Liikkeet

Ai, teilläkin on tota samaa, Suski. Ei oo kivaa kun saa ajella henkeä haukkoen ja melkein pissat housussa kun tyyppi haluu just silloin testata ulottuvuuksiaan :grin
 
mä oon tullu siihen lopputulokseen et mulle on tulossa vähintään kolmoset..............
 
Mieki miun yli menevän sf-mitan perusteella. Mutta nehä käyrät on neuvolassa vanhoja ja sairaalassa ei todellakaa ollu mikää iso mies masussa.

Mut pikku herra on ilmaissut pitävänsä jo mummo pöperöistä. Tiistaina käytiin syömässä niin jumbe mitkä bileet ja tänään syömässä ni juma mitkä bileet oli tänäänki :P
 
Pyllyily :D hyvä termi! Ja eipä se ihme että suivaantuvat kylmästä, kyllä mäkin jos on varpaat jäässä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
En tiedä onko tyyppi iloinen vai ärsyyntynyt siitä että oon koko illa kälättänyt kaverien kanssa ja valvonut näin pitkään. Joka tapauksessa jytkettä ollut koko ajan enemmän ja viimeisen pari tuntia on sotkettu tosi lujaa.
 
Viime yön oli iha aamutunneilla saakka kunnon jumpat.. Onkoha näin joka yö.. Harvemmin tulee oltua melkei koko yötä hereil :P
 
Söin eilen illalla tacoja. Oli vähän tulisempaa kastiketta...
Vauva tuli rauhattomaksi ja koko yön myllersi, potki ja hikotteli masussa. Heräsin monta kertaa yöllä ja jossakin vaiheessa maha oli tosi kipeä. Aamulla ripuloin ja vauva oli edelleen rauhaton. Vasta puolen päivän aikaan alkoi vatsa ja vauva rauhottumaan.
Ei enää tulisia ruokia, jos tulos on tämä! Tuli ihan kauhea syyllinen olo, kun vauvan oli ilmeisesti paha olla. :sad001
 
Mä oon ihmetelly että mulla toi tulinen ruoka ei oikeen aiheuta mitään muutosta vauvan liikkeissä. Ainoo mistä vauva oikein kunnolla villiintyy on hedelmät!
 
Kerrankin kun päätin mennä ajoissa nukkumaan niin ei juma enhän mä mitään nukutuks saanut ! o_O Siis masu asukki alotti sellasen jumpan et meinasin tulla oikeest hulluks. Olin kummal kyljel tahansa niin tuntui et se yritti tulla kyljestä läpi ! Ja jos pidin kättä mahalla ni tunsin sen jalan kun koitti tunkea sitä tosta tissin alta :eek: Tuli jo aika äklö olo. Sit jos sain hyvän asennon räpläs käsillä jostain tuolta alhaalta niin et meinasin kusasta housuun ja just ku pääsin vessasta takas sänkyy alotti päällään tasasen jyskyttämisen et piti taas nousta ylös ja mennä vessaan :confused: Ja tän reilu tunnin kestävän myllerryksen jälkeen kaveri päätti sit ruveta hikkaamaan. Ja se tuntuukin niiiiiin hemmetin mukavalta kun sen pää on jo niin alhaalla :confused: Et eipä sitä kannata mennä nukuksii ajoissa kun mahassa ollaan sit taas ihan vauhdissa :p
 
Mun masussa on hikka nykyään tosi usein. Eilen meinas jo mennä hermot kun koko päivän nyki sen hikan takia, siihen päälle vielä supisteli ja sit kädet viuhto niin että ravasin ihan jatkuvasti vessassa. Onneks ei tarvinnu lähteä mihinkään kauppaa kauemmas kun musta tuntu et oli 15 min välein pakko päästä vessaan ton pienen riehujan takia!
 
Mulla liikku eilen ihan hirveesti masussa toi mini ja potki oikeen kipeesti, sitten loppuilta supisteli aika usein aina liikkeiden välissä ja mua säälittää jotenki kun se siellä puristuu aina hetkeksi, toivottavasti ne supistukset ei tunnu siitä pahalta.
Mutta nyt on selkeesti huomannu että mitä aktiivisempi se on, sitä useammin mulla supistaa.
 
Meillä aamut on aina hiljasia. Toivottavasti sama meno jatkuu masun ulkopuolella. :)
 
Tänään säikähdin tosi pahasti kun kaaduin koiramme takia niin ei vähän aikaan tuntenut mitään liikkeitä ja viikkojakin tuli tänään jo 38 täyteen. Ehdin itkeä ja soittaa neuvolaan (jossa oli jonotus päällä). :sad010

Kotona kävin WC:ssä ettei olisi tullut lapsivesi (onneksi ei), sitten join yhden lasin kylmä vettä ja menin sohvalle nojamaan odotin jonkin aikaa liikkeitä. Meni vähänä aikaa niin sitten rupesi tuntumaan liikkeet ja potkut. :love2
 
maha-asukkina pikkunen on hyvin aamu-uninen, menee hyvin puoleen päivään melkein että herää ja alkaa möyrimään
 
Meillä ollaan kans aamulaiskoja, muutama hassu liike tuntuu. Illalla sitten kun äiti yrittää pistää rasittuneen tomumajansa levolle, alkaa juoksutreenit. Kysynkin lapselta jo ihan rutiininomaisesti, että mihin oot menossa... Välillä pitää nousta sängyssä istumaan, ettei tuu oksu, kun kaveri temppuilee.

Pari kuukautta ja mulla on jo ikävä tätä tunnetta.
 
Meinaatko Aretha että tulee oikeesti ikävä? Mä en osaa kuvitella kaipaavani tätä...
 
Takaisin
Top