Liikkeet ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja NL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä aktiivisuus tuntuu olevan tosi vaihtelevaa. Pari päivää sitten hyvä, jos pysy puoli tuntia paikoillaan, mut tänään on vaan pari pientä potkua tuntunu illalla. Jotenkin hermoja raastavaa. Olis kiva saada tasaisesti niitä terveisiä sieltä vatsan puolelta. (Ja nyt alko kauhee liikkuminen, melkeen niinku olis tietoinen näistä mun kirjotuksista :hilarious:)

Eilen tuli töissä semmosta monotusta että meinas lounaat nousta takaisin suuhun ja kun toisella kädellä nojasin istuessani pöytään ja toista lepuutin mahan päällä niin käsi ihan pomppas :D tais tulla joku isku rakkoonkin. Voin vaan kuvitella kun kaveri kasvaa ja voimistuu että miltä sitten tuntuu kun tulee potkua palleaan tai nyrkkiä rakkoon x,D

Mullakin mahassa ihan mahdotonta mylläystä ja usein! Välillä rauhoittuu ja on hiljaista, mutta välillä sitten pikkuinen pyörii ja monottaa joka paikkaan. Maha kohoilee, muljuilee ja tärisee ihan pikkuisen liikkeiden mukaan. Mun maha on nyt ottanut aikamoisen kasvupyrähdyksen ja liikkeet tuntuu niin aivan alhaalla kuin ylhäällä kylkiluiden alla ja myös kyljissä. Kyljellään olo tuntuu toisinaan pahalta, kun pikkuinen potkii ns sänkyyn. :grin Tiiä miten päin tässä enää olis! :p

Siis tää on niin jännä, aamuisin ja päivisin tyyppi on enimmäkseen oikealla puolella ja potkii kovasti alas. Mut sit illalla, ollaankin jotenkin ylempänä tai sitten painetaan alakertaa niin et ompa kiva kävellä :grin

Eilen tuntui että maha on kasvanu taas yhessä yössä. :D
Asukin liikkeitä en edelleenkään ehdi niin rekisteröidä päivän aikana. Iltaisin pitää oikein miettiä ja kuulostella että ollaanko hengissä vielä. Öisin ehdin kyllä huomata liikkeet kun nousen meidän neitiä syöttämään. Toki olen niin väsynyt kuukausien yöheräilyistä, että nukahdan vaikka yritettäisiin puskea vatsasta pihalle.

Meillä likka temppuilee aamuisin hetken kun herään, päivällä tunnen myös kun liikuskelee useamman kerran ja illalla on kovat jumpat :)

Meillä on öisin kyllä hirmuiset pöminät menossa kun käännän kylkeä :joyful: Rölli ei tykkää kun nukun edelleen puoleksi mahalteen kun alottaa heti potkimisen :hilarious:

Musta tuntuu et mein typy ei oo hetkeäkään paikallaan. Aina yölläkin kun herään pojalle antaa tuttia niin herää ja kestää hetki ennen ku potkimiselta saa taas unta uudestaan :D

Mä luulen, että pikkuveli on ottamassa siskosta mallia ja nukkuu parit max 20 min päikkärit, kun tuntuu, että mahassa on menoa koko päivän. Enkä tietenkään sano, että huomioin liikkeet päivisin, kun häiritsee työntekoa, mutta monesti vaan yritän ottaa työskentelykäteen tukea esim kyljestä, mistä puskeekin joku pieni jalka ulos!!! :) Yöllä ei herätä eikä liikettä tunnu vaikka heräisin.

Meillä varmaan aika rauhallinen tapaus. Liikkeet on semmosia hentoisia, ei satu vielä vaan myllerrystä enemmänkin :)

Ei meilläkään satu ainakaan vielä. Yöllä kovempaa myllerrystä ja potkuja. Päivällä perus jumputtelua ja välissä ihan hiljastakin että ei tunnu yhtään mitään.

Tänään automatka sai pienen reagoimaan kovin voimakkaasti. Tiedä sitten oliko ihan vaan reagointi auton liikkeeseen ja matkamusiikkiin vai protestipotkuja :joyful:

Minusta tuntuu että tämä pikkuinen liikkuu enempi kuin esikoinen. En ainakaan muista että olisi ollut näin vilkas tapaus.

Mua on ruvennu kutittaan osa potkuista, etenki sellaset illalla ja yöllä sänkyä päin potkitut. Tuntuu tosi typerältä ruveta nauramaan pimeässä, kun pitäis yrittää nukahtaa, mutta oon kyljistä tosi herkkä kutiamaan :hilarious:

Katlera :D täällä vähän sama! Ei ehkä niinkään kutittele potkut mutta välillä tulee niin kovaa monoa että vähän säpsähdän tai säikähdän jos käteen potkasee yhtäkkiä tosi kovaa ja sit naureskelen itekseni, olin sitten töissä tai yksin pimeässä :D

Mä kanssa säpsähdän kun välillä tulee sellasta iskua että huhhuh. :D Ja sit jäbä toisinaan yrittää hellästi kutitella kyljistä sängyssä maatessa, en onneks ihan sellasesta vielä kutise :D mut se on vaan söpön tuntuista. :D

Mulla kans säpsäyttää iltaisin jotku tietyt iskut vatsan sivuun. Aivan jäätävät voimat alkaa olla tolla pikkusella :D onneks ei kokoajan monota samalla vauhdilla.

Oon kovin ylpee meidän pienestä, kun liikkeet on voimistunu reippaasti (jopa niin että viime yönä heräsin yhteen potkuun, ku tuntu että koko keho olis heilahtanu :joyful:)

Takaisin