Liikkeet

Mun masulla on just nyt hikka mutta jostain syystä ihan koko maha hytkyy rytmikkäästi. Yleensä hikka on tuntunu selkeesti vaan vauvan ylävartalon puolella. Nyt otin oikeen videoo kokonaan hytkyvästä masusta. Ehkä tää johtuu siitä että vauva kasvaa ja hikkakin tuntuu voimakkaammin, mutta on kyllä ihan oudon tuntusta :confused:
 
viime yö harjoteltiin täsmäiskuja kylkiluihin-sekä potkien että tökkien..hikka toi vaihtelua-hirveesti ei oo hikkaillukaa tämä pikkunen
 
Mie se taas vaan selaan netistä "toinen masuvauva rauhallisempi kuin eka"..
Ja hämmästelen vieläkin tämän 2. liikehdintää: ei yritä tulla VIELÄKÄÄN navasta ulos kuten esikoinen, ei kyljistä, ei potki virtsarakkoon 24/7 kuten eka, ei kipeitä potkuja?? En herää yöllä liikkeisiin??
En voi uskoa että tää on näin rauhallinen, mutta onneksi moni muukin on tuskastellut saman asian kanssa ja vauvat ovat olleet terveitä ja suurin osa vaan rauhallisempia ja tyytyväisempiä luonteeltaan kuin vilivilperivauvat..
Mies se lohduttaa ja sanoo osoittaen esikoista "kato tota sun hölöttäjä ikiliikkujaa ja mieti että mitä se siellä sun mahassakin teki, sillä oli vaan tylsää!!??" :D

Ja voin rehellisesti sanoa että jos nukkuu yöt paremmin kuin esikoiseni eikä kärsi vatsavaivoista, niin ollaan helpottuneita - tulee tasaamaan myös miehen tytön temperamenttia ja mun esikoiseni ikiliikkumista :D Mutta pessimistinä kaavailen, että tää voi pistää noi meidän vanhemmat lapset myös hiljaiseksi - kuten vanhemmat, siinähän sit ollaan ja opitaan :D



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Miulla tykätää puskee tonne oikeitten kylkiluitten alle! Eilen ja ilmeisesti alottaa saman nyt.
 
Jaahas, hikka tuntuu ylhäällä - joku siis mennyt rt:stä toisin päin.. Mutta tais esikoinenkin tehdä tän vielä rv 34 vaikka oli iso ja silti syntyi raivotarjonnassa :) En yrittänyt käännellä poikaa silloin, enkä nytkään.. Viimeistään rv 36 alan hätäilemään, silloin pitäis jo olla rt:ssä :) Jos kerta nyt rv 31 pystyy kääntymään niin etten itse havaitse kääntymistä, niin on sillä ihan itse tilaa vielä kääntyä toisinkin päin..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mä yritän melkein joka päivä saada videolle tota mahan heilumista mut ei onnistu ku tyyppi lopettaa aina heti ku painan play! Ärsyttävä kiusaaja!
 
Jomsuli, mä ootin että vauvalle tuli hikka! Se jatku pitkään ja vissiin piti vauvaa hereillä niin että muitakin liikkeitä tuli tosi paljon samaan aikaan :) Tuli hyvä video!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meidän tyyppi, jota ei ole koskaan kiinnostanut oleilla pää alaspäin, on tainnut kääntyä! Mulla on nimittäin se kuuluisa hikka perseessä.
 
Eile mies otti miut lusikka-asentoon kattoes illal teevetä ja sai tuntea ne kunnon karatetunnit, kun ei niitä pahemmin oo tuntenut, kun ei hirveest oo tullu oltuu silleen lähekkäin iltasilla jotta ois miehen käsi ollu mahan päällä. Ku mie oon yleensä miehen kainalossa ja nykyää ei sekään onnaa, kun selin mieheen on parempi olla (vasen kylki).

Niin mies oli iha ihmeissään mite se oikei noin kovaa potkii jne. Tänä aamunaki ihmetystä riitti. :rolleyes: Ihan normia miulle noi iltameuhkaamiset..
 
Mä oon nyt jotenkin vähän hämmentyny vauvan asennosta. Liikkeet tuntuu periaatteessa samoissa paikoissa kun yleensäkin eli pää ja kädet alhaalla keskellä ja jalat oikeessa kyljessä, mutta eilen illalla ja tänään on tuntunu tökkimistä myös vasemmassa kyljessä aika ylhäällä. Mulla ei oo mitään hajua millä se vauva sinne tökkii! Ei tunnu pyllyltä mutta ei se voi oikeen jalkakaan olla ellei vauva oo spagaatissa toinen jalka ylhäällä ja toinen alhaalla :o


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Miulla potkii yleensä nykyään tai aina siis niin oikeelle puolelle yläamasua/kylkiluihin, mutta välillä kyl lyökin, et alamasu hölskyy myös, kun samalla vedetään jalalla koreasti.
 
Eilen mulla maha hytkyi ihan kunnolla puolelta toiselle. Ja heti kun käskin miehen katsomaan niin saman tien tyyppi rauhoittui.
 
Nyt on alkanut olla hikkoja tosi usein. Nytkin hikkailee :Heartpink. Mulla tuntuu kyllä tossa navan ja häpyluun välillä se hytkyminen.
 
Mäkin oon huomannu että vauva hikkaa useemmin nykyään. Enää ei oo päivää etteikö hikkaa tuntuis ainakin kerran! Yleensä se alkaa heti aamujumpan aikaan ainakin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mekin ihmeteltiin yks päivä koko perhe kun Hemmo veti jumppaa mahassa ja koko tynnyri heilui puolelta toiselle ja hytisi ja "pullisteli"! :D
 
Mekin ihmeteltiin yks päivä koko perhe kun Hemmo veti jumppaa mahassa ja koko tynnyri heilui puolelta toiselle ja hytisi ja "pullisteli"! :D
Meillä on just tollanen meno nyt käynnissä! Uskomattoman pitkään se pikkupallero jaksaa pullistella yhtämittaan! Sitkee pikku jumppailija :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä aamu yöl pikkumies vissiin vaihtoi pari kertaa asentoa ja siirteli käsiä ja jalkoja. Koko maha heilui ja näkyi ihan ku käsi tai jalka liikkuis masussa. :)
 
Onko ihan normaalia että välillä on melki viikko sellasta että vauva potkii säännöllisesti aina iltasin ja aamuisin, mutta nyt on ollut paljon hiljasempaa eloa, toki tuntuu potkut muttei niin useasti ja nekin potkut mitkä tuntuu niin on ihan muutamia, kun taas aikasemmin on kestäny joku 5 min yhtäsoittoa.... Voisko olla kääntyny jotenkin ettei potkuja tunne niin hyvin tai jotain? Myös mahani ei todellakaan ole niin iso mitä melki kaikilla on, kasvukontrollissa käyty ja sikiö kuitenkin on oikean kokoinen<3 Rv tänään 28 + 5
 
Voi olla kris-see.

Mulla ainakin välillä on päiviä, et mylläri myllää hirrrrveeesti ja toisina päivinä hiljaisempaa tai en itse sitten niin kiinnitä niihin liikkeisiin huomiota. Mulla on istukka edessä, et sekin vaimentaa liikkeitä ja jos vauvan kädet ja jalat on selkään päin, niin liikkeet ei niin tunnu.
 
Takaisin
Top