Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo mä luulen kans et niillä on treinerit 24h käytössä, eikä ne muuta tee ku reenaa vaan, rahaa kun on.... ja jokaisella varmaan joku photosoppi koneella :wink

Juu se oma pt ja personal chef myös raskauden aikana on aika iso etu johon meillä taviksilla ei oo varaa! Epäreilua!

Mut oikeesti ne julkkikset vetää varmaan vaan spanxit päälle heti synnärillä niin näyttää timmimmältä kun onkaan! :D

Mieki tahron personal "trailerin" mikä hinais mua väkisin 60km lenkkejä..

Liikuntasaldo: 50 min jumppa ja spin, ikkunoiden pesua ja pihalla tuli haravoitua ja kyykittyä sellaiset 30-40 min, kauppakeskus kävelyä unohtamatta! :)

Oon niiiin tyytyväinen etten vieläkään makaa sohvanpohjalla tekemättä mitään vaan pystyn ja kykenen melkein kaikkeen..
Seksiäkin ollut taas muutamana päivänä peräkkäin mun valasolosta huolimatta :)

Seuraavalla viikolla pitäis pyrkiä niihin päikkäreihin, mutta kai voi sen viikon jaksottaa sillai, että ma on pihapäivä, ti spinnipäivä / päikkäripäivä jne.. ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Tänään oli sitten ulkoilun vuoro. Ensin kävelylenkkiä koiran ja lapsen kanssa tunnin verran. Sitten vielä shoppailua ja kenkien etsintää. Iltapäivästä vielä pihahommia (tässä vaiheessa selkä oli jo sanoutunut irti). Nyt sitten loppuilta kärvistellään...

Mulla oli eilen ja toissapäivänä voimat niin loppu että en jaksanu shoppailun ja leipomisen lisäks liikkua yhtään! Jalat oli kuitenkin iltasin öisin ihan hirveen kipeet ja väsyneet. Enpä taida enää tän raskauden aikana käydä vanhempien luona!

Viimeyön sain nukkua omassa sängyssä ja yö olikin paljon parempi kun edelliset niin nyt oon taas jaksanu vähän jumppailla. Oon tässä parin tunnin aikana saanu kotiaskareiden lomassa tehtyä monipuolisesti jalkatreeniä ja heti on parempi mieli :) uskalsin jopa tehä vähän kyykkyjä vaikka niitä pitäis nyt kai välttää oman mukavuuden vuoks.

Tunti pihalla haravoiden ja rempparomua lavalle nakkoen ja moon ihan rikkipoikkinaatti!! Loppupäivä meneekin sitten vaaka asennossa syöden :)

Mulla alkoi uidessa supistella eri tavalla kuin ennen. Ei hirveän kovaa, altaassa mä en oikein edes tajunnut että supisteli... Mutta altaasta nousun jälkeen alkoi mahaan ja selkään sattua menkkamaisesti ja oli pakko istua alas. Nyt on ollut pari tuntia ihan vetelä olo. Pitää varmaan laskea suorittamisen tasoa uidessa, mulla ei oo mikään kiire aiheuttaa supistuksia.

Ihan kuin alkuraskauden mieltymykset palaisivat: tekee mieli kevyitä ruokia, olen vetänyt tänään marjoja, marjoja ja marjoja!
Mietin äsken "syönpä muroja", ei pysty.. Ällöttää.
Pähkinät menee myös just ja just, mut kaikki rankka hiilihydraattipitoinen ja rasvainen, ällöä.
Samoin mua janottaa kokoajan, ihankuin ekoilla viikoilla!

Mullakin pitää olla pullo tai vesilasi koko ajan lähettyvillä, non stop. Mutta erona syksyyn on se, valitettavasti, että makea maistuu. Kumpa ei...

Ääh ! Mä haluisin edes venytellä, mut ei pysty tehä sitäkään kunnolla ! :mad: Yritin äsken ni jos ei alkanu supistamaan ja sain mukavan asennon niin se ei sopinu masu asukille. Heti alko myöryyminen et sit taas alko supistaa :confused: Itelle tulis nii paljon parempi olo jos sais edes vähän venyteltyä tai liikuttua. Kävelykin alkaa olla niin hidasta ja vaivalloista et miten täs muka pitäs pysyy hyvässä kunnossa synnytykseen o_O

Mullakin tuppaa tuota vettä kulumaan litrottain. Aineenvaihdunta käy hurjaa vauhtia ja saa juoda todella paljon että sitä tulee uloskin tarvittava määrä. Nyt oon ottanut yöksi tuopin yöpöydälle josta juon joka vessakerta. Normaalisti vältän juomista öisin just vessarumban takia mut nyt se on ihan sama ku muutenkin vähintään neljästi joutuu käymään..

Ruokahalu vaihtuu päivittäin, yhtenä päivänä tekee mieli perusruokaa ja toisena jätskiä. Viime viikolla ainut mitä sain päivälliseksi alas oli riisi ja parsakaali:oops:

mua ei taas janota yhtään :eek: vesi ei mee alas millään, niin pakko sekottaa vähä jotain mehua, et pystyy juomaan.... ihan väkisin saa tunkee nestettä naamaan :confused:

Nyt jäi limsan lipitykset taas ja suklaa, toivon että voin olla ilman näitä kahta herkkua lukuunottamatta karkkipäivää..
Esikoisen maha oireili näistä ja ruisleivästä, muistin sen taas yks päivä että ei hemmetti..
Suklaa on kyllä hyvä yöllä, jos pieni valvottaa ja tarvii energiaa - minkä ihmeen siihen tilalle kekkais??
Pullaa? Jotain herkkua mie imetyksen aikana vedän, sen tiedän nimittäin se maidonnousu ja imetys pisti viimeksi 24/7 kestonälän pystyyn eikä sitä vienyt kunnon ruoka-annokset tai ruoka-ajat tai mitkään muutkaan..

Huh! Nyt meni överiksi. Lähin koiran kanssa lenkille ni se venähti sit tuntiin ja 45 minuuttiin, josta 10 minsaa koiriksessa. Loppumatkasta alko huimata ja kotona tuli hirvee vapina päälle. Lähdin lenkille alla lauatsellinen muroja ja banaania ja join kupin kahvia ja vettä. Nyt tankkaan taas...

Oon ylpeä et jaksoin vaik pissattikin jo vartin päästä ku lähin. Kun piti päättää mennä keskustan ympäri ni sehän oli sit mentävä, mut noin yks kaks vähän liikaa kyl...

Hyviä lenkkejä vetelette :) Mie odotan innolla että pääsen vaunuilemaan kun en tän raskauden aikana ole kunnon lenkkejä ulkona tehnyt muuta kuin lasten ja miehen kanssa satunnaisesti :)

Takaisin