Kiitti Maajo :)
Mäki oon kuullu vähän kahta versioo tost lankun teosta, mut järkeilen ite niin et sitten kun ne suorat vatsalihakset lähtee erkanemaan, vaihtaa lankun kontilleen tehtävään versioon. Siin nelinkontin pitää vetää vatsalihaksia kohti selkärankaa ja pitää niitä siinä paikoillaan. Toi oli jossain raskauskirjassa mulla, liikunta osiossa.
Mäki oon kuullu vähän kahta versioo tost lankun teosta, mut järkeilen ite niin et sitten kun ne suorat vatsalihakset lähtee erkanemaan, vaihtaa lankun kontilleen tehtävään versioon. Siin nelinkontin pitää vetää vatsalihaksia kohti selkärankaa ja pitää niitä siinä paikoillaan. Toi oli jossain raskauskirjassa mulla, liikunta osiossa.
Sopivan rankkaa tällä hetkellä. Muutamat liikkeistä ovat vain hieman kyseenalaisia ainakin kun raskaus tästä etenee. Pitää siis soveltaa.
Myös hissinkäyttöboikottini olen pitänyt huonosta olosta huolimatta, vaikka työpaikkani on kuudennessa kerroksessa. Portaidennousuvauhti on kyllä hidastunut ja hengästyttää helpommin, mutta varmaan lähinnä siksi, että muut treenit ovat jääneet olemattomiksi ja kunto on tippunut.
. Nyt kun urheilu alkaa vähitellen taas tuntua ihan toteutettavissa olevalta aktiviteetilta, niin pitää varmaan katsella jostain jotain ohjeita tai suosituksia, ettei mene ihan metsään.
Ei vaan saa aikaseks niin millää lähteä, ja sit ku se kaunis päivä tulee et lähtee, ni sitä vaa ihmettelee miten hyvä olo on ja ei se niin vaikeeta ookaa; kunnes tulee se seuraava kerta...
Mutta yritän ainakin tuota työmatkapyöräilyä harrastaa. Nyt kun loma loppui ja palasin töihin, niin pahoinvointi on jo siedettävää, mutta väsymys on jotain niin järkkyä työpäivien jälkeen, että suihkussa käyminenkin vaatii ekstraponnisteluja. Onneksi on sentään suihkujakkara.