmaan ihan hetkeen vielä naurata tollasen jälkeen. Mutta koittakaa nyt toipua shokista ja jatkaa iltaa vähän rauhallisemmissa merkeissä!

Hui kamalaa! Anteeks, mut silti multa meinas päästä nauruki, ku mietin miltä oot näyttäny. Ja salaa nyt pohdin missä sä asut :)

Joo mä revähdin heti ton jälkeen hysteeriseen nauruun ku mietin miltä mahdoin näyttää esim niitten vastaantulevien autoilijoiden silmiin! Että nauru sallittu :grin Ja mies kehtas imitoida mua ku päästiin kotiin, ja joo tyhmältä se kuulemma näytti! Kenties asumme saman tien varressa :rolleyes: Aika lyhythän tie toi kehä on :grin

Ei, mä en asu Kehän varressa vaan nyt Tuuskin. Mutta elämästäni olen paljolti viettäny Kehä 1:n tuntumassa..:wink

Takaisin