Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon juonu yhen pepsi maxin. Join ennen ihan hirveesti light colaa mutta raskausaikana ei oo tosiaan tehny mieli. Toi yks pepsi maxkin maistu niin ällöttävälle et luulen mun colan lipittelyn olevan ohi. Ei tee enää yhtään mieli, enemmän vaan ällöttää. Ihan hyvä vaan jos huono tapa ois nyt lopullisesti historiaa!

Kyllä mä vaan oon juonu kokista, jos on mieli tehny. Juon max. 2 kuppia kahvia päivässä. Yrittäny juoda sen litran vettä päivässä, mutta osaapa vaan olla vaikeeta....

Meinasin mie porukoilla ottaa viimeks kokista, mut mutsi sano et elä ota ko oot ollu näinkin pitkää ilman. Ni sai ylipuhuttua, vielä.. :rolleyes:

Mä vedän kyl helposti vettä sen pari litraa päivässä. plus päälle mahdollinen kahvi ja vknlppusin joskus aamumehu. Nyt oon viime ajan kans vetänyt törkeen paljon jääpaloja, rouskuttelen niitä menemään minkä kerkeen ku auttaa jotenkin oudosti makeanhimoon ja naposteluhimoon...

Cociksen sallin viel itelleni sillon tällön, mut ah että mä odotan ku pääsee synnäriltä ja saan vetää pakkasessa jäähdytettyä red bullii/batteryy! (niissä noi kofeiini yms määrät taitaa mennä sen verran yli et ei tod suositella raskaana oleville)Energiajuoman hajukin saa veden kielelle... Normaalisti en siis niitäkän vedellyt ku kerran pari kuussa ja vain maun takia mut nyt siihenkin tullut must have-himo... o_O

Jomsuli mä oon juonu niitäki....

Kylmä redbull on niin hyvää! Aina kun mies lähtee yöks töihin ja avaa sen redbullin niin mun on pakko saada huikka. Sillon kun olin ite vielä töissä niin join ehkä yhen viikossa. Neuvolatäti sano ettei se nyt niin kamalaa oo jos vaan jää noin pieneen määrään. Ja mä en saa siis kofeiinia mistään muualta.

no mun huimilla urheilusuorituksilla ei pääse kyllä kehumaan... ja pakko sanoo et kokeilin tänää ehkä 5min crosstreinerin sitä "hiihto" tyyliä.... ei nyt ainakaan selkä kipeemmäks tullu, mut eipä se paljo helpottanukkaan.. enkä paljoo enempää uskalla rykiäkään.... eilen koiralenkillä tulin niiiiiin kipeeks, et loppu ilta meni kontaten :confused: pakko keksiä jotain, tai mä en kävele enää olenkaan kk päästä...

enkä mä kyllä kehtaa täällä mun syömisistäkään kauheesti huudella :grin kohtuus kaikessa on mun mottoni, mut rajat on tehty rikottaviks... vai miten se nyt menikään :oops:

Täällä tekis hirveesti jätskiä mieli mutta onneksi kauppaan sen verran matkaa ettei jaksa lähteä :)

Mie join puolikkaan Batteryn tän raskauden aikana - sain sydämentykytyksiä ja 2 tunnin janon..
Tänkin join viikolla 27 vissiin, teki pahaa että ei johtunut mistään pahoinvoinnista.
Onneks ties ettei tarvi edes yrittää nauttia toista kertaa enkä muutenkaan usein joisi juuri niiden suositusten takia!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mullaki millon mitkäki makianhimot mutta kontrolli on tällä kertaa jäätävän kova.Ku voiski namistella ilman kauheeta morkkista. Onnekkaat namistelkaa munki puolesta!

Mä en oo tainnu koskaan juoda yhtäkään energiajuomaa :oops: Mulle tekee jo se haju niin pahaa, että ei kyllä himota yhtään maistaa jos ei pakko ole. Tänään osu kaupassa ekaa kertaa silmään Pussy energiajuoma. Vähän olin ilmeisesti väsyny ku kikatin siinä laarin vieressä niin että oli vähällä ettei menny pissat housuun :grin

Neljän suora hyvä vaan, eipä niitä kannatakaan juoda. Pelkkiä lisäaineitahan ne litkut on. Itekin oon ajatellu nyt raskauden jälkeen jatkaa ilman.

Mulle energiajuoma on sellaista mitä juodaan hampaat irvessä sitten kun muuten ei enää pysy silmät auki. Maku ei todellakaan miellytä mutta tehoaa väsyyn. Sen jälkeen mulle tuleekin sellainen olo että voisi valvoa viikon. En tiedä miten ne näin paatuneella kahvinjuojalla vaikuttaakin niin tehokkaasti.

Mulle energiajuoma on sellaista mitä juodaan hampaat irvessä sitten kun muuten ei enää pysy silmät auki. Maku ei todellakaan miellytä mutta tehoaa väsyyn. Sen jälkeen mulle tuleekin sellainen olo että voisi valvoa viikon. En tiedä miten ne näin paatuneella kahvinjuojalla vaikuttaakin niin tehokkaasti.
Mulla sama juttu, kahvi ei potkaise niinkun energiajuoma..
Onneks harvoin ilman raskauttakaan tulee niitä juotua, muutaman kerran vuodessa.. Joskus amiksessa olin koukussa niihin ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon kummajainen ku juon sen ihanan maun takia enkä huomaa sen kummempaa piristävää vaikutusta :grin

Takaisin