Liikkeet

Aretha, millä viikoilla olet? Mulla taas yhden aktiivisemman kauden jälkeen tää on vaan punkemassa muutamia kertoja päivässä, eilen pohdin itsekin taas että onko kaikki kunnossa..
Epäilen kyllä että on välillä selkään päin kun tuntuu sellaista outoa tärinää tai jotain selässä.
Mulla viikkoja 33 + 2..

Yritän vaan luottaa siihen että mulla oli esikoisen aikana jo pelkät stressihormonit korkealla, että ne vilkastutti vauvaa.
Mutta silti tuntuu niin oudolta miten rauhallisesti tolla menee tuolla? Kokoajan mietin, onko sillä hyvä olla?
Muutaman kerran raskauden aikana vetänyt sellaiset kunnon sätkyilyt, mutta ehkä vaan 2 kertaa :O Esikoinen veti aina iltaisin ja aamuisin sellaista menoa että pystyin erottamaan missä oli käsi ja missä mikäkin.
Pitäis kai unohtaa vertailu..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
32+2. Tämähän on ollut hyvin vilkasliikkeinen kaveri, joten liikkumattomuuden huomaa helposti. Kaipa sillä on vain tila loppumassa ja välillä pitää nukkuakin. Toissayönä tolskasi menemään niin etten itsekään saanut unta. Ja kyllä tuolta nyt jotain tärinöitä tuntuu välillä, että taisi vain olla umpiunessa aamulla.
 
Meillä nuo liikkeet voimistuu iltaa kohden edelleen. Päivän saattaa olla hyvinkin rauhallinen, mutta kun muu huusholli rauhoittuu ja mäkin maltan asettua, ni baby alkaa jumppaamaan masussa. Potkuja tulee harvakseltaan, mutta enempi alkaa olla semmoista muljuamista. Ja nyrkit viuhtoo. Alan olla sitä mieltä, että baby on jo RT:ssa.
Joskus kun juon oikein kylmää vettä, saan babyn liikkumaan. En tiedä miks just kylmä vesi aiheuttaa ärhäköitä potkuja.
 
Paleltaa! Eihän se nyt oo kiva, kun mahalaukku siinä vieressä muuttuu viileäksi. :confused:
 
Mäkin oon huomannu että kun kulauttaa lasillisen jotain jääkaappikylmää juotavaa niin pikkunen kiukkuaa hetken masussa :)
 
Iiiisaaa, mulla oli esikoinen rauhallinen masussa ja tämä on villikko. Oonkin nyt miettinyt, että hyvä näin päin. En osannut olla esikoisesta huolissani, en koskaan tehnyt liikelaskentaa.
Kyllä hän liikkui masussa, mutta ei ollenkaan näin aktiivisesti. Vauvana alkuaikoina nukkui tosi paljon, tuntui, että hyvä kun kerkesi imettämään ja vaipan vaihtamaan, niin jo nukahti. Hänellä kylläkin oli ne kaksi reikää sydämessä, en tiedä kuinka paljon vaikutti vireyteen.

Musta tuntuu tämä vauva ihan ihmeelliseltä, kun mönkii useita kertoja pitkin päivää. Ei todellakaan mitään 3 tunnin nukkumisjaksoja.
 
Mäkin tuossa yhtenä yönä heräsin syömään keksejä ja doppleroimaan kun mietin että illasta asti ollut hiljaista. Kyllähän se sieltä sitten heräsi. Enpä tosin saanut mäkään unta enää.

Tää on vissiin vähän muuttanut rytmiään, ennen vilkkainta oli illalla kasin-kymmenen aikoihin. Ehti tottua siihen että kun surffaili ja katseli telkkua niin läppäri keinui hyllyvän pötsin päällä. Nyt vilkkain aika alkaa jo neljän jälkeen ja usein se just silloin kun pitäisi keskittyä auton ohjaamiseen töistä kotiin tää ottaa jotkut tänään mä oon jo näin pitkä-venyttelytreenit ja myllää niin että rakkoa vihloo. Mutta sitten kun alkuilta menee kotihommia hääräillessä tai salilla niin ei tule kiinnitettyä huomiota liikkeisiin niin paljon kuin silloin kun ne osuivat illemmaksi.
 
Joo, se on hieno fiilis kun joku rynkyttää rakkoa samaan aikaan kun pitäisi pitää auto tiellä. Kiva lapsi!
 
Meil on tänään ollut niin hiljanen päivä masussa et olin jo melkeen valmis lähtee äippäpolille, mutta just ku ajattelin et teen viimesen kerran liikelaskennan ja jos ei tuu 10 liikettä tunnis ni sit soitan polille ni poitsu päätti pistää kunnon liikuntashown päälle. :)
 
hiljaisempi hetki, taitaa pikkunen kylkeä kuitenkin kääntää (tai porautua alaspäin)... laskeskella liikkeitä myöhemmin varmuuen vuoks...
 
Tekeekö teillä jotkut liikkeet kipeetä? Siis että ihan tosissaan pitää sanoa jotta auts! Tää ku nyt aina potkii ja puskee ja mitäpä tehneekään niin joskus käy ihan oikeesti kipeetä. Musta tais tulla vähä hysteerinen sen tän päiväsen lääkäri käynnin jälkeen..:rolleyes:
 
Mulla melkeen kaikki liikkeet tekee kipeetä o_O Nyt tosiaan viel pahemmin niiden kortisoni piikken jälkeen. Ja se hikkakin alko niiden jälkeen. :confused: Maha on aika kipee koko ajan. Ja tuntuu et se tulee kohta läpi ku kaikki liikkeet näkyy niin selkeesti :oops:
 
Lyyti mua kans sattuu välillä :/ varsinkin jos vauva myllää kovasti vasten lonkkaa. Mutta kyllä mä suurimman osan ajasta pidän liikkeitä lähinnä epämiellyttävinä enkä kipeinä.
 
Potkiiko teiän vauvat myös supistusten aikana? Mulla toi tyyppi on ennen potkinu vaan supistusten välillä mutta tänään se on potkutellu läpi supistustenkin...
 
Liikkuu, lenkillä ollu epämiellyttävä ku supistellu ja sit toinen hakkaa ja potkii.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuntuukokohan noi supistukset vauvan mielestä epämukavilta? Mulle tulee sen liikehdinnästä ihan sellanen olo niinkun ei tykkäis yhtään :(
 
PikkuIhme on keksiny et aina kun istun autossa niin hän venyttää itteensä niin suoraks kun saa ja tunkee jalkoja kylkiluihin niin et välillä oikein tekee kipeetä.. En tie johtuuko sitten mun asennosta tuo suoristelu..
 
Takaisin
Top