elenna
Sukkela juttelija
Mäkin oon tässä parina päivänä miettinyt, että tunsinko liikkeitä vai kuvittelenko nyt vaan, kun oon alkanut enemmän kuulostelemaan. Tuntuu, että omat sydämenlyönnitkin jotenkin tuntuu kohdussa, kun on vähän aikaa ihan hiljaa. Mutta välillä ehkä on sitten tuntunut jotain epärytmisempää muljahteluakin, vähän kuin niitä ilmakuplia tai sellaista. Ja se eka havainto tapahtui ihan toisella sivulla...mulla on istukka edessä, joten voisi kuvitellakin, että sivulla tuntee liikkeet ekana. Niin ja nuo tuntemukset on olleet sen verran hiljaisia, että sekin sopisi kuvaan... Tiedä sitten... :) Ihan mielikseen niitä kyllä havainnoi, vaikkei varmuutta olekaan :)
Nyt 17+0, ja ekakertalainen oon. Istukkakin on edessä, joten en mä olisi ihmetellyt vaikka en olisi havainnut mitään pitkään aikaan... Mukavaa oli se, kun olin tossa vähän huolissaan mahdollisesta keskenmenosta (mahakipujen takia, varmaankin turhaan), niin sitten sain tuon ekan liikehavainnon juuri samana iltana kun eniten huolehdin :)
Nyt 17+0, ja ekakertalainen oon. Istukkakin on edessä, joten en mä olisi ihmetellyt vaikka en olisi havainnut mitään pitkään aikaan... Mukavaa oli se, kun olin tossa vähän huolissaan mahdollisesta keskenmenosta (mahakipujen takia, varmaankin turhaan), niin sitten sain tuon ekan liikehavainnon juuri samana iltana kun eniten huolehdin :)